A szempontok a következők voltak:
- ülésmagasság legyen legalább 90 centi (935 mm a DRZ)
- ne kelljen párezer kilométerenként motort (vagy akár csak szelepfedelet) bontani
- négyütemű legyen (nem fejtem ki, van objektív meg szubjektív oldala is, valamennyire hitkérdés is)
- legalább 400 köbcenti, boldoguljon el országúton, hosszú távon is, ha muszáj (azért egy 6. fokozat vagy egy kicsivel hosszabb 5-ös nem ártana)
- önindítós legyen (egy tartalék berúgó nem ártana)
- nem akartam versenycélú terepmotort, a magam amatőr módjához kerestem olyat, amin talán meg tudom tanulni, de nem is növöm ki túl korán
- rendszám
- max 1 milliót akartam rászánni a vásárlásra, végül papírokkal, új gumikkal, kézvédővel, blokkvédővel, hűtővédővel, deklivédővel is még csak kb 900-nál vagyok, egy jobb fajta új sisak még kijön a büdzséből
- alkatrészháttér (mivel itthon is forgalmazták, és elterjedt típus, ezzel nincs gond)
Ezeken kívül természetesen olyan szempontok, ami más típusnál is élne: állapot, km, földrajzi hely, stb.
Ami egyáltalán nem volt szempont: márka, évjárat, szín, kinézet stb.
ZZR 1400 nekem is nagyon tetszik. Bejelentkeztem egy FB csoportba, hogy nézegessem őket, meg olvassak a motorokról és nem kevés ember cserélte le a Hayabusáját egy ZZR-re csak az elmúlt hónapban. :) Szóval annál jobb kell legyen; ha meg valaminél jobb a Hayabusa, akkor annál mindenképp jobb a ZZR.
Fajlagosan egy feleakkora motor ugyanolyan vagy közelitö sebességgel mindig többet fog fogyasztani mert jobban pörgreted az elérni kivánt sebességhez.
Nincs nagy kunszt benne,én annak is örülök ha hasonlot produkálok mint egy 500 köbcentivel és 50 loval több motor.
Neked tuti hangos.
Most hogy brümmögtetem a hondát eszméletlen milyen varrogépszerü csórikám.Nem véletlen vágynak sportdobra mig én simán megvagyok a streettel.
Az pont jo.És nem tartom hangosnak.Nem csörög,zörög,persze nyávog az a fogaskerékhang mint állat de az védjegy,megijednék ha nem tenné.
Ha húzom neki, akkor nézi a fene a fogyasztását, akkor élvezzük
De a 1050 esnek az alap fogyasztása elég magas, legalább is amikor a teszteket olvastam, akkor szinte mindegyikbe megemlítették....
Nyugodt tempoban nekemis 5.Kevésbé nyugodt az 5,5 de még civilizált.6-ot akkor eszik mikor rohanok hátul mint az eszetlen nyul hogy legalább néha lássam az elején lévöket.
Két emberrel sosem fogok menni,csomag minimális,és a gülünek egyet visszarugok,felpörög 10e-re,a wartburghang átcsap szörcsögő üvöltésbe,a pr2 röl lekopik még pár tized mili és ez nekem elég,meglepödnél milyen könnyed a 675-ös fokozattól függetlenül.És csak 68 Nm,hol van még az 1050-es 111 Nm-e meg 140 lóereje.
- ülésmagasság legyen legalább 90 centi (935 mm a DRZ)
- ne kelljen párezer kilométerenként motort (vagy akár csak szelepfedelet) bontani
- négyütemű legyen (nem fejtem ki, van objektív meg szubjektív oldala is, valamennyire hitkérdés is)
- legalább 400 köbcenti, boldoguljon el országúton, hosszú távon is, ha muszáj (azért egy 6. fokozat vagy egy kicsivel hosszabb 5-ös nem ártana)
- önindítós legyen (egy tartalék berúgó nem ártana)
- nem akartam versenycélú terepmotort, a magam amatőr módjához kerestem olyat, amin talán meg tudom tanulni, de nem is növöm ki túl korán
- rendszám
- max 1 milliót akartam rászánni a vásárlásra, végül papírokkal, új gumikkal, kézvédővel, blokkvédővel, hűtővédővel, deklivédővel is még csak kb 900-nál vagyok, egy jobb fajta új sisak még kijön a büdzséből
- alkatrészháttér (mivel itthon is forgalmazták, és elterjedt típus, ezzel nincs gond)
Ezeken kívül természetesen olyan szempontok, ami más típusnál is élne: állapot, km, földrajzi hely, stb.
Ami egyáltalán nem volt szempont: márka, évjárat, szín, kinézet stb.