azért cseréltem ki, mert azt hittük azért koppan le olyan könnyen, mert a rugók el voltak fáradva, ugyanis kb 10cm-re elő voltak feszítve valami esztergált hengerrel... sajnos nem láttam bele...
Mindenből gyárit raktam bele, de már csak ez a lehetőség maradt, mert ott megy a csillapítás (a mi elgondolásunk szerint), elég jól lögyög a felső teleszkópszárban ez az alkatrész, mintha annak a műanyag "dugattyúgyűrűnek" nem is lenne szerepe... sajnos a kereskedés nem tudja megmondani a gyári méreteket... megvenni azért meg nem veszem meg, mert 25ezer darabja...
Valaki nem tudná megmondani ennek a teleszkópnak a pontos működését?
Jól megszívtam vele, az biztos
Lenne egy kérdésem. Fz6s-em van, 2004es kiadás, olyan gond van vele, hogy az első teleszkópja nem csillapít, sajnos már úgy vettem, hogy bütykölték az elejét. Kicseréltem benne a tömítéseket, a csúszógyűrűket, a rugókat, az olajat újra és eredetire, de sajnos még most sem csillapít, picit fékezek és lekoppan. Márcsak egyvalamire tudok tippelni, ami szerintem nem eredeti, ez a rugótányér, amit itt a fényképen mellékeltem, esetleg valaki nem tudná nekem megmondani a gyári méreteit? nagyon megköszönném, az a 3 méret, amit rárajzoltam, már sokat segítene....
köszi
T
Igen,ez is megoldás,vagy szerezni egy komplett FZ6 vez.elektronikát..de az meg megint horror árban van.Amúgy úgy tudom semilyen gyári ECU-t nem lehet felülírni.
Irgalmatlanul sokat szívok a jogsim miatt,egészen elképesztő,pedig nagyon sok lehetőséget megvizsgáltam.Köszönöm a segítséget és a weboldalt,majd írok mi van (persze csak ha érdekel).
Köszi mindent!
Mivel a Yamaha zárt ECU-s motorokat gyárt, ezért sok meló volna.
Előszőr is venni kellene egy powercommandert, aztán felkötni egy padra a lovat és egy szabadfutásos tesztet végigfuttatni. Ez a legegyszerűbb módja, de ez messze van a tökéletestől. Ha egy alapos programot akarsz iratni, akkor költségben az R6 körül jársz. Az meg azért mégiscsak egy R6.
FZ6 változatok:
FZ6S S2 (2007-) 98LE (Stage 2 - néhol HG azaz High Grade jelzővel illetik)
FZ6N S2 (2007-) 98LE
FZ6S (2007-) 78 LE
FZ6N (2007-) 78 LE
FZ6S (2004-2006) 98LE
FZ6N (2004-2006) 98 LE
Néhány piacon létezett (-ik?) 25kW-ra fojtott változat - mondjuk nem értem minek: a gép tömege nem változik, egy 250-es v. 400-as 25kW-os mocival jobban jár az ember...
Tudom,eredetileg én is R6-ot szerettem volna,de sajnos Magyarországon ezt nem tudom elintézni.Nyáron megyek haza 2 hónapra,és nem lesz időm Németországba kimenni motort venni,pedig ott van mindenből 25kw.Nem tudtok nekem egy olyan személyt ajánlani,aki ezzel foglalkozik?
Tök mindegy hány LE-s, átlag motoros úgysem tudja kihasználni a 100-at, nem nagyon járatjuk tartósan 12ezres fordulatnál. Erre a célra az R6-ost kell megvenni.
azért cseréltem ki, mert azt hittük azért koppan le olyan könnyen, mert a rugók el voltak fáradva, ugyanis kb 10cm-re elő voltak feszítve valami esztergált hengerrel... sajnos nem láttam bele...
Mindenből gyárit raktam bele, de már csak ez a lehetőség maradt, mert ott megy a csillapítás (a mi elgondolásunk szerint), elég jól lögyög a felső teleszkópszárban ez az alkatrész, mintha annak a műanyag "dugattyúgyűrűnek" nem is lenne szerepe... sajnos a kereskedés nem tudja megmondani a gyári méreteket... megvenni azért meg nem veszem meg, mert 25ezer darabja...
Valaki nem tudná megmondani ennek a teleszkópnak a pontos működését?
Jól megszívtam vele, az biztos