Nem tudni!
Két gyertyacsere után is jó volt 500-600 km-ig, majd előjött mindig. Trafók jók. Lehetne még gondolni TPS-re és koszos injektorra, de akkor miért jó gyertyacserék után?!
Nem ám veszel horror áron (olcsó nincs) újat!
Nincs annak semmi baja,csak a külső réteg repedt,belül teljesen ép,nem fog az átszakadni.
Szedd ki az egyiket és meglátod.
Annyit tudok, hogy ehhez a fazerhez bontottan szinte semmit nem lehet kapni itthon.
De azért próbáld meg őket:Ricsi bontó, Sugo motor, ebay.
Amúgy lehet nem kell tőle beszarni, mert ha jol tudom ezek több rétegű gumik, lehet csak a legkülső része van megrepedve.
BT-023-al 18-nál tartok, de már eszegetem a kopásjelzőt, tehát vége van.
Jövőre új állja a helyét, ami lehet ugyanez lesz, bár nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, de sokat elmegy !
Én a motort 16.000 km-el vettem még az elöző tulaj vette rá az új gumikat.
Jelenleg 38.000 van benne és nem érte el a kopásjelzőt.
Ez a BT023 elég kemény gumi talán ezért is bírja soká viszont a tapadás rovására megy (szerintem).
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-9506510
e-mail: kawas30@freemail.hu
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Két gyertyacsere után is jó volt 500-600 km-ig, majd előjött mindig. Trafók jók. Lehetne még gondolni TPS-re és koszos injektorra, de akkor miért jó gyertyacserék után?!
Nincs annak semmi baja,csak a külső réteg repedt,belül teljesen ép,nem fog az átszakadni.
Szedd ki az egyiket és meglátod.
Már rendeltem hozzás egy-két extrát.
De azért próbáld meg őket:Ricsi bontó, Sugo motor, ebay.
Amúgy lehet nem kell tőle beszarni, mert ha jol tudom ezek több rétegű gumik, lehet csak a legkülső része van megrepedve.
Karburátor szívócsonk hol szerezhető be kevésbé horror áron?
Jövőre új állja a helyét, ami lehet ugyanez lesz, bár nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, de sokat elmegy !
Érdeklődés esetén el tudok mondani mindent emailben.
Jelenleg 38.000 van benne és nem érte el a kopásjelzőt.
Ez a BT023 elég kemény gumi talán ezért is bírja soká viszont a tapadás rovására megy (szerintem).
Bar gyorsitok de nem teljesen nyelgazon.Vagyis hatt temposan.
Viszont a pr2 13k alatt kopadjelzo alatt van.
Nem pályázol,nincs gumifüstöltetés és nyél gázon gyorsulás.