Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Robesznél nem olyan lényeges, max. berugod. Nekem aksi nélkül csak az index nem működött.
ha azt fogatom a hűtőhöz akkor igen.
Sziasztok! Keresnék Yamaha FZ6 (2005) -hoz sportdobot. Érdekelne használt is, ami fontos, hogy db killeres legyen és E jeles.
Hátha akad valakinek egy felesleges :)
Van egy eladó MT-03 lámpám ami az FZ6 -on volt korábban, de visszaraktam a gyárit, ha valakit esetleg érdekelne.
Üdv!
Igaz robogónál, de az exide akksi nagyon bevált, ha Fz-be cserés lesz én szerintem azt rakok bele! :)
Terheléskor mérd,beszerelve és önindítózva méred leesik a fesz 10 alá kuka.
Minden kínainál 2-3 év utáni percek ajándékok.
Megint akku:
Kiszedtem és töltés nélkül 12,5V-t mutat, lehet hogy még mégse kuka?
Viszont a + sarunál volt egy kis savlerakódás.
Az akku Landport, újból 11 eFt (az is távolkeleti, de Holland kontroll alatt ) ajánljátok?
Új Yassa valami 44 eFt
Szia! Nekem volt, megnézem eladtam-e azóta vagy megvan valahol. Amúgy hűtőmaszkra gondolsz?
Heló. Fz6 tank alatti hűtö idomot nem tud valaki.
Köszönöm!
Bori Attila, nekem Ő szerelt nyáron, teljesen korrekt volt mindenben, ráadásul ott van Szigetszentmiklóson :)
harminc/ 970 három7három6
Köszönöm.
ITT van.
Gyál még nincs messze, de esetleg valami közelebbi címet, telefonszámot ha tudsz, megköszönném.
Ezt igazán sajnálom. :(
Ez a World merre van?

Én a maxi motort találtam a környéken, de nem tudom milyen....
Ha Gyál nem nagy kiesés Németh Istvánt keresd a Fekti Tibinél
Karu már nincs köztünk
De nem ám! Simán megzabálja a belsejét...
Miért nem viszed be a World-be? Ott azért értenek hozzá és nem Annyira drágák
Sziasztok!

2006-os FZ6-hoz kérnék segítséget. Szelephézag állításhoz, lánccseréhez keresnék valakit Szigetszentmiklós és környékén. Esetleg ha valaki segítene Karu tel számában, ( ha még vállal motorjavítást) megköszönném.

Még egy kérdés. Tömény 72 fokos fagyállóval töltötték fel a motorom, azt jól sejtem, hogy úgy nem jó?
Nekem a 10W40-et már csipcsipcsipegette (99e kmnél már sztem belefér)...ezért kapott Motul 5100 15W50-et. Azóta finomabb a váltás, és úgy a motor zusammmen. Csipegetés dettó megszűnt.
Motul 7100 10w40et rakok bele, de nem eszi az olajat, régebbi R1 blokkokra volt jellemző, ezekre az újabbakra már nem.
A motul 3000 20W-50-es nem? Az kissé sűrű ennek a gépnek még nyáron is viszont ha most beleteszed a belevalót akkor zajosnak fogod utána találni a motort, én nem tettem volna 20W-50-es olajat bele. Ha motul akkor az 5100 teljesen jó.
Nem nem!Motul 3000!5100 asba gondolkozok.ki milyet hasznàl?mik a tapasztalatok?azt hallottam h a full szintetikust nem szereti mert akkor csipegeti.
Lehet inkább, hogy Motul 300V ? az azért nem olyan rossz....
Amikor ezeket a blokkokat megtervezték ezek a szintetikus olajok még nem igen voltak a mindennapi élet részei. Tesóm is pakolt mindenféle szintetikus olajokat a 600-as fazerbe, de csak nem tetszett neki a váltó csattogása. Tanácsomra rakott bele ásványit, és egyből jobb lett. 90-es évek elején tervezték talán még a Thundercat-be a blokkot. Persze ez csak a tizenéves motoroknál lehet igaz, az újabbaknál azt sem tudom mi a gyári előírás.
Nekem a 2001-es VFR-be sem jött be a Motul 5100. Érzetre semmi pluszt nem hozott az ásványihoz képest. 6000 után cserélek, addig mindegyiknek bírnia kell ha nem hamisított.