Igen, van relé. Elsősorban kapcsoló beragadásra gondoltam (nem a működtető gomb, amit rugó tol vissza alaphelyzetbe), hogy talán az akadt meg. Ha relébaj lenne, akkor talán egyáltalán nem működne, vagy az üteme lenne rossz, nem tudom... Próbálok majd kontaktspray-t adni neki.
valkesz : Nekem is ugyanilyen gumim van, bő 15 ezer km van benne, de akkor még elszalad egy kicsit.
Cimbimnek is ugyanilyen szett van fent kisbanditján, és őis elhagyta már a 20-at, úgyhogy lehet mondani, hogy egy tartós gumi ez, mondjuk ennek ára van..
ledes indexeim vannak az FZ6-omon (2004), és ma első gyújtásráadáskor (pár napja használtam utoljára) a vészvillogó funkció rögtön elindult, tehát mind a négy index villogott és nem hagyja abba, hiába nyomogatom a kapcsolóját, és motorindítással se változik.
Nincs beázva, összerohadva a kapcsolóház, leszedtem a kormányról, nem tűnik úgy, hogy be lenne ragadva a kapcsolója.
Találkozott már valaki hasonlóval, vagy van bármi tippetek? Köszi előre is!
Köszönöm Jodalino. 13. kerben már néztem csapágy boltot, remélem ott kapok megfelelőt A csavar meg nem tudom mennyire specifikus, majd beviszem a Faboryba, hátha kapok. Gyárit honnan tudnék lejmolni?
Ha írnád hogy merre vagy, talán tudnánk közeli is írni. Én a páva utca 30ba járok a 9 kerben, ez egy koyo csapágybolt, van szimering is, vagy a Páva/üllői út sarkán van skf bolt. Nekem ezek vannak közel... Csavarra nem tudok megoldást, talán Fabory, vagy szögker. De szerintem oda illik inkább gyárit venni, de legalább bontottat.
Sziasztok! A felnijeimet elvittem porfestetni és a régi kerékcsapágyak kiütése miatt újakat kell beszereznem. Kérlek adjatok már tippet, hogy személyesen hol találok ilyet Budapesten, vagy környékén. Mivel SOS kellene, nem akarok netről rendelni. Jah és féktárcsa csavarokkal is ugyan ez a helyzet, mert kb 3-at ki kellett fúrni. Előre is köszi
Szerintem egy kuplung akkor rossz, ha ragad, csúszik és nem tudsz utána állítani. Vagy ha már hangja van. Mivel azt írod, hogy ha behúzod a kuplungot, akkor csend és nyugalom van, így a kuplung hiba szerintem kizárható, mert pont akkor kell, hogy rossz legyen, ha behúzod, mert akkor használod.
A láncod lehet szakaszos ettől függetlenül, hogy az hiszed, hogy minden rendben, 1-2mm képes ilyen apró "rángatásra". Ferde hátsó kerék is csinálhatja, esetleg a tengelyben lévő apró deformálódás.
Injektoros motorokra stabil gázon egyébként is jellemző egy apró "elveszi-visszaadja" effekt, mert az elektronika se mindenható. Én a karbis ER5 után megőrültem az injektortól... Esetleg ha hiszel ilyesmiben próbáld ki a Spuri benzin adalékot. Szerintem nem rossz és valóban sokat ér.
Lehet hülyeség, de még az olaj is csinálhat hasonlót, ha kevés van vagy túl vastag vagy túl sok. Csak egy ötlet :)
Üdv! Kèrdèsem az lenne hogy mi kell külföldi motorozáshoz? Most lesz az első! Gondolom a biztosìtás kis zöld papîrja, akrába db killer, illetve fenyvisszaveros melleny! Köszönöm a válaszokat!
Lánckerekem, láncom hibátlan. Azt én is feltudom mérni, hogy milyen mikor láncból rángat. Onnan gondolom, hogy alapjáraton meg van a maga hangja, kuplung behúzásával elcsendesedik egy moraj, meg ha hagyom alapjáraton érzem azt a finom rázást a kormányon, ha behúzom a kuplungot, nincs semmi rázás. Onnan gondolom. Ne gondoljatok brutális rángatózásra, csak mintha egyszer egyszer bekapcsolna egy vibrátor a kezembe. :)) Jövő héten egyenesen szakemberhez viszem, de gondoltam előtte rákérdek itt.. Nagyon remélem, hogy apró kis gond.
húú bakker!
ezt miből szűrted le,hogy kuplung baj?!
Ezer meg egy dologra gondolnék,de kuplungra a legkésőbb.
Injektor, gyújtás,lánc,lánckerék,sebváltó,,,,,,,,,
Srácok! Fz1 be(2006)mennyibe fáj egy kuplung csere, kb? Egy állandó tempónál,folyamatos gázadásnál érzek kis rángatásokat, behúzom a kuplungot, nem rángat.. Egész szett érett a cserére vagy megúszom egy tárcsa cserével? Valaki esetleg tud ajánlani valamit? Várom a válaszokat.
Cimbimnek is ugyanilyen szett van fent kisbanditján, és őis elhagyta már a 20-at, úgyhogy lehet mondani, hogy egy tartós gumi ez, mondjuk ennek ára van..
ledes indexeim vannak az FZ6-omon (2004), és ma első gyújtásráadáskor (pár napja használtam utoljára) a vészvillogó funkció rögtön elindult, tehát mind a négy index villogott és nem hagyja abba, hiába nyomogatom a kapcsolóját, és motorindítással se változik.
Nincs beázva, összerohadva a kapcsolóház, leszedtem a kormányról, nem tűnik úgy, hogy be lenne ragadva a kapcsolója.
Találkozott már valaki hasonlóval, vagy van bármi tippetek? Köszi előre is!
Bridgestone BT023 eddig 20.000km van benne 2.5mm profil.
Kérdés. Nincs valakinek eladó oldaldoboz(monokey)/táska tartó konzolja?
Ha "bérbeadja" valaki erre az egy 4 napos túrára az is jó lenne akár :)
http://www.yamahaworld.hu/
A láncod lehet szakaszos ettől függetlenül, hogy az hiszed, hogy minden rendben, 1-2mm képes ilyen apró "rángatásra". Ferde hátsó kerék is csinálhatja, esetleg a tengelyben lévő apró deformálódás.
Injektoros motorokra stabil gázon egyébként is jellemző egy apró "elveszi-visszaadja" effekt, mert az elektronika se mindenható. Én a karbis ER5 után megőrültem az injektortól... Esetleg ha hiszel ilyesmiben próbáld ki a Spuri benzin adalékot. Szerintem nem rossz és valóban sokat ér.
Lehet hülyeség, de még az olaj is csinálhat hasonlót, ha kevés van vagy túl vastag vagy túl sok. Csak egy ötlet :)
Kihagytam valamit?
ezt miből szűrted le,hogy kuplung baj?!
Ezer meg egy dologra gondolnék,de kuplungra a legkésőbb.
Injektor, gyújtás,lánc,lánckerék,sebváltó,,,,,,,,,