Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Laci !

Engem érdekel a bukócső , de megmondom őszintén hogy csak a jövőhónapban lesz rá keretem.
Amennyiben neked nem sürgős a jövő hónap elején elhoznám, de ha valaki hamarabb jeletkezik érte akkor add oda nyugodtan csak szólj hogy elkelt.
Még egy kérdés ha lehet akkor mennyi a fórumtársi kedvezmény ?
Válaszod előre is köszi.
Joci
üdv. lecserélődtek a sisakok és gondoltam hátha valakit érdekel az előző páros : http://www.kepesmotor.hu/zart_...
Sziasztok!

Hátha esetleg valakit érdekel, van egy-két eladó cuccom:

http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Bukocso_Yamaha_Fz6__Fazer__elado__52023425.htm

http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Motoros_csizma_elado__52023023.htm

http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Motorgumi_Dunlop_Roadsmart_parban_elado__52022800.htm

Fórumtársaknak jár kedvezmény!

Üdv: Laci
Youtube-on nézve könnyű 200-nál egykerekezni is.
A YouTube videón elég pite Ahogy csináljak.
A maratonrol írnál majd pár sort ?
azért szerintem ez nem ilyen könnyű,
Mi a baj a 021-el, mondja már meg valaki?
Nekem is meg cimbimnek is az van most fent (előtte 023 volt, és az is rendben van).
A hétvégén zergebaszta utakon mentünk Mariborba, és egyszer nem csúsztunk meg, pedig volt kis tempó..
Vagy öt féle színű, állagú, aszfalt volt, a lilától a fehérig, ami ugye elég csúszós, de a gumik prímán tapadtak!
Helyi autófóliássl beszélj hogy még belefér e az idejébe,karcálló autófólia,vagy nekiállsz saját kézzel papírüzletből átlátszót rászabni.

Ez alapján.

http://youtu.be/0kJYalzfhVA
hello

le szeretnem foliazni a tankot, hogy a tanktaska ne csessze szet a fenyezest. Tudtok ajanlani valamit erre? esetleg otthon megoldhatol dolgot? vagy valakit, aki holnap meg tudna nekem csinalni pest kozeleben?
Hetvegen bike maraton es most esett le, hogy az itinerhez jobb ha van tanktaska.
Én Angel Gt-re spórolok az fzs1000-re meg egy hangosabb dobra mert a gyári halk! Ha lesz időm egyszer átugrok T.bányára az Egrus-hoz hogy milyen dobokat farigcsál!! :)
Ja, tényleg.
mert lehet hogy neked a dunlop volt a gyárid, nem a bridgeston
Nekem a gyári volt a legtapadosabb gumi. Le is kopott hamar.
Most Angel gt pr2 comboval nyomom az ipart,Kakucs-on az se csúszott.
vagy por, olaj stb hibából...
szóval csak azt akartam mondani, hogy szerintem inkább emberi hibákból adódnak ezek az esések, mint gumi hibából....
ismered a bt20 at fz6 egyik gyári gumija, nah ha valami t lehet nevezni bakelit guminak ez az.
Kakucson az ember térden fordult vele, nem akartam elhinni
Aztán említhetném a túra-enduro gumikat, azok se piték, pedig elvileg a sport-túra gumikkal egyezik meg a keménysége vagy attól keményebbek es ezekkel az enduro motorokkal úgy hasítanak a hágókon mint az állat
Vett újat vagy tartalékolt?
Ha jól tudom Ataaa gépén PR4 meg PR2 van.
Másik cbr-en meg mi volt?
Pályázni nem járok, közútra bőven elég. Aki meg gumira fogja, hogy elesett a körforgalomba az béna. Próbáltam esőben, hidegben, melegben és semmi baj vele. Túrán egyik CBR-en is ez volt Ataaa-val csapattak és semmi gond nem volt a gumival.
Ezresgixertppikban az megy hogy semmisejo csak a vagottslicc,minden más életveszélyes és puhapocs aki nem azt rak fel.
mert béna volt, azt tedd hozzá
gumikról nagyon sokat papolnak,sok okoskodás megy.
Tény hogy vannak kemény gumik, meg szar csúszós aszfaltok, meg olajos, poros körforgalmak, meg keményre fújt gumik, 2 es csutkagáz azt repül
mi ebben a meglepő
Állítom hogy a gumikat kb 5%ba lehet hibáztatni,de lehet sokat mondok!
Mér iszik az olyan aki sosem bírta?