Csak pár ilyen Travel chanel-est néztem és ott már ránézésre is többe van hasonló,nem kifejezetten "csak a benzinre,kajára kell lé" féle dolog jött le.
Pedig legutóbb egy ipse afrikába ment,szerintem egyedül,legalábbis a kamerakezelés satöbbi.Ott konkrétan mintha a féknyerget lőtték volna le a motorról.
Szóval ami a lényeg,mondjuk a fényes nyugaton lehet számolni így a keleti főleg a 8000.-es kalandoknál én kiszámolnám és KB a duplája lesz a reális.
Attól függ, hogy hova mész, mikor, mennyi időre. Nekem fél év Dél-Afrika kb. 60ezer Ft. Itt meg tudod nézni, hogy melyik országba mit javasolnak: http://oltokozpont.hu/index.ph... persze nem árt egy olyan orvost is találni, aki járt az adott országban és van fogalma az ottani állapotokról.
Asztarahán az Oroszország, oda azért még nem akkora macera eljutni (najó, Luhanszk-Donnyeck környéke, és a Krími komp sem játszik most), így kerülni kell kicsit.
Nem számoltam utána, de érzésre egy ilyen út lenne vagy 8000 km, meg kb 3 hét. Én mindig sátras megoldásban gondolkodom. 150 forint 1 l benzin a ruszkiknál, a vízum se egy ökör ára, így mindent összevetve, alkalmanként szálláson aludva is nehéz lenne elkölteni a már említett izlandi kompjegy árát.
Kétségtelenül lehetett volna olcsóbban is, de én nem szeretek a motor mellé szarni reggel, miután kikeveredtem a sátorból valahol az Isten hátam mögött.
A kötelező vedoltaskura indulás előtt vajon ingyenes ilyenkor vagy fizetős,a vízumok,bemutatása engedélyek,kötelező kísérők bérlése is bennevan a szűk ezer euróba?
Eddig bármelyik ilyen mesés keleti út minimum egy-két jó hosszú platós szállítással volt megoldva,,rohangáltak mint a fejetlen csirke mert beütőt egy nem tervezett dolog a travelen.
Szóval az ezer euró csak vágyálom.
Sziasztok!
Az normális, hogy 3000es fordulatig rángat a motor 2-3 fokozatban? Azután kisimul. Alapjáraton is kicsit sor2 beütése van, hangra is. Úgy tudnám jellemezni, mintha túl magas fokozatban lenne a váltó és kívánná a visszaváltást. 2003-as fzs600-ról van szó.
Szerintem egy sor4-es blokknak nem kellene ezt csinalnia.
Annyiból lazán, és még csak nagyon spórolni se kell. Nekem tavaly egy 5ezer km-es Balkán + egy kis Törökország túra jött ki úgy 230ezer Ft-ra. Mindig szálláson aludtam és naponta egyszer biztosan étteremben ettem.
BT021 sztem max ennyit ér, vagy még kevesebbet...
1.2-es VFR gyári gumija, 2000km után is egy fos, sztem nem éli meg míg lekopik Pilot Road 2-3-4 részemről jobb választás, vagy akár a Roadsmart 2-3 is jobb
Pedig legutóbb egy ipse afrikába ment,szerintem egyedül,legalábbis a kamerakezelés satöbbi.Ott konkrétan mintha a féknyerget lőtték volna le a motorról.
Szóval ami a lényeg,mondjuk a fényes nyugaton lehet számolni így a keleti főleg a 8000.-es kalandoknál én kiszámolnám és KB a duplája lesz a reális.