segítsetek légyszíves, ha nincs speciális kulcsom a hátsó lengéscsillapító állításához, ti mivel szoktátok állítani ? 1-esre van állítva és nagyon lágy ez így.. előre is köszi
Na jó, úgy látom még mindig nem sikerült az oldal fejlesztőinek úrrá lenni azon a káoszon ami a megújult arculattal együtt előidéztek.
1:45-nél van a lényeg, úgyis is linkeltem...
A szervizelésre kínosan ügyelek, de azt hogy mennyi karc van a motoron, hát az teljesen hidegen hagy, akkor is ha venni szeretném..
Inkább veszek, vennék karcos, ütött-kopott de gyári fényezésű motort, mint egy újrafényezett, a gyárias megjelenéstől messze eltávolodottat.
Mondjuk nem értem, mi köze van a kuplung nélküli váltásnak meg a karcos fényezésnek. A szó klasszikus értelmében keveset futott motorom még nem volt, de váltó és kuplung problémám se..
Ilyen nagyjából soha nem szokott előfordulni. Nem tudom ti mit bénáztok, de a jó ütemű váltásnál semmi probléma nincs... még 1-ből 2-be se, csak ott aztán már tényleg nagyon résen kell lenni.
Ha nem araszolni kell és azon vacillálni hogy most elbírja még kettesben, vagy inkább egyes, aztán, inkább jó lesz mégis kettesben, én hozzá se nyúlok a kuplungkarhoz a felfelé váltásoknál. A kuplung indulásnál fontos, meg akkor amikor úgy rugdaljuk vissza a fokozatokat, hogy a fordulatszám tartomány felső harmadában maradjunk, a nagy motorfékhatás miatt... és szeretnénk ha lenne némi beleszólásunk a hátsó kerék megcsúszásába is (anti hoppingos kuplung híján).
Mindenki ugy csinalja, ahogy akarja, ez igaz. Aki meg nem ert hozza - pl. en -, kerdez. Aztan dontson ahogy tud a sok pro es a sok kontra velemeny kozott. :-(
Facebookon ismerősök vagyunk továbbra is. Mivel elköltözött az ország másik felébe, és részben más hobbik felé ment el, így már pár éve nem találkoztunk.
csináld ahogy akarod.... én nem vitázom senkivel. Nekem megvan a gyári könyve és sehol sem írja,hogy ne használd a tengelykapcsolót,még opciónak sem írja..
mindenki úgy használja a motorját ahogy akarja.
De vehetsz félautomata vagy automatát is azt nincs a kérdés lehet -e ....
Amit neked irtam, azt megint levagta a forum. Szoval egy F800R tesztmotor.
Es ahogy irtam, elegge markansan elvallt egymastol a lehet valtani es a nem lehet valtani modozat. Regi emlekeim es jelen tapasztalataim szerint ha megy kuplung nelkul, akkor leginkabb felfele. De annyi mindent olvastam mar errol is...
https://www.sportmotor.hu/vide...
1:45-nél van a lényeg, úgyis is linkeltem...
Inkább veszek, vennék karcos, ütött-kopott de gyári fényezésű motort, mint egy újrafényezett, a gyárias megjelenéstől messze eltávolodottat.
Mondjuk nem értem, mi köze van a kuplung nélküli váltásnak meg a karcos fényezésnek. A szó klasszikus értelmében keveset futott motorom még nem volt, de váltó és kuplung problémám se..
tudom téged az sem izgat,ha az oldalán használod
Ha nem araszolni kell és azon vacillálni hogy most elbírja még kettesben, vagy inkább egyes, aztán, inkább jó lesz mégis kettesben, én hozzá se nyúlok a kuplungkarhoz a felfelé váltásoknál. A kuplung indulásnál fontos, meg akkor amikor úgy rugdaljuk vissza a fokozatokat, hogy a fordulatszám tartomány felső harmadában maradjunk, a nagy motorfékhatás miatt... és szeretnénk ha lenne némi beleszólásunk a hátsó kerék megcsúszásába is (anti hoppingos kuplung híján).
Tényleg ennem kéne egy fagyit.
mindenki úgy használja a motorját ahogy akarja.
De vehetsz félautomata vagy automatát is azt nincs a kérdés lehet -e ....
Es ahogy irtam, elegge markansan elvallt egymastol a lehet valtani es a nem lehet valtani modozat. Regi emlekeim es jelen tapasztalataim szerint ha megy kuplung nelkul, akkor leginkabb felfele. De annyi mindent olvastam mar errol is...