Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az jó paripa, csak a műszerfalát baszták el nagyon, meg a szélvédelmen javíthattak volna...
Talán Tracer ez még a jövő zenéje
mi lesz helyette
Eladó ez is:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-9506510
Eladó egy igényesen ,,kibelezett" FZ6 kipufogó. Felülről lett csinálva,h ne látszódjon rajta.
e-mail: kawas30@freemail.hu
vedd ki azokat az iridiumos gyertyakat és rakjál bele normált, amit előrínak.
Nem tudni!
Két gyertyacsere után is jó volt 500-600 km-ig, majd előjött mindig. Trafók jók. Lehetne még gondolni TPS-re és koszos injektorra, de akkor miért jó gyertyacserék után?!
Ki lehet fogni használtan is korrekt állapotút... azok olcsóbbak
Remélem! Köszi a jó tanácsot. Még papírozni kell és felgumizni. Az se 2Ft.
Nem ám veszel horror áron (olcsó nincs) újat!
Nincs annak semmi baja,csak a külső réteg repedt,belül teljesen ép,nem fog az átszakadni.
Szedd ki az egyiket és meglátod.
pár hete árultak gyári bukógombát, korrekt áron, én rámoccannék
Aztán már csak egy sportkipu, plusz bukógomba/bukócső és kész is!
Én sem érzem, hogy falsot szívna, csak esztétikailag nincs a toppon.
Már rendeltem hozzás egy-két extrát.
Annyit tudok, hogy ehhez a fazerhez bontottan szinte semmit nem lehet kapni itthon.
De azért próbáld meg őket:Ricsi bontó, Sugo motor, ebay.
Amúgy lehet nem kell tőle beszarni, mert ha jol tudom ezek több rétegű gumik, lehet csak a legkülső része van megrepedve.
Köszi! Van tipped szívócsonk ügyben?
Gratulálok hozzá, sok balesetmentes kilómétert
Itthon van, bár némi foglalkozást igényel a télen
Karburátor szívócsonk hol szerezhető be kevésbé horror áron?
BT-023-al 18-nál tartok, de már eszegetem a kopásjelzőt, tehát vége van.
Jövőre új állja a helyét, ami lehet ugyanez lesz, bár nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, de sokat elmegy !
Ilyen 2006 utani wr-t keresek pont. Ez nem elado?
akkor mi volt a gond?
Úgy tűnik (Nemeth6969 segítségével kiderült) nem a trafókkal van gond a motoromban, így viszont van kettő feleslegesen lecserélt - hibátlan - darabom.

Érdeklődés esetén el tudok mondani mindent emailben.
Én a motort 16.000 km-el vettem még az elöző tulaj vette rá az új gumikat.
Jelenleg 38.000 van benne és nem érte el a kopásjelzőt.
Ez a BT023 elég kemény gumi talán ezért is bírja soká viszont a tapadás rovására megy (szerintem).
Egyiket se csinalom.
Bar gyorsitok de nem teljesen nyelgazon.Vagyis hatt temposan.
Viszont a pr2 13k alatt kopadjelzo alatt van.
Úgy hogy normál túra tempóban használod a motort.
Nem pályázol,nincs gumifüstöltetés és nyél gázon gyorsulás.