Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A "legolcsóbb" szó helytálló, mert lehet, hogy 15 helyett 10 millióért is kapni egy jó összeállítást.
Aztán leparkolnád Szardínia közepén mi..?
Ha csak a főutak mentén láttad, vagy tudod elképzelni a hazai szakaszokat is, nem is csodálom hogy utálod. Ha egyszer lemennél itthon is olyan utakra, ami nem a GPS szerinti legrövidebb opció, lehet máshogy látnád. Én akárhányszor megyek messzire országon belül, ami általában soha se kedvtelésből szokott történni, mindig megtervezem az utat, hogy lehetőleg olyan utakon menjek, amin még nem jártam előtte. Nekem mindegy hogy most 350 az ország másik vége, vagy 400+. De azt nagyon utálom, ha már unalomig ismert úton kell mennem.

Meg sokat dob az élvezeti faktoron, ha te mész elöl és nem másokat követsz...
Egyre jobban mozgat az hogy hogy tudnék osdzelogisztikazni egy lakókocsi/lakoauto és motorszallito kombinációt a legolcsobban.
Tudnék élni egy ilyen négyországos utat, de külön-külön értettem.
A segged lengyelben a fejed osztrakban a közepes meg romanban,a kaland meg hogy raknak össze?
Ha tehetném, egy Ausztriába, Romániába, Lengyelországba tartó túrán teleporttal közlekedném le a mo-i szakaszt. Nem érdekes, mi lenne benne a kaland?
Most lehet össze fogom törni a lelked, széttépni az eszméidet, de a mi tervezett túránkban még lesz kb. 150 km autópálya is, hogy több időnk/erőnk maradjon a cél közelében motorozni, AHOL vár a móka. Remélem nem csalódtál bennem olyan nagyot azért. Az 1100 km-t hasraütésszerűen mondtam, nem én vagyok a tervező. Mindig csak a fix km van meghatározva... Az meg mondjuk 1200 + a többi. Ha a plusz 50, vagy 500, 1000 mindegy, ott derül ki. (időjárás, idő stb.)
A legrövidebb úton közlekedve, a távolságot csak múló kellemetlenségként megélve, egyik kiemelt pontról a másikra ugorni, ahol a kiemelt pontokon való tartózkodás/megtekintés a cél, az lehet utazás, de túrázás semmiképp.

Az hogy nevén nevezzük a dolgokat még nem minősítés..
Nemrég voltam fagyizni,Csákváron,az egy fasza túra.
Fogalmam sincs az útvonalról meg az egészről.....legfeljebb arról, hogy nem akarom meghatározni, hogy kinek mi a túra motorozás........van akinek pl. egy Bp.-Rijeka 4 óra alatt túrázás, van akinek 3 hónap földutazás és van akinek már az is az, hogy kimegy az utcájából....nem tudom és nem is akarom meghatározni.
Mert szerinted az motoros túrázás hogy végigmentek a DN7-esen meg a DN1-esen aztán arról lekanyarodtok a két hypeolt látványútra, majd amilyen egyszerűen odajutottatok jöttök is vissza? Kb így jön ki az említett két út egy menetből 1100-ra Szegedtől-Szegedig.

Ha tényleg túra lenne a túra, nem valami kiemelt desztináció orientált expressz járat, akkor még a Szeged-Transzalpina-Szeged se jönne ki 1100-ból.
Sziasztok! Valakinél nem bontódik FZ6? FZ6-N 2004., keresek ép első villát, sárvédőt, olajpumpafedelet. mail az adatlapomon.

Köszi!
Köszönjük Emese.
Akinek ez kijön 1100-ra, az még rohadtul nem tudja miről szól a túramotorozás.
Ha szegedről Gyula-Nagyvárad-Kolozsvár-Békás-Fogaras-Alpina-Temesvár-szeged google maps főútvonalason nézzük 1510Km+érd 355 az 1865.De ha egy-két napot a kötelező körön kívül vagy kicsit kacskaringósabb útvonalon teszi meg már tuti a 2500.
Na jó, na jó, de Szeged - Transzfogaras - Transzalpina - Szeged is csak 1100 km körül van. Ő érdi, az plusz 350, még valahol volt egy ezrest, és erre lettem volna kíváncsi! :)
Ez nekem Békás szorosnak, Hargitha-nak meg Transzfogarasnak tűnik így kép alapján. Bár már két éve voltam arra...
Erdélyben össze lehet kaparni 2500km-et...
A kötelező út,transzfogaras,transzalpina.
Júliusban mi is készülünk!
Abba még beavatsz, merre kalandoztatok, hogy 2500 km lett a vége?
Túl vagy első komolyabb túrámon, 2500 km.
Sziasztok. Szerintem jól néz ki. Ha kipróbáltad a gázkaron levő rögzítőt a véleményedre kíváncsi lennék. köszi
Na ilyen lett!
Huhh inkább meleg legyen mint fázzak.
Amúgy ja.Mit csináljak,az időjárást nem befolysolhatom.