Szia! Először is grat a motorhoz, jót választottál! Képeket azért majd kérünk. A láncot ahhoz az előfeszítéshez állítsd be, amit leggyakrabban használsz. Kicsit ez is túl van misztifikálva, de a lényeg, hogy inkább egy kicsit laza legyen, mint túl feszes.
Szia!
Van hozzá célszerszám, és jól eldugták :)
Ülés le, a hátsó lámpa mögött egy gumi takaróval elfedve ott kell bújkálnia a csomagnak, elvileg abban kell lennie.
Vásárlás után két évre rá találtam meg...
Nekem full keményre volt állítva, én is középre rakattam, jobb is lett. Szerintem hagyd úgy, nem érdemes állandóan állítgatni. Ha sokszor viszel utast, akkor érdemes kicsit keményebbre tekerni.
Nemrég vettem egy 1998-as FZS600 Fazert. Az lenne a kérdésem hogy a hátsó rugóstagot milyen szerszámmal lehet állítani? Lehet hozzá kapni célszerszámot vagy van valami trükkje?
Ha már itt tartunk ti szoktátok állítgatni aszerint hogy egyedül vagy utassal mentek? Nekem négyes állásban van a gyűrű a telón, a gépkönyv szerint ez a középérték. Mentem vele ilyen beállítással egyedül és utassal is. Érdemes minden alkalommal átrakni a tárcsát vagy jó ez így? A lánc élettartamát mennyire befolyásolja, hogy hogy van beállítva?
Ha a következő években is csak kb. ennyit fogsz motorozni, lehet felrakhatnál egy sportosabbat. Az pont elfogyna addigra, míg egyben meg is keményedik (~5 év) és még jobb lenne a vezetési élmény.
Gondolok itt pl. a Michelin Pilot Power 2CT-re. Elsőmben 13 ezer van és még bírja egy kicsit. Persze ezt is el lehet koptatni 7 ezer alatt, de ahogy sejtem, te sem vagy nagy száguldozós, első keréken megállós fickó.
Tökéletes volt a Dunlop Roadsmart 2. 12 ekm futott 5 év alatt. Nem kopott el, megkeményedett.
Az írányítással sose volt gond.Esőben úgy tapadt, hogy a barátok Erdélyben megkérdezték, hogy vizes gumi van fent a motoron?
Sok jót olvastam a Michelinekről, de lehet marad a RS2 vagy talán RS3.
Az RS3 új fejlesztés, kérdés megéri-e az árkülönbözetük?
Sziasztok!
Fontos kérdés! Gumi csere előtt állok és most egy Metzeler Z8 interact-t használtam és szeretnék egy új gumit, van ennél jobb vagy maradjak ennél a szériánál? (sokat megyek városban de azért túrázom is, így kellene a hosszú élettartalmú és jó minőségű gumi)
A GT sajnos 79e (megnéztem honlapon az adott árfolyammal) és nem tart addig, mint egy PR3 vagy PR4.
A kettő amúgy nagyon hasonló, de tán a PR4 vizes tapadása még jobb, illetve tovább bírja a kilométereket. A RS-eket nem ismerem. Ha volt 2-d, és szeretted, akkor lehet érdemes megfontolnod, hogy ugyanolyat, vagy eggyel újabb verziót vegyél belőle.
"Járt utat járatlanék el ne hagyj."
Igen, de más előnyt nem látok. Nekem nem kell hogy halkabb hangosabb is legyen, ne zúgjon sehogy ez a lényeg. A beszédet mindegyikkel hallod azok közül amit linkeltem. Én is támogatom a füldugót, használom is, csak annyit szűrtem le hogy szerintem kurvára felesleges a sokezres, jó az olcsó kivitel is. A szivacsosat is próbáltam, de az macerás.
Ti melyiket választanátok az árakat kicsit figyelembe véve?
DUNLOP ROADSMART 2 66.700 Ft.-
DUNLOP ROADSMART 3 75.900 Ft.-
MICHELIN PILOT ROAD 3 70.200 Ft.-
MICHELIN PILOT ROAD 4 76.000 Ft.-
Jelenleg DUNLOP ROADSMART 2 van fent, de múszáj lecserélni.
Nekem injektoros gépen 1300-1400 között van, jobban indul, mint ha ezren lenne.
Én 2011-ben vettem MotoSafe-et (7300,- volt). Nem használtam annyit, mint terveztem, mert régi csapat nagyon sokat megállós volt: hol pisilni, hol cigizni, hol hogy verebeket kellett nézni 15 percenként és macerás volt ki meg berakosgatni. Utána egy időben a vacak sisakom miatt jobban értékeltem a kámzsát, mert nagyon szelelt a bukó, szóval kb. ha 15x volt bennem. Autópályán a zenét preferáltam, mert uncsi ott hajtani, viszont annak az volt az ára, hogy a szél, meg a maxra tekert zene az út végén komoly fejfájást és fülzúgást okozott, szóval nem javaslom senkinek. Az biztos, hogy a cucc tuti! Bizonyos zajokat szűr, a beszédhangot nem. Még a motor járása is tisztábban hallatszik! Kényelmes, hosszú távon sem zavaró. Pusztán városban nem javaslom, főleg, ha az nem a lakhelyed/lakókörzeted, hanem új és nem ismered úgy, mint a tenyeredet. Kicsit tompítja a figyelmet, az éles érzékeidet. Ha túra közepette át kell menni egy városon, az nem gáz. Vettem tesztként többféle olcsót is, de ez egyikhez sem hasonlítható. Nyilván van vagy 5,-Ft az előállítás költsége, meg a többi mellette legyen még 500, szóval sokszorosát kérik, és ennyit objektíven nem ér, de sokat segít. Többet, mintha 50 ezres bukó után veszel egy 200 ezres "halkat".
