Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

összehozom majd :) ,jövő szombatra jó időt jósolnak ha valaki, ha valakinek lenne kedve egy Minimundus túrához (Klagenfurt mellett) akkor 3 főre még mindig áll az ingyen szállás itt a határ mellett (nem egy luxus,de két éjszakára kibírható
Ha a kezedben a cucc megúsztad.
Tesztvideó jöhet aztán valamikor!
Ha már nálad van, akkor tuti a dolog. Ha vámolni akarnák, meg se kapnád, amíg nem fizetsz.
végre rászántam magam és vettem egy sj4000 kamerát és mivel már megjött de semmi értesítő nem jött vele,ezért reménykedem,hogy megúsztam az áfát és az adót -ha jól tudom 22 dollárig mentes.
Rendben, meglesz!
tisztán nem látszik,de olyan mintha az is ott lenne a tengely körül...
Akkor csak a porvédőm hiányzik ?
De, jó lenne ! És köszönöm a gyors válaszokat, meg a képet .
Nekem is ugyanilyen
szerencse hogy a garázsban van épp egy lengővilla, megkukkolom
Szétszedtem megint, csináltam fotókat.Szerintetek mi a megoldás ?
Könnyen lehet, de a fékcső is lehet rossz. Át kell nézni.
Ugyanaz a felfogatása mint az FZR 1000 .n. (kék kupakos féknyereg)

De viszont fenn a főfékmunkahengernél van megosztva a két fékcső.
Ugyanabban a szögben állnak a nyergek a teleszkópvillán, mint eredeti helyükön az FJR-en? Lehet, hogy valahol megreked a levegő a nyeregben?
Szevasztok! Átalakítanám az FJ 1200 as első fékrendszerét. Vettem FJR 1300 főfékmunkahengert, un. fékcsövek, un. féknyergek, 2001 évjárat.
A féknyergekbe a dugattyúk megtakarítva, pöpec. Eljött a légtelenités, odáig el tudtam jutni hogy mindkét oldalról simán levegó mentesen folyt a fékolaj. Már a dugattyuk is a helyére tolták a fékbetéteket. A további légtelenítés már a karral nem sikerül a fék nem keményszik fel, a szokásos pumpáld-tartsd-légteleníts módszerrel. Egy pici keménységet érzek de az elmegy. Segítsetek ha már találkoztatok ilyen problémával.
Úgy érted: szorul balamelyik dugattyú?
Akkor szorulhat a munkahenger és ahogy Peti írta túlmelegíthette a tárcsákat. Nézesd meg valahol.
Nem volt gumizás. A jobb oldalon valamiért picit mindig hozzáér a tárcsához a betét. Mindig langyosabb volt ez a tárcsa mint a másik oldali.
Hát tényleg elég érdekes látvány.....
A lényeg, hogy mindkét furaton át kell mennie a csapnak.Ne legyen igazam, de szerintem az előző beleszorult és egyszerűen elvágták a teló mellett.Most az a darab lehet beleszorulva a lengővillába.Mert most furat csak annyi van, hogy a csavar átmegy rajta.A csap már nem.Viszem szerelőhöz....
Véletlenül mielőtt rossz lett mindkétszer nem voltál gumiztatni? Jó pár gumis nem használ kiemelőt és a pajszert is simán rátolja a tárcsára és akkor görbül.
ez így első hallásra elég érdekes...
Feltétlen jónak nem nevezném, de látni kéne.
Emlékeim szerint a teló végén van egy tűgörgő, ami mindkét oldalról porvédővel van védve.A lengővillánál két furat közé megy be a teleszkóp és a csap az átmegy a két furaton és egy csavarkötéssel van rögzítve.
Sziasztok.Kis segítséget kérnék.Nemrég vettem egy FZ6-ost,a napokban cseréltem rajta a láncszettet. Amikor vettem ki a lengővillát,akkor a lengéscsillapítónál találtam néhány érdekes dolgot.A lengéscsillapító az nem gyári,azt biztos mondta az előző tulaj is hogy cserélve volt,de nem tudja miért.Először is, az alsó rögzítésnél ahol a lengővillával találkozik, ott oldalra mozgott az egész.hiányzik róla a két porvédő,vagy mi a fene,szóval a teló és az alumínium között semmi nincs. Az a csap viszont ami belecsúszik a lengővillába és a teleszkóp alsó részébe, az csak az egyik furatban van benn. Jobbra,ahol a csavar fejrésze van, ott kilóg vagy 10 mm-t,viszont arra az oldalra ahol az anya van, oda nem megy át.A lánc felőli oldalra csak a csavar megy át, a csap nem.Valami benne van abban a furatban,és azért nem megy át vagy ez így normális ?
Egy kinai termékhez se fűznek sok reményt.
Eleg gyenge minőségi termékeket állítanak elo olcsón.
Lehet tulhevitetted kicsi es eldobta magat... Mennyit ut?
Ha a sarvedod felett ivel at a fekcsoved, akkor lehet maradt ott levegőbuborek.
Kezd a tököm tele lenni az első fékemmel. (nem úszónyerges, 4-4 dugattyús fix felfogatású).

A jelenség: még mindig az, amivel a télen küzdöttem, vagyis fékezéskor rezonál az eleje. És mielőtt megállok fékezés során, szinte hintázik a motor.
Hozzá kell tenni, hogy a tárcsák vadiújak, igaz kínai. Kb. 5.000 km-ig hibátlanul futott, majd elkezdett ütni fékezéskor. (legutóbbi túránkon kezdődött)

Viszont ami elgondolkodtató, hogy az előző tárcsák közül is a jobb oldali volt eldeformálódva, és a mostaninál is annál mutat deformitást az indikátor-óra.

Talán el van levegősödve a jobb oldali rendszer, és ezért a jobb oldali dugattyúk nem működnek rendesen? Az olaj le lett cserélve, a dugattyúk kitisztítva, áttakarítva az egész rendszer mielőtt felraktuk az új tárcsát,. És mondom, kb. 5 ezer km-ig jó volt, majd utána kezdte azt a baromságot. Már nem mernék feltenni egy új jó tárcsát, nehogy azt is elb@ssza.
Csak az nem hibázik aki nem dolgozik.