Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És milyen? Megy már a keresztbecsúszás kanyarban?
A világjárás végül elmaradt ősszel, maradt a belföld egyetemig, most azzal küzdök még egy hónapig. Majd júniusban megyek vissza melózni... Kár, hogy nem most adod el a T sport Yarist, már vinném is a zsét, nem találok jót egyenlőre... Akkor kellett volna megvenni, csak akkor nem volt rá szükség...
veled futottam ma össze
ma meg egy kis mátra
azzal ám
JOS! hát nem vesztél el világjáró! Megmutatom mindenképp. ha kell házhozmegyek.
A szupermotyóval mentél?
Az vagányul néz ki! Majd megyek megnézni!
390 duke. ABS! Akra, kezvedok, gombak, bukocso, rovid rendszamtarto
mi lesz a típus
Szerintem pazarlás lenne lecserélni még, nyugodtan használd, ameddig jólesik a motorodnak (csereperiódus).
Nekem a szerelőm szokta rendelni 40%-os kedvezménnyel, de ki lehet fogni webshopokat, ahol akciók vannak, viszont nem tudom, melyik a megbízható. Ha BP-i vagy, talán más márkatársak tudnak segíteni, ők hol szokták venni.
Köszi. Mit mondasz, érdemes most belefeccőnöm ĺóvét és lecserélni, vagy megvárjam a köv. Olajcserét? Az még 5000 km, kb.
Tudsz ajánlani webshopot ahol jó áron jutok az említett olajhoz?
Köszi.
Meg nincs meg! Jovo heten tudom meg a datumot.
Utana bejaratjuk, s megmutatom.
köszi ,
közben volt szerencsém megmérni egyet és 12mm-t mértem.
én meg kakucson voltam, bejárathattuk volna
1.8, de fullos es 0 km-es... Nyelem az ertekcsokkenest :-( igy 3 evig tutti megmarad. Utana johet a Ducati
Ezres Fazerebe Motul 7100 a minimum!
Nekem is be szokott "ragadni", ha nagyon gyorsan és sokat váltok le. Olyankor kicsit vissza kell engedjem a kuplungot, hallatszik egy kis kattanás és okés. Icipicivel több időt kell hagyni váltások között; nem is tudom, mérhető-e félmásodpercben...

Előre eggyel kisebb fogaskerék tényleg bevált trükk, és a lehető legolcsóbb "tuning".
Üdv!

Nekem a GIpro van, az 11 mm vastag

dombi
A gas gas fórumon írta a csávó a tutit 1 tubus sikosítót bele és tuti a váltó, áttétel 12-60 így fickós lesz 5ben kerék
Helló. Szerintem próbáld ki a Motul 7100-ast olajból. Igaz jóval drágább, mint a másik, de én nem bántam meg a felárat. Azóta vajpuha a váltó.
szia

szerintem elég előre eggyel kisebbet rakni.
Sziasztok!
Egy kis olaj téma. Nemrég cseréltem le az olajat az FZ1-n, s a régi castrolnhelyett Motuln5100-t raktam bele. Érezhető, hogy kicsit jobban kattog, ill. kétszer jártam úgy, hogy kereszteződés előtt pakoltam vissza, s 4-5 sebességnél beragadt, nem akart lejebb váltani. Ez lehet az olajtól? Kicseréljem, ha igen megvárhatom a 6000 km-t vagy addig valami kárt is okozhat a váltóban? Valamint milyen jó minőségű olajat javasoltok? Másik téma, áttétel.
Úgy néztem, hogy a gyári 17/45 áttétel elég hosszú a vason. Mit javasoltok, hogyan lehetne egy kicsit "fickósabb" a gép? Lánckerékfog szám változtatás? Mennyi?

Köszi!
köszönöm szépen a választ! akkor a Fz6-lesz! Meg az tetszik benne hogy injektoros mig a Hornet még nem az 2007-ig.. És hát gondolom azért az injektor valamivel jobb. Mert nekem most egy Honda Xr650r 1hengeres van és hát igen szereti a hasát. Igaz jól is megy. De szeretnék egy olyan motort amivel el mehetek hosszabb útra is akár. köszönöm!
Holnap megyek ocsara. Ktm...2 hengerrel kevesebb, de nem akarok most 2+m-t motorra kolteni.