A világjárás végül elmaradt ősszel, maradt a belföld egyetemig, most azzal küzdök még egy hónapig. Majd júniusban megyek vissza melózni... Kár, hogy nem most adod el a T sport Yarist, már vinném is a zsét, nem találok jót egyenlőre... Akkor kellett volna megvenni, csak akkor nem volt rá szükség...
Szerintem pazarlás lenne lecserélni még, nyugodtan használd, ameddig jólesik a motorodnak (csereperiódus).
Nekem a szerelőm szokta rendelni 40%-os kedvezménnyel, de ki lehet fogni webshopokat, ahol akciók vannak, viszont nem tudom, melyik a megbízható. Ha BP-i vagy, talán más márkatársak tudnak segíteni, ők hol szokták venni.
Köszi. Mit mondasz, érdemes most belefeccőnöm ĺóvét és lecserélni, vagy megvárjam a köv. Olajcserét? Az még 5000 km, kb.
Tudsz ajánlani webshopot ahol jó áron jutok az említett olajhoz?
Köszi.
Ezres Fazerebe Motul 7100 a minimum!
Nekem is be szokott "ragadni", ha nagyon gyorsan és sokat váltok le. Olyankor kicsit vissza kell engedjem a kuplungot, hallatszik egy kis kattanás és okés. Icipicivel több időt kell hagyni váltások között; nem is tudom, mérhető-e félmásodpercben...
Előre eggyel kisebb fogaskerék tényleg bevált trükk, és a lehető legolcsóbb "tuning".
Sziasztok!
Egy kis olaj téma. Nemrég cseréltem le az olajat az FZ1-n, s a régi castrolnhelyett Motuln5100-t raktam bele. Érezhető, hogy kicsit jobban kattog, ill. kétszer jártam úgy, hogy kereszteződés előtt pakoltam vissza, s 4-5 sebességnél beragadt, nem akart lejebb váltani. Ez lehet az olajtól? Kicseréljem, ha igen megvárhatom a 6000 km-t vagy addig valami kárt is okozhat a váltóban? Valamint milyen jó minőségű olajat javasoltok? Másik téma, áttétel.
Úgy néztem, hogy a gyári 17/45 áttétel elég hosszú a vason. Mit javasoltok, hogyan lehetne egy kicsit "fickósabb" a gép? Lánckerékfog szám változtatás? Mennyi?
köszönöm szépen a választ! akkor a Fz6-lesz! Meg az tetszik benne hogy injektoros mig a Hornet még nem az 2007-ig.. És hát gondolom azért az injektor valamivel jobb. Mert nekem most egy Honda Xr650r 1hengeres van és hát igen szereti a hasát. Igaz jól is megy. De szeretnék egy olyan motort amivel el mehetek hosszabb útra is akár. köszönöm!
Nekem a szerelőm szokta rendelni 40%-os kedvezménnyel, de ki lehet fogni webshopokat, ahol akciók vannak, viszont nem tudom, melyik a megbízható. Ha BP-i vagy, talán más márkatársak tudnak segíteni, ők hol szokták venni.
Tudsz ajánlani webshopot ahol jó áron jutok az említett olajhoz?
Köszi.
Utana bejaratjuk, s megmutatom.
közben volt szerencsém megmérni egyet és 12mm-t mértem.
Nekem is be szokott "ragadni", ha nagyon gyorsan és sokat váltok le. Olyankor kicsit vissza kell engedjem a kuplungot, hallatszik egy kis kattanás és okés. Icipicivel több időt kell hagyni váltások között; nem is tudom, mérhető-e félmásodpercben...
Előre eggyel kisebb fogaskerék tényleg bevált trükk, és a lehető legolcsóbb "tuning".
Nekem a GIpro van, az 11 mm vastag
dombi
szerintem elég előre eggyel kisebbet rakni.
Egy kis olaj téma. Nemrég cseréltem le az olajat az FZ1-n, s a régi castrolnhelyett Motuln5100-t raktam bele. Érezhető, hogy kicsit jobban kattog, ill. kétszer jártam úgy, hogy kereszteződés előtt pakoltam vissza, s 4-5 sebességnél beragadt, nem akart lejebb váltani. Ez lehet az olajtól? Kicseréljem, ha igen megvárhatom a 6000 km-t vagy addig valami kárt is okozhat a váltóban? Valamint milyen jó minőségű olajat javasoltok? Másik téma, áttétel.
Úgy néztem, hogy a gyári 17/45 áttétel elég hosszú a vason. Mit javasoltok, hogyan lehetne egy kicsit "fickósabb" a gép? Lánckerékfog szám változtatás? Mennyi?
Köszi!