Sziasztok! Keresnék Yamaha FZ6 (2005) -hoz sportdobot. Érdekelne használt is, ami fontos, hogy db killeres legyen és E jeles.
Hátha akad valakinek egy felesleges :)
Van egy eladó MT-03 lámpám ami az FZ6 -on volt korábban, de visszaraktam a gyárit, ha valakit esetleg érdekelne.
Üdv!
Megint akku:
Kiszedtem és töltés nélkül 12,5V-t mutat, lehet hogy még mégse kuka?
Viszont a + sarunál volt egy kis savlerakódás.
Az akku Landport, újból 11 eFt (az is távolkeleti, de Holland kontroll alatt ) ajánljátok?
Új Yassa valami 44 eFt
2006-os FZ6-hoz kérnék segítséget. Szelephézag állításhoz, lánccseréhez keresnék valakit Szigetszentmiklós és környékén. Esetleg ha valaki segítene Karu tel számában, ( ha még vállal motorjavítást) megköszönném.
Még egy kérdés. Tömény 72 fokos fagyállóval töltötték fel a motorom, azt jól sejtem, hogy úgy nem jó?
Nekem a 10W40-et már csipcsipcsipegette (99e kmnél már sztem belefér)...ezért kapott Motul 5100 15W50-et. Azóta finomabb a váltás, és úgy a motor zusammmen. Csipegetés dettó megszűnt.
A motul 3000 20W-50-es nem? Az kissé sűrű ennek a gépnek még nyáron is viszont ha most beleteszed a belevalót akkor zajosnak fogod utána találni a motort, én nem tettem volna 20W-50-es olajat bele. Ha motul akkor az 5100 teljesen jó.
Amikor ezeket a blokkokat megtervezték ezek a szintetikus olajok még nem igen voltak a mindennapi élet részei. Tesóm is pakolt mindenféle szintetikus olajokat a 600-as fazerbe, de csak nem tetszett neki a váltó csattogása. Tanácsomra rakott bele ásványit, és egyből jobb lett. 90-es évek elején tervezték talán még a Thundercat-be a blokkot. Persze ez csak a tizenéves motoroknál lehet igaz, az újabbaknál azt sem tudom mi a gyári előírás.
Nekem a 2001-es VFR-be sem jött be a Motul 5100. Érzetre semmi pluszt nem hozott az ásványihoz képest. 6000 után cserélek, addig mindegyiknek bírnia kell ha nem hamisított.
Hátha akad valakinek egy felesleges :)
Van egy eladó MT-03 lámpám ami az FZ6 -on volt korábban, de visszaraktam a gyárit, ha valakit esetleg érdekelne.
Üdv!
Minden kínainál 2-3 év utáni percek ajándékok.
Kiszedtem és töltés nélkül 12,5V-t mutat, lehet hogy még mégse kuka?
Viszont a + sarunál volt egy kis savlerakódás.
Az akku Landport, újból 11 eFt (az is távolkeleti, de Holland kontroll alatt ) ajánljátok?
Új Yassa valami 44 eFt
harminc/ 970 három7három6
Én a maxi motort találtam a környéken, de nem tudom milyen....
Miért nem viszed be a World-be? Ott azért értenek hozzá és nem Annyira drágák
2006-os FZ6-hoz kérnék segítséget. Szelephézag állításhoz, lánccseréhez keresnék valakit Szigetszentmiklós és környékén. Esetleg ha valaki segítene Karu tel számában, ( ha még vállal motorjavítást) megköszönném.
Még egy kérdés. Tömény 72 fokos fagyállóval töltötték fel a motorom, azt jól sejtem, hogy úgy nem jó?
Nekem a 2001-es VFR-be sem jött be a Motul 5100. Érzetre semmi pluszt nem hozott az ásványihoz képest. 6000 után cserélek, addig mindegyiknek bírnia kell ha nem hamisított.