Valaki itt a fórumról (nem tudom már ki) beszélt velük és azt mondták, ilyen újabb motorokkal nem foglalkoznak.
Az én gondom olyan 85,67%, hogy elektromos jellegű, azzal összefüggő.
Lehet kellene hirdessek egy online Bajnokságot szabadúszóknak. Leírnék mindent, amit tudok róla, a szimptómákat, hogy miket próbáltam, mi "vált be" és mi nem, és akinek a tippje megoldja a dolgomat, megnyeri a meghirdetett összeget!
Részben igen. Sokan megnézték már, sokat volt foglalkozva vele, anyagi oldaláról is sok pénzt költöttem már a próbálgatásokra. Most jönne az, hogy elvinném egy profi szerelőnek, és addig ketyegne az óra, míg meg nem találja a hibát,... de pörögnének az (tíz)ezresek is. :)
Az összes szokásos dolog át lett nézve, részben ki lettek cserélve próbadarabokra. dIAG nem mond semmit: se teszteléskor, se a memóriájában nincs hibakód. Vagy kellene egy isteni szikra valakitől, vagy pedig sok-sok óra munka egy hozzáértő (Yamaha vagy japán motoros szaki) által.
De úgy már nem vinném senkihez, hogy "nézd, itt van, kérlek oldd meg" "hát oké, megpróbálhatom" - aztán kiszámláz 10 óra munkát. Ha valaki tudja mit keressen, meggondolnám magam, hogy foglalkozzak-e még vele.
Az okay nekem is igy van. Csak most vettem eszre hogy egy aktiv 1oras motorozas utan az alapjarat felmegy 1440-1480ra. De mikor beinditom jaratom bemelegszik akkor nekem is alaphelyzetben 1280-1320
Nálam mikor hidegen beindítom akkor 1600-1700 a fordulat majd ahogy melegszik a motor és eléri a 2 csíkot a vízhőfok lemegy 1100-ra mindez alapjáraton.
Amikor elindulok és kb 20-30 perc múlva eléri az üzem meleg állapotot felmegy 1260-1320 közé.
Tehát üzem meleg állapotban legyen a fordulat 1250-1350 között ez a gyári érték.
Persze akinek ez sok és átállítja kisebb fordulatra.
Igen, külön. Ha jól emlékszem, német ebay-ről sikerült hozzájutnom már jónéhány éve. Szerencsém volt, talán 15 körül volt postával együtt... Én kb 190 centi magas vagyok, ezzel a plexivel a szélnyomás sokkal kisebb lett, mint a gyárival volt, de mivel elég nagy turbulenciát kavar, országúton csak füldugóval motorozok.
Sziasztok!
FZ6-om alapjárata ha "2 csikra" megy a hőfok olyan 1280-1320 körül van.
Viszont, egy jó aktív egy órás motorozás után, mikor a hőfok már "3 csikon" van, akkor az alapjárat felmegy 1440-1480-ra.
Ez természetes??
Tegnap unalmamba szétborítottam Egrus dobom, hogy hátha kis gyapotcserére szüksége lenne, mivel nem mai darab.Sejtésem beigazolódott, a dob első harmadába a sima!! kőzetgyapot porhanyóssá égve, valamint a perforált csőre, ilyen érdekes fémhaj volt rátekerve, ezt letéptem, nagy kínlódások árán, és kap most csak gyapotot, ami 1200 fokig hőálló.Kíváncsi leszek a hangjára..
Aztán gumiprojektem is révbe ért. 3 hete kínlódtam már, hogy a levedlett 023-as (21e km) helyett valami értelmes használt gumit kerítsek hátra.Na ez lehetlen projektnek bizonyult, és a sok kagylósra kopott, csúnyán szöglukas gumi után eldöntöttem, új kell.., s tegnap rám mosolygott a szerencse találtam gumisnál "kissé" túltárolt (4713) 021-et, 24500-ért!
Ajánlom a megoldásomat mert fékezésnél is jól jön ha vaxolva van a motor, a bőr úgy csúszkál rajta mint malac a jégen! Vagy az olcsóbb megoldás az öntapadós matrica, esetleg Oxfordnak van átlátszó, karbon mintás vágható fóliája de az árban húzósabb
Ne vegye el a kedved! az ezres fazer nagyon szuper motor, főleg amennyibe kerül...
Egyedül a karbi lehet macera. Én használtam túrázni,Svájc,Ausztria, Franciao,Hország, Erdély,,, Gond nélkül mindenhova elvitt, nagyon keveset pályáztam is vele, ott is helyt állt.
Ha kicsit meg akarod tuningolni, akkor a sport dob helyett a futóművön lehet feszesíteni, rugó cserével...
Volt egy videó régebben amit csináltál róla.
Megvan még?
Az én gondom olyan 85,67%, hogy elektromos jellegű, azzal összefüggő.
https://www.facebook.com/Tasch...
Az összes szokásos dolog át lett nézve, részben ki lettek cserélve próbadarabokra. dIAG nem mond semmit: se teszteléskor, se a memóriájában nincs hibakód. Vagy kellene egy isteni szikra valakitől, vagy pedig sok-sok óra munka egy hozzáértő (Yamaha vagy japán motoros szaki) által.
De úgy már nem vinném senkihez, hogy "nézd, itt van, kérlek oldd meg" "hát oké, megpróbálhatom" - aztán kiszámláz 10 óra munkát. Ha valaki tudja mit keressen, meggondolnám magam, hogy foglalkozzak-e még vele.
Amikor elindulok és kb 20-30 perc múlva eléri az üzem meleg állapotot felmegy 1260-1320 közé.
Tehát üzem meleg állapotban legyen a fordulat 1250-1350 között ez a gyári érték.
Persze akinek ez sok és átállítja kisebb fordulatra.
FZ6-om alapjárata ha "2 csikra" megy a hőfok olyan 1280-1320 körül van.
Viszont, egy jó aktív egy órás motorozás után, mikor a hőfok már "3 csikon" van, akkor az alapjárat felmegy 1440-1480-ra.
Ez természetes??
Köszönöm előre is
Aztán gumiprojektem is révbe ért. 3 hete kínlódtam már, hogy a levedlett 023-as (21e km) helyett valami értelmes használt gumit kerítsek hátra.Na ez lehetlen projektnek bizonyult, és a sok kagylósra kopott, csúnyán szöglukas gumi után eldöntöttem, új kell.., s tegnap rám mosolygott a szerencse találtam gumisnál "kissé" túltárolt (4713) 021-et, 24500-ért!
Bocs, de már úgy döntöttem hogy megtartom.(rá beszéltek)
Én most rendeltem takarókonzolt a várpalotai Yamaha kereskedésben, tulaj szerint 14-15 ezer körül van. Mondjuk az én mocim 2001-es.
Egyedül a karbi lehet macera. Én használtam túrázni,Svájc,Ausztria, Franciao,Hország, Erdély,,, Gond nélkül mindenhova elvitt, nagyon keveset pályáztam is vele, ott is helyt állt.
Ha kicsit meg akarod tuningolni, akkor a sport dob helyett a futóművön lehet feszesíteni, rugó cserével...