Sracok az mitol lehet hogy az elakadas jelzo annyit csinal hogy felvillan mind a 4 egyszerre azt semmi utana par masodpercig jobbra balra se mukodik. Kulon van releje az mehetett szet? Koszi
Helló!Csak egy tipp.Nálam ugyanez volt a helyzet csak pluszba még a km óra is össze vissza mutatott fals értékeket.Nálam a fejidom bal oldalában a kmer egységbe futó vezetékköteg csatija volt szétcsúszva.Nézd meg azt,vagy a többi csatiját a VE-ig!
Marha nehéz vagy, aztán az se jó a gumi élettartamára nézve. :D Kíváncsi vagyok meddig húzza nálam a PR4, majd beszámolok róla. Mondjuk pályanapokra nem járok, ha ez számít, de szerintem te se voltál Triplával.
Sziasztok!Tudna valaki segíteni nekem abban hogy a tank kijelzője csak 2szintet mutatva villog és nem mutatja a tényleges állást.A benzinpumpa dolozik rendesen.Mi lehet a baja?2004 es 600 fazer.
Ha esetleg valaki csizmát keresne nem hardcore használatra, vettem egy ilyet és sajna nagy lett.
Ha ez elmegy, már rendelem is meg az egyel kisebbet, mert ilyen áron verhetetlen, és még tetszik is. http://www.kepesmotor.hu/utcai...
én most egy pár új Pirelli Angel ST-t vettem , szezon végére kiderül milyen is valójában (van aki fik@zza)
előző mocim Yamaha FJ 1200 Abs volt amin jó öreg Metzeler Lasertec 150/80 VB 16 M/C (71V) TL ráadásul már minta sem volt igazán rajta de a Bükkben még mindig lábtartóig lehetett borítani ezt a cseppet sem könnyű vasat
remélem a Pirellik még jobban tapadnak mint az előző gépen a Metzelerek , szerintem egy átlag felhasználónak bőven jók ezek a gumik
persze aki egy kicsit is erőlteti a gépet annak ott a Diablo Supercorsa és társai.....
Én a PR2 és PR3 között vacillálok, de még van időm... :)
Gumisok amúgy ha felhívom őket tudnak mondani DOT számokat, vagy erről nem szeretnek beszélni...?
Ne hagyjuk magunkat! Együtt legyőzhetjük Zolit és a PR2 fétishét.
13e KM és 5 ezer még legalább van az enyémben. Egy olyan kellemesen kompromisszumos sporttúra gumitól, mint a PR4 (jó tapadás vs. jó élettartam) egyszerűen nem várhat el többet az ember. Én ezzel a felállással nagyon elégedett vagyok. Aki 20+ ezret akar menni egy gumival mondjon le sok újításról (előnyről) és vegyen PR2-t, de senki nem mondhatja, hogy a PR4 (átlagban) szarul bírja.
Jelenleg Roadsmart van fent. 5 éveses és 12000-et futott. Szinte meg sem kopott csak borzasztóan kemény lett és nagyon nehezen melegedett már tavaly is.
Ezért kell szerintem cserélni, már nem tapad úgy ahogy kellene.
A Michelinekről mindenki a baráti körömben csak jót mond, a Roadsmart III-omról nincs tapasztalat mert nagyon új, de nekem a Roadsmart is jó volt így a Roadsmart III is jó lehet.
Öcsémnek FZS 600-on van Roadsmart II. Ő azzal nagyon meg van elégedve. Jól tapad, és úgy saccolja 15+ ezret fog elmenni, de lehet meglesz a 20 is. Gondolom a III-as is legalább hasonló lehet.
Nekem VFR 800-on van Michelin PR 4-es. A tapadásával és a menettulajdonságaival nagyon meg vagyok elégedve, de úgy saccolom jó ha meglesz a 12 ezer vele. Előző VFR 750-en volt PR 2 és szerintem az tartósabb volt azon a motoron. Ez a többet bír marketing dumának tűnik nekem ezek fényében. Nem írtad a PR 2-őt, de ár/érték arányban szerintem az elég jó, ha van a kellő méretben friss DOT számmal, akkor Én elgondolkodnék esetleg azon is.
Michelin azt mondja, a jobb tapadas (foleg vizes feluleten) mellett a 4 elettartama 20%-kal nagyobb mint a 3-e (ha lehet hinni nekik). Forintositva 70.000 x 1.2 = 84.000,. Mindketto gumi egyforman jo. Dunlopot nem ismerem.
A képeknek örülnék!
Küldöm a mailt.
Z8-ról van valakinek konkrét tapasztalata azon kívül amit egyébként is lehet olvasni róla.
Tetszik a gumi haboru
Ar/ertek arany Pr2 boven fasza, de ha van kess akkor Pr4 vizes uton verhetetlen.
Nah mindegy nem faxnizok már itthon az új pr-2.
Olcsó is kétévig birja is mikell még.................jah víz az már nem.Az van.
Ha ez elmegy, már rendelem is meg az egyel kisebbet, mert ilyen áron verhetetlen, és még tetszik is.
http://www.kepesmotor.hu/utcai...
én most egy pár új Pirelli Angel ST-t vettem , szezon végére kiderül milyen is valójában (van aki fik@zza)
előző mocim Yamaha FJ 1200 Abs volt amin jó öreg Metzeler Lasertec 150/80 VB 16 M/C (71V) TL ráadásul már minta sem volt igazán rajta de a Bükkben még mindig lábtartóig lehetett borítani ezt a cseppet sem könnyű vasat
remélem a Pirellik még jobban tapadnak mint az előző gépen a Metzelerek , szerintem egy átlag felhasználónak bőven jók ezek a gumik
persze aki egy kicsit is erőlteti a gépet annak ott a Diablo Supercorsa és társai.....
színkódokban tud valaki segíteni?
Gumisok amúgy ha felhívom őket tudnak mondani DOT számokat, vagy erről nem szeretnek beszélni...?
Még úgysem hogy nem ezres és nem 150 ló meg csilliárt Nm a gépes.
13e KM és 5 ezer még legalább van az enyémben. Egy olyan kellemesen kompromisszumos sporttúra gumitól, mint a PR4 (jó tapadás vs. jó élettartam) egyszerűen nem várhat el többet az ember. Én ezzel a felállással nagyon elégedett vagyok. Aki 20+ ezret akar menni egy gumival mondjon le sok újításról (előnyről) és vegyen PR2-t, de senki nem mondhatja, hogy a PR4 (átlagban) szarul bírja.
Ezért kell szerintem cserélni, már nem tapad úgy ahogy kellene.
A Michelinekről mindenki a baráti körömben csak jót mond, a Roadsmart III-omról nincs tapasztalat mert nagyon új, de nekem a Roadsmart is jó volt így a Roadsmart III is jó lehet.
Nekem VFR 800-on van Michelin PR 4-es. A tapadásával és a menettulajdonságaival nagyon meg vagyok elégedve, de úgy saccolom jó ha meglesz a 12 ezer vele. Előző VFR 750-en volt PR 2 és szerintem az tartósabb volt azon a motoron. Ez a többet bír marketing dumának tűnik nekem ezek fényében. Nem írtad a PR 2-őt, de ár/érték arányban szerintem az elég jó, ha van a kellő méretben friss DOT számmal, akkor Én elgondolkodnék esetleg azon is.