Félre ne értsd nem az üzleted akarom rontani. De egy esésnél nem biztos örülnék, ha fent van az a kapaszkodó. Felnyársalni biztos nem tud, de akkor is...
Köszönöm szépen, valójában tehermentesíteni akarnánk a vezetőt, hogy ne mindig csak Ő legyen támasznak/kapaszkodónak, a másik hogy a tankra szerelhető kilőve mert rendszeres tanktáska használók vagyunk és zavaró, ill el sem fér tőle. Ezért választanánk az oldalsó fogantyús megoldást.
Ne várj tőle azért csodát... Fékezésnél nem tudod megtartani magadat, ha csak ezt fogod. Barátnőm is tankon támaszkodik, bár biztos nagyobb biztonság érzetet ad, ha ezt is tudod fogni.
Nem hiszem, hogy más lenne a segédváz, de azért itt egy kép róla, csak akkor fog ez felmenni átalakítás nélkül ha az N-nek is ilyenek a felfogatási pontjai.
Sziasztok!
Februárban vásároltam a motoromat (FZ1 2008) és érdeklődni szeretnék, hogy kinek milyen tapasztalata van a bukócsövekkel általában és konkrétan ezzel a típussal:
Kanyarban leérhet-e, konkrétan erre lennék kíváncsi. Köszönöm a segítséget előre is.
Ilyesmi kapaszkodó nem érdekel valakit? Fényes rozsdamentes acélból lenne ami nekem van, nagyon kényelmes vele az utassal való motorozás, 2006 utáni FZ1-re való.
Úgy látszik, ez N modell S farokkal, szóval éppen meg lehet csinálni, de fogalmam sincs, hogy hogyan és milyen minőségben/biztonsággal: link
Én csináltatnék, az biztos, ha van rá lehetőség. Jómagam leszereltem (volna) a lábtartókat, csak épp az egyik a kipufogót is tartja. eBay-en nincs 20e alatt (pedig egy semmi az egész), szóval felkerestem az egyik szegedi ismerősömet és megkérdeztem tud-e ilyet csinálni. Azt mondta, meg fog állni 3-4e Forint között. Nem kérdés, mi lesz a következő lépés részemről.
Akkor inkább próbáljunk meg vkit keresni aki a hátsó kapaszkodó konzolt úgymond minta alapján lemásolná?
Mert közben megtaláltam én is ezt amit írtál, de oldalsót továbbra sem...
Ezt random beütöttem a Google-be, de a képet eBay-ről dobta ki.
Igazából fogalmam sincs, mit kellene beírni eBay-re, mert sokféleképpen próbáltam... ami viszont biztos, hogy a keresések többségénél csak a Renntec által gyártottat dobta ki (Renntec. Egyébként nem egy bonyolult szerkezet, ha van olyan kapcsolatotok (Képesmotoron is szoktak hirdetni szolgáltatást), lehet rá hajlíttatni is a Renntec külseje alapján.
Farokidom átszerelés nagyon macerás, S-re N-jét lehet, viszont fordítva még sosem láttam, mert a N hátsó váznyúlványa rövidebb. Abban az esetben csak a farokidom lenne vagy 60.000 Forint.
Feltételezem N modelletek van. Arra utólag gyári kapaszkodó nem tehető rá (egyik N modellen sincs), "S" farok idom pedig csak komoly átalakításokkal. Ilyen megoldásokat szoktak alkalmazni: utas kapaszkodó
Sziasztok!
Volna egy olyan kérdésem, hogy yamah fz1-re tudtok-e mondani használtan (lehetőleg fekete színben) hátsó/oldalsó utaskapaszkodót, vagy farokidommal együtt megvehető alkatrészt?
Párom nem akarna már rá újonnan áldozni, drágállja a 2006-os modellre.
Szia Zoli!
Most Nekem az hosszú út lenne,különben is kilyukadt a sátram!
Nektek is szép és hosszú kanyar lesz és remélhetőleg a váltás esőruhákra nem lesz szükségetek!
Sajnos nekem csak egynaposra van idő mostanában !
Mariazell .az jó vidék, én is szeretem !
Probálom beazonosítani a hívásod , de a Te számodat viszont nem látom az adatlapodon !
A telefoncserék közben eltűnt a számod .
Ennyit szerintem nem ér, mint amit találtam.
KATT
Nem hiszem, hogy más lenne a segédváz, de azért itt egy kép róla, csak akkor fog ez felmenni átalakítás nélkül ha az N-nek is ilyenek a felfogatási pontjai.
A lábtartó sokkal kintebb van/ér.
Februárban vásároltam a motoromat (FZ1 2008) és érdeklődni szeretnék, hogy kinek milyen tapasztalata van a bukócsövekkel általában és konkrétan ezzel a típussal:
Kanyarban leérhet-e, konkrétan erre lennék kíváncsi. Köszönöm a segítséget előre is.
Ilyesmi kapaszkodó nem érdekel valakit? Fényes rozsdamentes acélból lenne ami nekem van, nagyon kényelmes vele az utassal való motorozás, 2006 utáni FZ1-re való.
Bocsi.. autocorrect.
Én csináltatnék, az biztos, ha van rá lehetőség. Jómagam leszereltem (volna) a lábtartókat, csak épp az egyik a kipufogót is tartja. eBay-en nincs 20e alatt (pedig egy semmi az egész), szóval felkerestem az egyik szegedi ismerősömet és megkérdeztem tud-e ilyet csinálni. Azt mondta, meg fog állni 3-4e Forint között. Nem kérdés, mi lesz a következő lépés részemről.
Mert közben megtaláltam én is ezt amit írtál, de oldalsót továbbra sem...
Ezek csak hallomásból tudom, szóval semmi sem készpénz.
Igazából fogalmam sincs, mit kellene beírni eBay-re, mert sokféleképpen próbáltam... ami viszont biztos, hogy a keresések többségénél csak a Renntec által gyártottat dobta ki (Renntec. Egyébként nem egy bonyolult szerkezet, ha van olyan kapcsolatotok (Képesmotoron is szoktak hirdetni szolgáltatást), lehet rá hajlíttatni is a Renntec külseje alapján.
Farokidom átszerelés nagyon macerás, S-re N-jét lehet, viszont fordítva még sosem láttam, mert a N hátsó váznyúlványa rövidebb. Abban az esetben csak a farokidom lenne vagy 60.000 Forint.
Volna egy olyan kérdésem, hogy yamah fz1-re tudtok-e mondani használtan (lehetőleg fekete színben) hátsó/oldalsó utaskapaszkodót, vagy farokidommal együtt megvehető alkatrészt?
Párom nem akarna már rá újonnan áldozni, drágállja a 2006-os modellre.
A segítséget előre is köszi!
Most Nekem az hosszú út lenne,különben is kilyukadt a sátram!
Nektek is szép és hosszú kanyar lesz és remélhetőleg a váltás esőruhákra nem lesz szükségetek!
Mariazell .az jó vidék, én is szeretem !
Probálom beazonosítani a hívásod , de a Te számodat viszont nem látom az adatlapodon !
A telefoncserék közben eltűnt a számod .