Cseréltem kuplung bowdent, nem volt szakadva , csak már "szorulós volt.
Ebay-ról rendeltem. Beszereltük , be lett állítva, és még is "lötyög a kuplungkar.
Azt vettem észre, hogy ez a visszahúzó rugó valószinű elfáradt , mert ha rendesen visszahúzna, akkor a kuplungkar is feszes lenne !?
Mi a véleményetek !
Egy jól működő motornál tényleg nem sokat lehet észre venni hisz a cucc csak tisztít tehát ha nincs mit akkor ugyanolyan mint előtte. Viszont egy koszos rendszerrel csodát tud tenni, én régóta használom mostanában dieselben is és ott az öregebb DCI-nél nagy a változás ha épp benne van a cucc.
Nekem is tokugyanez a bajom! Mar regota szenvedek vele. Legutoljara trafot csereltem, azutan mashol es maskepp jelentkezett a baj, de tovabbra is fennall. Egyebkent erdekes, mert gyertyacsere utan 600 km-ig harapos volt, tokeletesen mukodott, aztan kezdodott elolrol. Szoval nalam: gyertya oke, trafo oke, benzinszuro oke, legszuro oke, injektorszinkron szerint tokeletes minden, TPS hibatlan a diag. menu szerint, valamint injektortiaztitot is locsoltam mar bele. Nalam is elojon az uresben levo fordulatszam kihagyas, tok ugyanaz a bajunk! Igazan meglepodtem! Most tavol vagyok a motoromtol es leszek is, de ha az emailemre tudnal irni barmilyen fejlemenyrol, igazan halas lennek!
Buki ! kérted amikor megjött az sj4000 kamera ,hogy töltsek fel videót.
Ha az adatlapomon lévő mail címre küldesz egy levelet akkor válaszként küldök linket -sajnos csak így tudom,de nagyon tetszik és szenzációsak a színek
A manualban van adat, hogy mennyit kell mutatnia alapgázon, de az sajnos nem mutatja ha nem ott van a szakadás, az mondjuk jó lehet, hogy a műszerre kötöd és lassan húzod a gázt, ha csak egy helyen is "meginog" tehát nem folyamatosan kúszik fel a fesz akkor a tps rossz, de ez nem nagy dolog és általános.
Szerlő azt mondta hogy gyertya lesz. Ki is cseréltém és semmi
Vibrációt nem vettem édzre h nagyobb lenne
Le lehet tesztelni a gázadást egészen 16 tól 98 ig lassan stabilan mutatja
Ez jó ár!
Akkor sajnos rugócsere!