Első felfüggesztés olajcseréje alkalmával milyen megelőző intézkedéseket lehet tenni, milyen további kopóalkatrészeket érdemes cserélni, hogy alapvetően jó karban tartsuk a dolgokat? Olvastam egy kellemetlen FZ1 esetről, ami megelőzhető lett volna figyelmesebb karbantartással (persze ezer kilométerekkel korábban elvégezve).
Gumicsere alkalmával tervezem kicsit políroztatni a felniket, szerintem jól fog állni az ezüsthöz.
Ők csinálták! https://www.google.hu/maps/pla...!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x135fb0ff5584578a?hl=hu
Németeknek fényeznek veterán autókat, akkor más is meg van elégedve velük!
Egyébként 25e. volt a fejidom fényezése.
Hagy osszam meg veletek örömöm!
Végre összeállt a masina, fejidomot nagyon szépen meg műanyagozták kívülről teljesen észrevehetetlen a javítás.
Fényező is remekelt nagyon eltalálta a szint, a fényezés szebb mint a gyári.
Tudomány ez a fényarás, nem is gondoltam volna, ez a szín a Yamaha 450-es, két féle kék árnyalatot kell megfelelő sorrendbe egy másra fújni és lakkozni.
Ma került rá a matrica, nagyon dekoratív.
Gyorsan mentem egy tiszteletkőrt kihasználva a jó időt, nagyon jól esett!
Fz6-s -t tervezek venni, teljesen bele vagyok pistulva a kék-fekete változatba, így egyelőre ilyeneket nézegetek. Ismeri/nézte esetleg valaki ezt a gépet közületek (Pécsről hirdetik)?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer_20_200km-9359885
Ha azt nezzuk egy yamaha aki premium gyartonak vallja magat kihoz egy exkluziv sport nakedet nem adhatja olcsobban a portekat egy 4,3 ert arult speednel,de nem lehetetlen hogy a 4,9 es speed R lessz a limit arban.
Es megjatszhatjak az mt09 nel bevetett csaliaras huzast mikor felevig 2,4 volt majd felment 3.ra.
A regi 2008 elotti sok motor eladasa kis arressel az ma mar nem megy.
mindenesetre ha a teló olajcserére szorul, mindenképp érdemes szétszedni, átmosni.
Gumicsere alkalmával tervezem kicsit políroztatni a felniket, szerintem jól fog állni az ezüsthöz.
https://www.google.hu/maps/pla...!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x135fb0ff5584578a?hl=hu
Németeknek fényeznek veterán autókat, akkor más is meg van elégedve velük!
Egyébként 25e. volt a fejidom fényezése.
Végre összeállt a masina, fejidomot nagyon szépen meg műanyagozták kívülről teljesen észrevehetetlen a javítás.
Fényező is remekelt nagyon eltalálta a szint, a fényezés szebb mint a gyári.
Tudomány ez a fényarás, nem is gondoltam volna, ez a szín a Yamaha 450-es, két féle kék árnyalatot kell megfelelő sorrendbe egy másra fújni és lakkozni.
Ma került rá a matrica, nagyon dekoratív.
Gyorsan mentem egy tiszteletkőrt kihasználva a jó időt, nagyon jól esett!
Azért gyulladt ki a narancs lámpa mert le volt merülve az aksid..
Nekem is volt hogy lemerült az aksim, bebikáztam aztán ugyan ezt csinálta.
Ismerem a motort, bátran merem ajánlani.
Fz6-s -t tervezek venni, teljesen bele vagyok pistulva a kék-fekete változatba, így egyelőre ilyeneket nézegetek. Ismeri/nézte esetleg valaki ezt a gépet közületek (Pécsről hirdetik)?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer_20_200km-9359885
cinemamadokukacgmail írj és megdumáljuk!
Messze Pécstől?
Üdv:
Attia
Es megjatszhatjak az mt09 nel bevetett csaliaras huzast mikor felevig 2,4 volt majd felment 3.ra.
A regi 2008 elotti sok motor eladasa kis arressel az ma mar nem megy.