Szia!
Van hozzá konzol is, de az nem tudom, hogy gyári -e, nekem azzal volt fent. Adok hozzá két indexet is ami nem az N -hez való, de nekem azzal volt megoldva. Én vettem gyári lámpát, indexet és a sok kütyüt sajna jó drágán. 25 -ért odaadom.
erről jut eszembe, nagy segítségre lenne szükségem, lenne valaki Pest környékéről aki megengedné nekem hogy végigmérjem vagy végig mérné nekem egy multiméterrel a műszerfal csatlakozóit? nem tudom miért de amikor leveszem a gyújtást eltűnik a tápfesz a műszerfalamból és el is felejti a pontos időt meg a napi számlálót, kérdés az lenne hogy levett gyújtásnál melyik lábon és hány voltos feszültség van, nekem jelenleg mindenhol nulla
Szia!
Az Ebayen találtam csak nem szívesen rendelnék kintről mert már jártam úgy,hogy amit rendeltem az nem volt egészben mire hozzám került,most inkább belföldről szeretnékl szerezni valami bontott lámpát.
Ennek a "módszernek" az az előnye, hogy nem kell hozzá 299,-Eur árú kütyü, amivel belenyúlsz az ECU-ba, így sajnos el kellene kérjek érte vagy 50 Forintot is, de ez sokaknak már nem fér bele.
Kár, hogy nem fényképeztem le a gyertyáimat, most meg is tudnám mutatni.
A test égése nem szép, a teteje világos volt, az alja (ahol csinálja a szikrát) is "foltosan" volt feketés/barnás, tehát nem volt egyenletes (egyik se).
Kevesebb benzint nem szívesen adok neki, mert az visszafogja a teljesítményt. Most többet kap, mint előtte, durrog és megy, mint az állat, de nem tudom, milyen lesz az égésképe... Meg lett takarítva, majd tavasszal megnézem, de addig is, ha tudtok rá mondani valamit... lehet segítene.
Elvileg utcára nem sok értelme van sport szűrőt felrakni. Túl sok macera az egy olajcsere-periódusban a 2-3 szűrőtisztítás. Ráadásul önmagában nem sokat hoz a konyhára (inkább semmit). Ha mégis ez kell, akkor nézd meg a BMC-t is. Nekem az volt az előző motoromban Mondjuk nem Én raktam bele, hanem az aki rárakta a komplett sportkipufogó rendszert és a karbikat is átfúvókázta, Én meg már nem akartam az egészet visszaalakítani. Úgy azért volt értelme is.
Sportlégszűrőben tudtok tanácsot adni? Légszűrőt kéne cserélnem és akkor úgy gondolom hogy rakok bele sportot, kérdés hogy milyet, egyáltalán van e különbség, a márkák amiket találtam: BikeMaster, DNA, K&N
És egy kicsit had dicsekedjek egy kicsit, megjött a tankbőröm, már a motoron is van, nagyon jól néz ki
Igen, csak regebbi akksik, JP, landport 2-3het allas utan mar meg se birtak tekerni az oninditot (1evnel egyik se birta tovabb) addig ez az exide simán beindítja. :) ilyen ertelembe valt be, tartosabbnak tunik a tobbinel.
Csak ajánlani tudom!
Van hozzá konzol is, de az nem tudom, hogy gyári -e, nekem azzal volt fent. Adok hozzá két indexet is ami nem az N -hez való, de nekem azzal volt megoldva. Én vettem gyári lámpát, indexet és a sok kütyüt sajna jó drágán. 25 -ért odaadom.
Az Ebayen találtam csak nem szívesen rendelnék kintről mert már jártam úgy,hogy amit rendeltem az nem volt egészben mire hozzám került,most inkább belföldről szeretnékl szerezni valami bontott lámpát.
Teljesen új, csak a lámpatest 50ezer Ft, a lenti képen látható szett 90 ezer Ft
Mennyit kérsz a lámpáért,és a konzolokat is adod hozzá?
Üdv:
Attila
Nem tud valaki eladó első lámpát FZ 6N-re?
A test égése nem szép, a teteje világos volt, az alja (ahol csinálja a szikrát) is "foltosan" volt feketés/barnás, tehát nem volt egyenletes (egyik se).
Kevesebb benzint nem szívesen adok neki, mert az visszafogja a teljesítményt. Most többet kap, mint előtte, durrog és megy, mint az állat, de nem tudom, milyen lesz az égésképe... Meg lett takarítva, majd tavasszal megnézem, de addig is, ha tudtok rá mondani valamit... lehet segítene.
Sportlégszűrőben tudtok tanácsot adni? Légszűrőt kéne cserélnem és akkor úgy gondolom hogy rakok bele sportot, kérdés hogy milyet, egyáltalán van e különbség, a márkák amiket találtam: BikeMaster, DNA, K&N
És egy kicsit had dicsekedjek egy kicsit, megjött a tankbőröm, már a motoron is van, nagyon jól néz ki
Bocs ekezeztek hianya miatt, telefonrol...