hogy a kérdésedre is válaszoljak.
Már amikor megvettem a motort akkor sem muzsikált nagyon jól, égő volt megnyomni Aztán amikor túrázni megyünk és jelezni akarok a barátomnak, akkor gáz hogy nem hallja, hiába nyomtam mint süket a csengőt... Most meg jött a műszaki a mozaik utcába, gondoltam kiadok érte 2700ft ot,,, úgyhogy most már fasza
Csak azért érdeklődöm mert a dudát sose használom.
A legkevésbé harag kimutatására,szerény közlekedői tapasztalat hogy hasonló vagy durvább agressziót vált ki.
Máig emlékszem a dugóban dudáló mercisre amikor az ellenfél paltósárol lesorakozott egy komplett kőművesbrigád.Mire odaértünk nagyban ment a kergetőzés a merci körül.
Csak tegnap a lehel úton láttam egy párt veszekedni.Egy BMWE kontra A merga szépen kigyúrt ipse vonta kérdőre a hipszter csávót hogy mért mutogat.
Nem tudhatom kit dudálok le így inkább csak magamban fortyogok egy picit.
A motorokon elég vegyesek a kürtök, a Fazeren nem volt valami nagy durranás a gyári. Ez a Hella ütős, jobban tudod érvényesíteni a haragod. :) Persze 200-nál ettől sem akart eltűnni az előttem lévő Mercedes az autópályán, de városban hatásosabb.
R1200GS-es kollégától csak egy széles mosolyt kaptam és megmutatta, hogy neki a gyárija hangosabb, mint az én Hellám. Capiche?
Sziasztok,
meg tudja nekem valaki adni a prop-tech-es fokozatkijelző mérteit?
Az oldalukon a szélességét és magasságát megtaláltam (30mmx20mm), de mennyi a mélysége?
megmérné nekem valaki akinek van?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!Ha jól értem akkor a honda és a yamaha között vacilálsz éppen...Egy éve pont én is itt tartottam és mindenhol ezt a két már említett típust ajánlották nekem is kezdő motornak.Én az fz6-snél maradtam mert a naked valahogy nem jött be de ez ízlés dolga..Szóval én csak pozitívat tudok mondani a motorról,ahogy mondták a nagyok 7ezer alatt kezes bárány és tökéletes kezdő motor,fölötte viszont kimutatja a foga fehérjét az r6 blokk Egyedül és utassal is jól motorozható nekem nagyon bejött.100ig kb véd a plexi afölött kap beléd a szél.Én csak ajánlani tudom neked!üdv.:Tom
Sziasztok! Valaki találkozott már olyanal hogy; a fénykürtöm nem működik,a kapcsoló jó, kapcsol rendesen kimértem. A refi váltó kapcsoló müködik. Lehet a fénykürtnek külön reléje,biztije, vagy hol keressem a hibát?
Hengerbol nem kell tobb.
Eleg.
Nem vagyok telhetetlen,max nagyobb.
inkább vettél volna plusz 1 henger
De ha kivansag a hang a,gastra duda bontva egy ezres......es mintha kamionkurt lenne.
Már amikor megvettem a motort akkor sem muzsikált nagyon jól, égő volt megnyomni Aztán amikor túrázni megyünk és jelezni akarok a barátomnak, akkor gáz hogy nem hallja, hiába nyomtam mint süket a csengőt... Most meg jött a műszaki a mozaik utcába, gondoltam kiadok érte 2700ft ot,,, úgyhogy most már fasza
Nincs ki az összes hengere
A legkevésbé harag kimutatására,szerény közlekedői tapasztalat hogy hasonló vagy durvább agressziót vált ki.
Máig emlékszem a dugóban dudáló mercisre amikor az ellenfél paltósárol lesorakozott egy komplett kőművesbrigád.Mire odaértünk nagyban ment a kergetőzés a merci körül.
Csak tegnap a lehel úton láttam egy párt veszekedni.Egy BMWE kontra A merga szépen kigyúrt ipse vonta kérdőre a hipszter csávót hogy mért mutogat.
Nem tudhatom kit dudálok le így inkább csak magamban fortyogok egy picit.
R1200GS-es kollégától csak egy széles mosolyt kaptam és megmutatta, hogy neki a gyárija hangosabb, mint az én Hellám. Capiche?
Nöm.
Elég jól pörög a daytona.
Csak kíváncsi vagyok mitől jobb mint a gyári?
Ha tudni akarod, nehezebb mint a gyári, így vélhetően lassabb tőle a motor és nehezebb is, ergo nőtt a fogyasztása.
meg tudja nekem valaki adni a prop-tech-es fokozatkijelző mérteit?
Az oldalukon a szélességét és magasságát megtaláltam (30mmx20mm), de mennyi a mélysége?
megmérné nekem valaki akinek van?
Előre is köszönöm a segítséget!