Nyáron akkor is a farmer-pulcsi-kesztyű a legjobb.
Ha úgy beöltözik az ember, hogy alig tud mozogni és közben izzad, mint a ló, elveszti a szabadságérzését a motorozás.
Igen,de alsó kategóriás.Nagyon fontos a méretezés,komfort,anyagvalasztas és ez az ami draga.A bőrbarát jobb ebből a szempontból,viszont egy szett 120e felett kezdődik.De minimum 100e.
Mondjuk nagyon sokan elvannak egy alap cordura cuccal,semmi faxni,a lényeg hogy ne ess el.
beleugattam, de nem bántásból és nem is kellett volna... én forcefield protektorokat használok, ezt tudom ajánlani, nadrágból pedig vmi jobb cordurát nézz inkább 600D-től, aminek jó szellőzése van... térdprotektorból inkább, amit a nadrág alá fel tutsz csatolni, a nadrágban levő egy esetleges esésénél egy pillanatig sem marad a helyén. egy jó védőruházat nem olcsó, de a testi épséged a legdrágább
Alapból egy borruha lenne az ideális,a kettő közül inkább a cordura,ügyelj rá hogy passzentos legyen,ne lebegjen mert elfordulhatnak a protektorok,vagy cordura alatta külön tervező,de az elég macerás.
Viszont a farmert el kell felejteni,meg akkoris ha van terdvedő,szar úgy félévig állni mert nem nő gyorsabban a bőr az ember seggét egy csúszás után.
Lassan megkéne oldanom a nadrgkérdést (aztán jöhet a csizmakérdés).
Ti melyik irányba mennétek?
Valami egyszerűbb textil nadrág CE protektorokkal http://motorline.hu/ruhazat-ta...
Szia en100!
Én már rendeltem a sráctól kesztyűket.
Azóta már a társaságban több embernek is van.
A minőséggel, rendeléssel, szállítással semmi probléma.
Ár/ értékarányban nem rossz, merem ajánlani!
Nekem 970-1030 között van melegen az alapjáratom a gyári érték jóval magasabb, de amióta ennyire le lett véve jóval halkabb lett elinduláskor és váltáskor is. /a kattanásra gondolok/
Köszönöm, már rátaláltam én is.
Itt van a kutya elásva, ugyanis bemelegedve 910-870 az alapjáratom a gyári 1100 körüli értékhez képest, és mindezt egy szakműhely állította be.
Lekapom a tankot, légszűrőt ezek után és benézek a pillangószelepekhez, hátha van némi lerakódás és pucerálni kell. A TPS tökéletesen működik, a gázreakciót jól kezeli, a fordulatyzám nem ugrál, a fogyasztás 4.5-4.8
Igen Phase-r igazad van, ilyen ez a pop szakma. Hiába a hangos sport kipuff a vályt fülemnek úgy is fel tűnne valami...
Toddzos: somogyi.siofok@gmail.com
Srácok, sose lesz tökéletes.
Ha lecseréled az első lánckereked gyári ("gumírozott") Yamahára, észre fogod venni, ahogy a motor kicsit húz jobbra, vagy balra. Miután megnézetted a mocid 3 gumissal, a teleszkóp fog billegősnek tűnni. Ha lecserélted a teleszkópod egy R6R-jére, rájössz valami másra. Múltkor hallottam egy Ducatis srácot elindulni... én kicsit megijedtem, hogy a motor álltó helyében szétesik. Képzeld el, ha ő ráülne a Fazeredre, meg is szunnyadna, olyan halk, szép és egyenletes lenne a járásra.
Szia Valkesz! Bocs nem voltam pár napig gépközelben. A csere után megoldódott azóta nincs zizegés! A régit nyugodtan kipróbálhatod.
Így hogy nem arra figyelek feltűnt, hogy nagyon hangos az első lánckerekem...
Nekem FZ6 kétszer csinált ilyet, egyszer spontán nem sokkal indulás után, egyszer meg hegymenetbe lefele. Egyszerűen leállt, nem tudtam, mi van.
Nem fordítottam rá különösebb figyelmet, a motornak sosem volt semmi baja egyébként.
Ha úgy beöltözik az ember, hogy alig tud mozogni és közben izzad, mint a ló, elveszti a szabadságérzését a motorozás.