Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azok gyengék...
Én tavaly a spanyol ebay-ről vettem gyári szettet. Egy yamahás dobozban a végtelenített lánc, gumis első lánckerék, és hátsó, plusz még egy nittelő szem, ha valaki nem akarja kivenni a lengővillát. Bár 40 ezrenként mindenféleképp érdemes a csapágyait megzsírozni. meg nem árt akkor a hátsó teleszkóp csatlakozásait sem. Tűgörgős csapágyazású az is.
Aki esetleg gyárit szeretne.

Első lánckerék 5VX-17460-00-00 : 11,720Ft
Hátsó lánckerék 5VX-25446-01-00 : 14,340Ft
Köszi mindenkinek !
Jaa, a nem gyári ötezer a Bárdinál, meg ebből még lejön picike kedvezményem ott.
Igen.
16/46/118
Szerintem a gumibevonatos lánckerék nem éri meg a többletárát. Figyelj a lánckerékanyára!
Huhh nem ér 3x annyit az a két gumibevonat.
Ahhaa.., köszi!
A lánc 118 szemes?
Én is most cserélem az enyémen a láncot és a 2 fogaskereket.
A gyári első 16-os és 11.700Ft.
Jaa és mégegy kérdés:Mennyire érdemes foglalkozni ezzel a gyári zajcsillapítós lánckerékkel?
A nem gyári nagyon zajos?
Mondjuk sportkipum van ..
47000 ezer van láncomban, lassan csere érett lesz.
Annyit tudok, hogy 46 fogas a hátsó lánckerék.
Az első hány fogas, ha gyári áttételt akarok?
Ill. a láncban mennyi szem van?
Bocs, ha volt már róla szó..
A lánc - lánckerekek újak, 1000 km van bennük. A Yamaha World cserélte.
Köszi az imfókat Rhinoeli. Megnéztem a kis lánckerék - anyát.... A vastagsága 9 mm. Írtad hogy ez a régi típus vastagsága. Remélem azért fogja bírni..
A sárga összejelölés gyári lehet, vagy a yamaha world által használt jelölés?
Én pl. vettem egy gyári áttételezésű láncszettet, majd két hét múlva rájöttem, eggyel kisebbet akarok előre, szóval lehet benne 100 km és mégis használt. Lehet ilyen fogott ki ő is.
Tegnap voltam műszakin a Vas Gerebenben. Elég szopás volt sokat várni, de hát én nem vagyok csókos, mint az pár nepper, akit szépen elém vettek.

Igazából nem volt semmi necces dolog, csak annyi volt érdekes, hogy beindíttatták a motort és meg kellett ott túráztatni. Hát ez van, viszont egy gyári dob volt fent, Rhinoeli kolléga segítségével, így nem volt gáz.

Szóval óvatosan az FZ6-on a herélt gyári dobbal arrafelé!
első és hátsó lánckerék 32.000km után...
Ehh............pedig vártam valós fehasználói tapasztalatokat.
Remélem nem műszaki gond.
Nem bántásból, de használt lánc-lánckerék? Nem tudom mennyit nyertél a buli ill. mennyit nyerhettél volna, de ezen nem spórolnék.
Rendben! A pöcköt nem bántottam, ÍGY IS KI TUDTAM AKASZTANI a bovdent. Az "emelő" szerkentyűt jól átfújtam láncspray- vel. A lánckerék anya rendben, nem rég lett cserélve.
kár ,pedig egy igazi élmény motor
Peti, buktam az MT-t... pedig már rákészültem..
Most ismét sorketteseket nézegetek a kék-fehér márkából :s
Jah, és még valami: ha még nem tetted volna meg, jól zsírozd be az említett mechanikát, ha megrohad a belseje, nagyon szorulós lesz a kuplungod. Illetve ne felejtsd el a kis pöcköt visszahajtani a bowden végére. Plusz ha már le van véve a fedél, érdemes ilyenkor ránézni a lánckerékanyára a lentebb említett ok miatt.