Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ugyan ez van a mt09 el, szarom le mit írnak az adatok, a lényeg hogy mit érzel és hogy mikor! ebből a motorbol nem 9-10 ezernél jön ki az erő meg a használhatóság... 2-2500fordulaton oda rántod kettesben és kerékre jön....ugyan ilyen alacsony fordulaton, nyáron fehér aszfalton ugy driftelt mint a picsa nem 4-6-8000nél kezdett...
A vegen szicilia vagy rodosz lessz belole.
Sr2-e szamit?
Mer az megvolt.
A Korzika múltkor még Szardínia volt én asszonyos projektben gondolkozok, ha benne vagy....
1hét, nyár eleje,szállás a parton.
pld a fazer papíron és tiltástól tiltásig ütve lehet elmenne éppen ( egy hangyafasznyit)az x11 mellett. DE

Ha egymás után kipróbálod öket ...összetéped a papirokat és baszol az adatokra... mintha nem is egy kategória lenne 125nm :)

Volt fazerem imádtam!! Nem is rosszból írom fiuk
Riga! az kőő ideee
ti lóerő betyárok
jó az csak gyenge :)
Csak ne lenne olyan idomos gep amirol lerugtak az idomot.
A 900 hornet jobban nez ki.
Rohadt jó motor az x11! De a bk egy más dimenzió 11év evolució

Ha problémamentes szerethető erőgépet akarsz az x11 jó választás.. (nagyon erős) nincs nyűg vele..
X11-en agyalok mostanság és az áruk is elérhető, de ha lehet békát vennék. Egyenlőre persze bőven jó a sövö is főleg amennyit motorozok.
Persze jó motor!!Nem vitás.. az űlése hátul pici

Fefe ezért nem vett ,pedig a Gsr után ez jött volna.. x11 lett dobozolhatobb és nagyobb a hátsó ülés pedig 57kg a csaj :) Hosszú túrákra járunk..
a busához xx-hez meg a zzrhez x11 hez képest a fazer egy bringa... és ezt tisztelettel mondom!!!!
Korzika talán... ?
A béka kényelmes a ridernek, az utasnak meg a fene tudja, de egyik lányom sem panaszkodott, az tény, hogy nehezen pakolható, de oldaltáskával oldottam meg a túrákat.
Nem jatszom.
Elfogadom ha mas mas motoron ul.Csak nem eertem.
"A német Motorrad egyszer olvasói véleménykutatást végzett, mert tudni akarták, van-e igény a kisköbcentis, sportos egyhengeresekre. Az egyik válasz csak simán így szólt: „Az ideális motor három hengeres, 675 köbcentis és csupasz. Nem is értem, miért kell más kérdéssel foglalkozni.”
Én nem vezettem soha B-Kinget, de az utcában pár motoros ismerősöm mindenféle motorról átülve vezette egy srác B-Kingjét és mind azt mondta, hogy a mély üléspozíciója miatt szinte egybeolvadt a motorral és nagyon jónak ítélték ezt meg.
FZ1-en is a széles tank miatti széles üléspozíció és az egyenes kormány rabolta el a szívem.
nem jól közelíted meg... amikor 3000 nél elcsavarod a gázt csattra akár 4.ben nem a lóerőt érzed hanem a forgató nyomatékot...
Végtelen meccset játszol a Triumphoddal "ellenünk".
egyébként ezeket a nagy bálnákat sem nehéz vezetni kicsit sem... elindulsz és észre sem veszed ,hogy minimum 250kg csak a motor
persze nem olyan filigránok a szerpentinen... de 150-200nál aludhatnál is..
FZ1 106-ot ad le 9.000-nél (újkorában). Én nagyon szeretem az FZ-m, csak különbséget akartam mutatni.
Amúgy meg a görbe szerint 9e-nél a nyomaték már lefelé megy, mikor a lóerő még 12e-ig húzza. Nemtom', a te álláspontodat nem tudom igazolni, mert ahol az FZ hátbavág, ott a görbe szerint a nyomaték már majdnem egyenes, a lóerő meg ível, mint egy tüzijáték.
A konnyedseg nem csak a blokkon mulik.
Ha igy lenne a z800 nyerne minden naked osszehasonliton.
A kulonbseg hogy a street korbeugralja elore hatra kisujjbol kirazva mindezt mik a z max elkaszalni tudna.
na ez az én keresztem nem a forditott teló
A Nm a hatbarugast adja amit a racsavart gazhuzaskor erzel.
a zzr és a busa 100nm teljesit 3000 fordulaton

nekem is 90 állítólag persze könnyedség nincs ..kapaszkodni kell 6000 felett mint állat úgy 240ig ekkor szursz egy 5.et :)

a fent említetteknék meg mig meg nem áll a tiltás miatt