Annyi a lényeg, hogy ez bármelyik sisakon sokat tud segíteni. Szóval nincs kényszered, hogy 30 ezres Caberg helyett 130 ezres AGV-t nézz, "mert hogy az halk".
Úgy sejtem, a WorkSafe tompít mindent. Az biztos, hogy a MotoSafe - habár nem tűnik annak -, az egyik legkifinomultabb zajszűréssel rendelkezik a piacon.
Van valami ötleted, ötletetek?
Van hozzá célszerszám, és jól eldugták :)
Ülés le, a hátsó lámpa mögött egy gumi takaróval elfedve ott kell bújkálnia a csomagnak, elvileg abban kell lennie.
Vásárlás után két évre rá találtam meg...
Nekem full keményre volt állítva, én is középre rakattam, jobb is lett. Szerintem hagyd úgy, nem érdemes állandóan állítgatni. Ha sokszor viszel utast, akkor érdemes kicsit keményebbre tekerni.
Nemrég vettem egy 1998-as FZS600 Fazert. Az lenne a kérdésem hogy a hátsó rugóstagot milyen szerszámmal lehet állítani? Lehet hozzá kapni célszerszámot vagy van valami trükkje?
Ha már itt tartunk ti szoktátok állítgatni aszerint hogy egyedül vagy utassal mentek? Nekem négyes állásban van a gyűrű a telón, a gépkönyv szerint ez a középérték. Mentem vele ilyen beállítással egyedül és utassal is. Érdemes minden alkalommal átrakni a tárcsát vagy jó ez így? A lánc élettartamát mennyire befolyásolja, hogy hogy van beállítva?
Gondolok itt pl. a Michelin Pilot Power 2CT-re. Elsőmben 13 ezer van és még bírja egy kicsit. Persze ezt is el lehet koptatni 7 ezer alatt, de ahogy sejtem, te sem vagy nagy száguldozós, első keréken megállós fickó.
Az írányítással sose volt gond.Esőben úgy tapadt, hogy a barátok Erdélyben megkérdezték, hogy vizes gumi van fent a motoron?
Sok jót olvastam a Michelinekről, de lehet marad a RS2 vagy talán RS3.
Az RS3 új fejlesztés, kérdés megéri-e az árkülönbözetük?
Várunk téged is, Péter.
Fontos kérdés! Gumi csere előtt állok és most egy Metzeler Z8 interact-t használtam és szeretnék egy új gumit, van ennél jobb vagy maradjak ennél a szériánál? (sokat megyek városban de azért túrázom is, így kellene a hosszú élettartalmú és jó minőségű gumi)
A kettő amúgy nagyon hasonló, de tán a PR4 vizes tapadása még jobb, illetve tovább bírja a kilométereket. A RS-eket nem ismerem. Ha volt 2-d, és szeretted, akkor lehet érdemes megfontolnod, hogy ugyanolyat, vagy eggyel újabb verziót vegyél belőle.
"Járt utat járatlanék el ne hagyj."
Ti melyiket választanátok az árakat kicsit figyelembe véve?
DUNLOP ROADSMART 2 66.700 Ft.-
DUNLOP ROADSMART 3 75.900 Ft.-
MICHELIN PILOT ROAD 3 70.200 Ft.-
MICHELIN PILOT ROAD 4 76.000 Ft.-
Jelenleg DUNLOP ROADSMART 2 van fent, de múszáj lecserélni.
Én 2011-ben vettem MotoSafe-et (7300,- volt). Nem használtam annyit, mint terveztem, mert régi csapat nagyon sokat megállós volt: hol pisilni, hol cigizni, hol hogy verebeket kellett nézni 15 percenként és macerás volt ki meg berakosgatni. Utána egy időben a vacak sisakom miatt jobban értékeltem a kámzsát, mert nagyon szelelt a bukó, szóval kb. ha 15x volt bennem. Autópályán a zenét preferáltam, mert uncsi ott hajtani, viszont annak az volt az ára, hogy a szél, meg a maxra tekert zene az út végén komoly fejfájást és fülzúgást okozott, szóval nem javaslom senkinek. Az biztos, hogy a cucc tuti! Bizonyos zajokat szűr, a beszédhangot nem. Még a motor járása is tisztábban hallatszik! Kényelmes, hosszú távon sem zavaró. Pusztán városban nem javaslom, főleg, ha az nem a lakhelyed/lakókörzeted, hanem új és nem ismered úgy, mint a tenyeredet. Kicsit tompítja a figyelmet, az éles érzékeidet. Ha túra közepette át kell menni egy városon, az nem gáz. Vettem tesztként többféle olcsót is, de ez egyikhez sem hasonlítható. Nyilván van vagy 5,-Ft az előállítás költsége, meg a többi mellette legyen még 500, szóval sokszorosát kérik, és ennyit objektíven nem ér, de sokat segít. Többet, mintha 50 ezres bukó után veszel egy 200 ezres "halkat".
Annyi a lényeg, hogy ez bármelyik sisakon sokat tud segíteni. Szóval nincs kényszered, hogy 30 ezres Caberg helyett 130 ezres AGV-t nézz, "mert hogy az halk".
Úgy sejtem, a WorkSafe tompít mindent. Az biztos, hogy a MotoSafe - habár nem tűnik annak -, az egyik legkifinomultabb zajszűréssel rendelkezik a piacon.