Többen is írták a fórumban,hogy FZ6-nál érdemes gyári első lánckereket venni a gumis rész miatt.
A hátsónál is inkább a gyári kell vagy ott nincs jelentősége?
1.Külföldön piszkálhatnak érte.Lehet megúszod évekig lehet beteszik egy udvarba,kimérnek 120 euro büntit+szállítás és megvárják míg hozol egy E legal dobot.
2.Ha csak felcsavarozol egy nonam dobot nem lesz se több erő se kevesebb fogyasztás.Csak a jó hang miatt jobban húzod neki ezért érzed erősebbnek.
Van esetleg valakinek ilyen? Mik a tapasztalatok?
Sok dolog felmerül bennem, mivel nem értek hozzá. Légyszi segítsetek kicsit.
1. mi van ha külföldre megyek? piszkálni fog a rendőr?
2. olvasni olyanokat, hogy több levegő, több erő, kevesebb fogyasztás... ezek igazak? Nem ártok a motornak, ha a csak a dob-ot variálom?
Őszinten nem.
Tudod hogy en el vagyok varazsolva.
Amugy folyamatosan csekkolom a speed hirdeteseket a mobile.de n.2012 tol felfele.7-8000 euro korul igen csinos parezer km es darabok vannak.
Most picit okosabban a modellciklus vegefele szeretnek kiszemelni egyet.
Mar az osszes javitott aprosag ismereteben.
A jelenlegi pont ellentetes evvel.
Es mivel jon a frissitett speed maradoka 11-15 os daraboknal.
Ami kesik az lassan jon.
A hátsónál is inkább a gyári kell vagy ott nincs jelentősége?