"Az FZ6 nyomatékban ugyanazt a 63,1 Nm-t tudja, mint az S2, de a gyújtáselektronika beállításának köszönhetően teljesítménye 20 lóerővel kevesebb. Ugyanabból az R6-ból származó, 600-as, soros négyes blokkról beszélünk, csak az eltérő gyújtástérképnek köszönhetően lett más a két motor karaktere. A maximális nyomatékot mindkettő 10 000 fordulat/percnél adja le, de akadnak azért különbségek is jócskán."
Hmmm...nemtudom mekkora meló lenne a gyújtástérképet átírni..
http://totalbike.hu/tesztek/yamahafz6t/
Most totál elvesztettem a fonalat..tehát, akkor S2-ből nincs is 78 lóerős verzió? Mert ez nem S2
Azt nagyon megköszönném!Ma hívtam Horváth Csabát a Yamaha Cityből,de elfelejtettem megkérdezni...de így is lesz olyan tel.számlám,hogy nemigaz,úgyhogy tényleg hálás lennék!
Még egy kérdés: 2007-től van az fz6-osoknak mutatós fordsz. mérőjük? Az az S2 tipusjelzés? Ezt nem nemtudom sajna...előre is köszi a segítséget!
Azért kérdezem,mert számomra ez egy egy lehetőség.
Újan vennék fz6-ot 25kw-os papírokkal,hivatalos gyári fojtással,ami egy olyan műanyag valami,ami megakadályozza a gázkar teljes fogását.DE:
És itt jön a csavar: 25kw-s papírokkal KIZÁRÓLAG a 78lóerőset lehet kérni.Tehát 78 lóerőt vissza kapni az nem nehéz,de a többit hogy lehet,na az a kérdés. Elektronikán belül mi? Injektor térkép? Speckó ECU?
Ezt értem,de nem ezt kérdeztem Hanem azt,hogy mik a tehnikai különbségek egy 78lóerős és egy nyitott fazer között...pl más injektor térkép,gázmarkolat fojtás,teletömött kipuff rendszer,vagy mi?
Nyilván a nyitott jobb,pont ezért kérdezem
Szerintem bőven elég az a lóerő amit a 600as tud igy is gázadásra idegbeteg modon reagál ha keményen adagolod a gázt nagyon hirtelen történnek az események csak az a probléma hogy sokszor hirtelen le is kell fékezni ehez kellenek a reflexek meg az hogy előre láss !
próbálok Karu mesterhez igazodni tömörségben:
98 Le-s király
na jó azért kicsit részletesebben:
én még nem vettem észre, hogy gyenge lenne a váz (pl. még nem tört ketté alattam a motor)
alul gyenge? ööö hát ez relatív biztos nem véletlen pörög 14 ezret a motor... olyan 8-9-től vadul be a dolog és 14-ig tombol... nem kell beparázni rajta, hogy "gyenge" motorozható alacsonyabb fordulaton is... én sem pörgetem a gépet 7000 fölé úgy átlag (persze mikor rámjön az öt perc akkor azért húzom a gázt én is )
ja és vannak itt olyanok akiknek nem kevés km van a motorjában (Karu, Krisztián, TJ) majd ők megmondják az élest
Az előző hozzászólást nem én irtam be hanem Krisztián fz6 nálam járt az elvetemültaz én gépem előtt ült attol függetlenül nekem is ez a véleményem ha fazer akkor legyen 98 lóerős majd te eldöntöd hogy kihasználod e ezt a tellyesitményt.
Sziasztok.A motorvásárlás küszöbén állok.A motor persze fz6n a 98Le -s.
Egy két dolog viszont van amiben kételyen támadt.
Ezért szeretnélek titeket kérdezni, hogy nektek mi a véleményetek.
Először is azt hallottam,hogy gyenge a váz ugyanis 3 részből áll amiket csavarok fognak össze.
A másik pedig hogy alacsony fordulatszámon gyengécske. Eről a két dologról mi a véleményetek?
A mostani motorom dt 125R.
Előre is köszi nektek.
Üdv minden Fazer tulajnak!
Egy kis segítséget szeretnék kérni,remélem valaki tud majd segíteni:
Arra lennék kíváncsi,hogy konkrétan mi tehnikailag a különbség egy 78 lóerős fojtott és egy nyitott fz6 fazer között? Neten nem találtam infót. Előre is köszönöm
Hmmm...nemtudom mekkora meló lenne a gyújtástérképet átírni..
http://totalbike.hu/tesztek/yamahafz6t/
Most totál elvesztettem a fonalat..tehát, akkor S2-ből nincs is 78 lóerős verzió? Mert ez nem S2
Még egy kérdés: 2007-től van az fz6-osoknak mutatós fordsz. mérőjük? Az az S2 tipusjelzés? Ezt nem nemtudom sajna...előre is köszi a segítséget!
Újan vennék fz6-ot 25kw-os papírokkal,hivatalos gyári fojtással,ami egy olyan műanyag valami,ami megakadályozza a gázkar teljes fogását.DE:
És itt jön a csavar: 25kw-s papírokkal KIZÁRÓLAG a 78lóerőset lehet kérni.Tehát 78 lóerőt vissza kapni az nem nehéz,de a többit hogy lehet,na az a kérdés. Elektronikán belül mi? Injektor térkép? Speckó ECU?
ha kell bevetjük a különleges kommandó másik két emberét is.
Nyilván a nyitott jobb,pont ezért kérdezem
98 Le-s király
na jó azért kicsit részletesebben:
én még nem vettem észre, hogy gyenge lenne a váz (pl. még nem tört ketté alattam a motor)
alul gyenge? ööö hát ez relatív biztos nem véletlen pörög 14 ezret a motor... olyan 8-9-től vadul be a dolog és 14-ig tombol... nem kell beparázni rajta, hogy "gyenge" motorozható alacsonyabb fordulaton is... én sem pörgetem a gépet 7000 fölé úgy átlag (persze mikor rámjön az öt perc akkor azért húzom a gázt én is )
ja és vannak itt olyanok akiknek nem kevés km van a motorjában (Karu, Krisztián, TJ) majd ők megmondják az élest
Egy két dolog viszont van amiben kételyen támadt.
Ezért szeretnélek titeket kérdezni, hogy nektek mi a véleményetek.
Először is azt hallottam,hogy gyenge a váz ugyanis 3 részből áll amiket csavarok fognak össze.
A másik pedig hogy alacsony fordulatszámon gyengécske. Eről a két dologról mi a véleményetek?
A mostani motorom dt 125R.
Előre is köszi nektek.
Más valaki?
Egy kis segítséget szeretnék kérni,remélem valaki tud majd segíteni:
Arra lennék kíváncsi,hogy konkrétan mi tehnikailag a különbség egy 78 lóerős fojtott és egy nyitott fz6 fazer között? Neten nem találtam infót. Előre is köszönöm
Autó?Repcsi?