Nem gond, szívesen veszem az építő jellegű véleményt/kritikát.
Tudom, hogy nem egy kategória minőségben, de nem olyan rossz a Repsol sem. Vagy 3 éve ajánlotta nekem is egy boltos, de akkor kb. 800 Ft volt a különbség literenként, azóta meg nem is kerestem.
Egyébként én innen veszem
Áh, nekem a feleségem nem enged ilyen drága szereket megvenni
Amúgy Repsolt használok, ill. egyszer használtam Agip-ot.
Idén gondolkoztam a Mol-on is, autókba azt rakok, de maradtam a Repsolnál.
nem rugdalom én, csak tudom,hogy a gyenge pontot
az más tészta, hogy amivel mentem Triumph az nem jött be, ettől függetlenül azzal is szemezgettem és még azt sem tartom kizártnak, hogy egyszer lesz nekem is egy angol betegem...
Sőt! csak örülnék, ha minden márkából lehetne egy motorom
Van hát a szerző szerint 16e mérföldnél mindnek megpusztul a kormánycsapágya,na nekem ez 35000 Km-nél jön össze.
Nyugodtan rugdalhatod a triumphot felőlem nálam attól még dúlik a lávcsi.
Megjegyzem olyan mint egy kicsit később született yamahát néznék annyira sok a műszaki hasonlóság hogy 100%-ig bitros vagyok egy valag atomraszedett 2004-utáni R1 porosodik hinkney-ben.
Egy baj van veled, mindig kicsi részletet ragadsz meg, bár biztos vagyok benne, hogy olvastad, a kuplung csere 100e km felett történt a képen látható motorba.(szerintem tök normális minden motornál)
Ha meg valaki a kicsi triumphot bántja, akkor meg nagyot harapsz pedig abban az albumban van bőven triumph amit javítanak....
Tudom, hogy nem egy kategória minőségben, de nem olyan rossz a Repsol sem. Vagy 3 éve ajánlotta nekem is egy boltos, de akkor kb. 800 Ft volt a különbség literenként, azóta meg nem is kerestem.
Egyébként én innen veszem
Amúgy Repsolt használok, ill. egyszer használtam Agip-ot.
Idén gondolkoztam a Mol-on is, autókba azt rakok, de maradtam a Repsolnál.
Fz1be motul 5100 vagy 7100 inkább?
Grat. az új vashoz
A 675-ös vagy az 1050-es speed .........na az harap,én kis ovodás vagyok hozzájuk képest.
az más tészta, hogy amivel mentem Triumph az nem jött be, ettől függetlenül azzal is szemezgettem és még azt sem tartom kizártnak, hogy egyszer lesz nekem is egy angol betegem...
Sőt! csak örülnék, ha minden márkából lehetne egy motorom
Nyugodtan rugdalhatod a triumphot felőlem nálam attól még dúlik a lávcsi.
Megjegyzem olyan mint egy kicsit később született yamahát néznék annyira sok a műszaki hasonlóság hogy 100%-ig bitros vagyok egy valag atomraszedett 2004-utáni R1 porosodik hinkney-ben.
Egy baj van veled, mindig kicsi részletet ragadsz meg, bár biztos vagyok benne, hogy olvastad, a kuplung csere 100e km felett történt a képen látható motorba.(szerintem tök normális minden motornál)
Ha meg valaki a kicsi triumphot bántja, akkor meg nagyot harapsz pedig abban az albumban van bőven triumph amit javítanak....
M?i hiányzik a képen?
Amúgy kuplungcsere volt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ehhez képest egy olajteknő alatti kotorászás sufnimunka.