Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elolvashattam volna hamarabb is, akkor nem írogatok magamtól.
Onnantól lesz "szinter" és nem ásványi, elvileg jobb, az újabb gépek igénylik, de a régiek sokszor az ásványit. Mondjuk az itt szereplő gépeknek jobb a szinter mint az ásványi, nehezebben kokszosodik és más jó tulajdonságai is vannak. A félszint az eredetileg ásványi, de már az adalékolás szinter jellegű így valamivel jobb mint a sima ásványi.
Sziasztok. ELADÓ SZÜRKE FZ6-RA HASIDOM(2004-től)! Új, gyári, konzollal, csavarokkal, szerelési leírással. 25.000ft
Szia!

Itt egész érthetően leírja!
http://www.dp-automotive.hu/dp...
Én AGIP ot használok a yamaháimba már 2002óta még sosem volt vele gondom Agip Racing 4t 20-50iletve10-60at teszek bele
Szintetikus olajak technológiájához kapcsolódó fogalom
Részletek után érdeklődj egy szakembertől
Nekem az extraszűz a favoritom.
Pont az, amire gondolsz... csak menő kifejezés.

link
keress rá
igen pontosan !

Nekem eddig ez a legjobb.. pedig Motul 5100-at is használtam..
De mi az? Észter technológia, technoszintetikus? Mit jelentenek ezek a menő kifejezések?
a jobb olajakban van Motul Fuchs
mi az az észter egy olajban?
Itt megtalálod a hivatalos honlapjukat:Fuchs
Sziasztok.
Erre az olajra gondoltál ugye Tibi?link
fraja@freemail.hu
Nem olyan könnyű házilag olyannak szépen megoldani aki csak úgy nekikezd.
Az alapanyag relatíve olcsó,talán baugaus ahol tudtam párezerért műgyantát meg üvegszövetet venni.
De hogy szépen sikerüljön kell a technika és pár trükk.
Amit egyszerűbb olyannak fizetni aki már ismeri.
De ha érzel magadban annyi erőt állj neki.
Valami maszk kötelező mert a gyanta mérgező gőzöket enged,az üvegszövet/gyantapor belélégzése is árt a tüdőnek.
A negatív mintát formaleválasztóval bekent idomra rakva egyszerűen megcsinálhatod,de ügyelj a légzárványokra.Idegesítőek,és nagyon pepecs meló kijavítani.
Jó lenne a vákumos megoldás.


Elijesztésnek jó olvasmány a novia.hu-n elolvasni a bevezetőt ebbe.

Én megkeresném az ismerőst.
Itt a lakhelyemen is van motoros cimbora, aki ilyennel foglalkozni. Annyiból egyszerűbb lenne vele/velük megcsináltatni, hogy akkor kicsit még alakítanék is rajta és pontosan olyan lenne, amilyet akarok. - Csak hát emberekre bízni... idő.

Köszi a helpet srácok.
Keresd meg basi2 kollegat.
Itt a forumon van fenn jobbara hondasoknal.
Mugyantas idomokat gyart.
Szerintem le tudja masolni pikpakk.
és te?
Ha nevén nevezzük a gyereket, ez egy üléspúp, de nem gyári, nincs alatta olyan szerkezet, mint az ülésnek. Originálnál olcsóbb kivitel, mert az ülésre kell rátenni. Arra gondoltam, hogy egy tartóedényt feltöltenek félkemény masszával (gyurma, agyag vagy hasonló), a púpot belenyomják, és az kiadja a megfelelő formát; ezt nyakon öntik folyékony műanyaggal, ami felveszi a minta alakját és kész is. Az üléstakaró belül üres, tehát az üres részével lefele belenyomva ebbe a cuccba, ezáltal a mintának lenne mélysége, szélessége, hosszúsága és vastagsága is, szóval... teljes mértékben felvenné a formát.
Ha egyszerűen egy "lapos" műanyagról van szó, házilag esetleg szóba jöhet gipsszel való negatív készítése, majd üvegszál, műgyanta...
Féltem, hogy ilyen nagy, bonyolult és drága gépek kellenek hozzá.

Köszi a linket!
Egy darab alkatrészt neked csak aranyáron fognak fröccsönteni, mert elég jelentős szerszám (és tervezési) költsége van a dolognak. Csak nagy tömegben éri meg ilyen technológiával műanyag elemeket gyártani.

Relatív olcsón, minta alapján szerintem maximum üvegszálból fogják neked megcsinálni.

Egyébként így néz ki a folyamat
http://youtu.be/eUthHS3MTdA
Esetleg tudjátok, hogy a műanyagöntés, fröccsöntés hogy néz ki? Lenne egy motoralkatrész - igazából idom -, amit szeretnék lemásolni, igényesen és aránylag olcsón. A kiindulás az, hogy van egy "drága" mintapéldányom, amit kiöntetnék - csak, ha igényesen és szépen meg tudják csinálni! -, s az eredetit meg továbbértékesíteném. A cucc semmi extra, egy fedőidom, nincsenek részei, egyben van az egész. Hogy képezik le, hogy aztán ugyanazt, kb. hasonló vastagságban el tudják készíteni?
----
Nem szeretek belefolyni ilyesmibe, de a Zolinak írt üzenet elég csúnya volt, nulla infós profilról lett elküldve. A feladó nem hogy, a valós személyazonosságát nem vállalta, de még a fórumos identitását sem.
Zolinak adnék egy baráti hátba veregetést.