Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Persze, holnap csinálok pár képet.
Szia! Tudnàl küldeni nekem egy képet a lámpáról? Előre is köszi!
Szigetszentmiklós Bori Attila: harminc 970 37 36
Csak ajánlani tudom!
Szia!
Van hozzá konzol is, de az nem tudom, hogy gyári -e, nekem azzal volt fent. Adok hozzá két indexet is ami nem az N -hez való, de nekem azzal volt megoldva. Én vettem gyári lámpát, indexet és a sok kütyüt sajna jó drágán. 25 -ért odaadom.
Hali! Rendelt már valaki erről az oldalról? Gyanúsan alacsonyak az árak tudom áfa nélkül van de akkor is. www.motorcyclespareparts.eu
erről jut eszembe, nagy segítségre lenne szükségem, lenne valaki Pest környékéről aki megengedné nekem hogy végigmérjem vagy végig mérné nekem egy multiméterrel a műszerfal csatlakozóit? nem tudom miért de amikor leveszem a gyújtást eltűnik a tápfesz a műszerfalamból és el is felejti a pontos időt meg a napi számlálót, kérdés az lenne hogy levett gyújtásnál melyik lábon és hány voltos feszültség van, nekem jelenleg mindenhol nulla
én most rendeltem igaz FZ1Nre ilyen lámpát, minden gond nélkül megérkezett :) mondjuk nekem egész frontot újra kellett építenem
Megoldható! :)
Szia!
Az Ebayen találtam csak nem szívesen rendelnék kintről mert már jártam úgy,hogy amit rendeltem az nem volt egészben mire hozzám került,most inkább belföldről szeretnékl szerezni valami bontott lámpát.
Szia!

Teljesen új, csak a lámpatest 50ezer Ft, a lenti képen látható szett 90 ezer Ft
Ennek a "módszernek" az az előnye, hogy nem kell hozzá 299,-Eur árú kütyü, amivel belenyúlsz az ECU-ba, így sajnos el kellene kérjek érte vagy 50 Forintot is, de ez sokaknak már nem fér bele.
Akkor én fizetek 20 forintot,hogy eláruld az árát
Hmm, eddig még senki nem fizetett eleget érte, hogy eláruljam.
hogy állítod hogy mennyit kapjon
Szia!
Mennyit kérsz a lámpáért,és a konzolokat is adod hozzá?
Üdv:
Attila
Sziasztok!
Nem tud valaki eladó első lámpát FZ 6N-re?
Kár, hogy nem fényképeztem le a gyertyáimat, most meg is tudnám mutatni.
A test égése nem szép, a teteje világos volt, az alja (ahol csinálja a szikrát) is "foltosan" volt feketés/barnás, tehát nem volt egyenletes (egyik se).
Kevesebb benzint nem szívesen adok neki, mert az visszafogja a teljesítményt. Most többet kap, mint előtte, durrog és megy, mint az állat, de nem tudom, milyen lesz az égésképe... Meg lett takarítva, majd tavasszal megnézem, de addig is, ha tudtok rá mondani valamit... lehet segítene.
Elvileg utcára nem sok értelme van sport szűrőt felrakni. Túl sok macera az egy olajcsere-periódusban a 2-3 szűrőtisztítás. Ráadásul önmagában nem sokat hoz a konyhára (inkább semmit). Ha mégis ez kell, akkor nézd meg a BMC-t is. Nekem az volt az előző motoromban Mondjuk nem Én raktam bele, hanem az aki rárakta a komplett sportkipufogó rendszert és a karbikat is átfúvókázta, Én meg már nem akartam az egészet visszaalakítani. Úgy azért volt értelme is.
Fz1 hez oldaldoboztarto csak az ives lehet kapni?e360 as dobozhoz kellene.
tisztában vagyok vele, nem lesz gond :)
azt azért gondold át, hogy kb2500 kilométerenként szeretnéd e takarítani a szűrőt
Nekem k&n van, nem sokat mentem a gyári légszűrővel, de egyébként nem is vettem észre különbséget a kettő között. Egyszerű takarítani.
Sziasztok!

Sportlégszűrőben tudtok tanácsot adni? Légszűrőt kéne cserélnem és akkor úgy gondolom hogy rakok bele sportot, kérdés hogy milyet, egyáltalán van e különbség, a márkák amiket találtam: BikeMaster, DNA, K&N

És egy kicsit had dicsekedjek egy kicsit, megjött a tankbőröm, már a motoron is van, nagyon jól néz ki
Nekem az 5100-asnak a 10W40-esével nagyon darabos, hangos a váltó. Az 5100 15W50-nel semmi bajom nem volt. Nem ette, nem csattogott a váltó.
Igen, csak regebbi akksik, JP, landport 2-3het allas utan mar meg se birtak tekerni az oninditot (1evnel egyik se birta tovabb) addig ez az exide simán beindítja. :) ilyen ertelembe valt be, tartosabbnak tunik a tobbinel.

Bocs ekezeztek hianya miatt, telefonrol...