Én tavaly a spanyol ebay-ről vettem gyári szettet. Egy yamahás dobozban a végtelenített lánc, gumis első lánckerék, és hátsó, plusz még egy nittelő szem, ha valaki nem akarja kivenni a lengővillát. Bár 40 ezrenként mindenféleképp érdemes a csapágyait megzsírozni. meg nem árt akkor a hátsó teleszkóp csatlakozásait sem. Tűgörgős csapágyazású az is.
47000 ezer van láncomban, lassan csere érett lesz.
Annyit tudok, hogy 46 fogas a hátsó lánckerék.
Az első hány fogas, ha gyári áttételt akarok?
Ill. a láncban mennyi szem van?
Bocs, ha volt már róla szó..
Köszi az imfókat Rhinoeli. Megnéztem a kis lánckerék - anyát.... A vastagsága 9 mm. Írtad hogy ez a régi típus vastagsága. Remélem azért fogja bírni..
A sárga összejelölés gyári lehet, vagy a yamaha world által használt jelölés?
Én pl. vettem egy gyári áttételezésű láncszettet, majd két hét múlva rájöttem, eggyel kisebbet akarok előre, szóval lehet benne 100 km és mégis használt. Lehet ilyen fogott ki ő is.
Tegnap voltam műszakin a Vas Gerebenben. Elég szopás volt sokat várni, de hát én nem vagyok csókos, mint az pár nepper, akit szépen elém vettek.
Igazából nem volt semmi necces dolog, csak annyi volt érdekes, hogy beindíttatták a motort és meg kellett ott túráztatni. Hát ez van, viszont egy gyári dob volt fent, Rhinoeli kolléga segítségével, így nem volt gáz.
Szóval óvatosan az FZ6-on a herélt gyári dobbal arrafelé!
Rendben! A pöcköt nem bántottam, ÍGY IS KI TUDTAM AKASZTANI a bovdent. Az "emelő" szerkentyűt jól átfújtam láncspray- vel. A lánckerék anya rendben, nem rég lett cserélve.
Jah, és még valami: ha még nem tetted volna meg, jól zsírozd be az említett mechanikát, ha megrohad a belseje, nagyon szorulós lesz a kuplungod. Illetve ne felejtsd el a kis pöcköt visszahajtani a bowden végére. Plusz ha már le van véve a fedél, érdemes ilyenkor ránézni a lánckerékanyára a lentebb említett ok miatt.
http://www.ebay.com/itm/GENUIN...
Első lánckerék 5VX-17460-00-00 : 11,720Ft
Hátsó lánckerék 5VX-25446-01-00 : 14,340Ft
Szerintem a gumibevonatos lánckerék nem éri meg a többletárát. Figyelj a lánckerékanyára!
A lánc 118 szemes?
A gyári első 16-os és 11.700Ft.
A nem gyári nagyon zajos?
Mondjuk sportkipum van ..
Annyit tudok, hogy 46 fogas a hátsó lánckerék.
Az első hány fogas, ha gyári áttételt akarok?
Ill. a láncban mennyi szem van?
Bocs, ha volt már róla szó..
A sárga összejelölés gyári lehet, vagy a yamaha world által használt jelölés?
Igazából nem volt semmi necces dolog, csak annyi volt érdekes, hogy beindíttatták a motort és meg kellett ott túráztatni. Hát ez van, viszont egy gyári dob volt fent, Rhinoeli kolléga segítségével, így nem volt gáz.
Szóval óvatosan az FZ6-on a herélt gyári dobbal arrafelé!
Remélem nem műszaki gond.
Most ismét sorketteseket nézegetek a kék-fehér márkából :s