Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma megvolt az első üléspróba az új rugóstaggal. A 2008-tól gyártott R6 alkatrészéről van szó. Arról lehet felismerni, hogy a gyors és lassú csillapítás állítója egy tengelyen van. A csere nem egy az egyben működik, kell néhány módosítás.

Először is, mivel az R6 rugóstagja rövidebb, kutyacsontból is rövidebbet kell gyártani. A kutyacsont furattávolságának 127,5 mm-nek kell lennie a gyári ülésmagasság megtartásához.

Másodszor, mivel a felső bekötési pont az R6-on 10 mm-rel keskenyebb, és az FZS M12-je helyett M10 csapszeggel rögzül, esztergálni kell két távtartós perselyt, ami a vázba kerül. Továbbá értelemszerűen 10-es csapszeget kell bele tenni.

Harmadszor: az alsó bekötési pontnál a rugóstag villája 1-1 mm-rel vastagabb, így a gyári (átmérőben egyébként megfelelő) csapszeg hossza majdnem kevés - néhány mm-rel hosszabb kell.

Negyedszer: egy erősebb rugó beszerelése. Közepes előfeszítésen 13 milliméterrel jobban leül a motor hátulja, mint a gyári rugóstaggal. Ennek felkutatása folyamatban van. Becslésem szerint az én 85 kg-omhoz egy 120-130 N/mm körüli rugó lesz a megfelelő... majd kiderül.

(bocs a koszos képekért)
én tőle rendeltem ,a megjegyzésbe kell beírni melyik variáció kell
link
Jön a próbacseresznye módszer................addig jársz kukról-lukra míg nem találsz egy passzentosat.
Sajna ez a módszer veszélyes ha nem vigyázol de zsákbamacsekot nem veszünk.
Nem minden esetben eljátszható. Ha tapasztalt hölggyel találkozol, vagy épp fizetsz be, nem hívhatsz magad mellé másik havert, hogy lötyög és ki kellene póckolni valamivel.
Keresel lukat,befoltozod stb.
Tudod, fontos, hogy a lyuk és a belevaló passzoljon.
Nemmindegy 10 dollárért?
Na jó, de miben?
Nekem kellene egy!
esetleg ha valakinek dbkiller gondja van én ma kaptam meg amit rendeltem az aliexpress-en és teljesen jó- nem utolsó sorban 10 dollár
ingyen postával
Nononononno
Most mi a problémád..? Mondd hogy nem élvezed

Akár át is mehetek az ER5 topikba...
Neked me nem eleg a "f....m jobb ugy ahogy en mondom ba...me ugy a tuti"?
Megbízható gyártó megbízható termékével, egy azon típus esetén igazán meg se történhet hogy elmegy a hátulja, miközben az eleje tapad mint az állat, mert nagyjából ugyan azon a ponton kezdik elveszteni a tapadásukat elöl-hátul egyaránt.. így inkább alul mintsem túlkormányozottá válik egyből a motor (tapasztalatból mondom).. na ott kell kicsit visszább venni a lendületből.

Ha a hátulja megy el, azt elvileg tényleg könnyebb megfogni.. de nagyon könnyű összehozni egy ilyen szituból egy laza high side-ot is, ami után úgy földhöz b.sz a lendület, hogy csak na.

Majrécsíkról meg nem szeretnék vitatkozni "Keresse meg a csíkot a képen" Karcos is lett, de hát leszarom
Nos a gyári gumik párban, azt tudják, amire fejlesztették őket. A puhább, gyorsabban melegedő gumipárt használjuk "sportosabb" vezetésre pl: Power sorozat.
. Rövidebb féktáv, jobb tapadás kigyorsításnál, és kanyarban döntésnél. A "tùrásabb" gumik, keményebb keverékből készülnek, több vízelvezető bordával, kisebb érintkező felülettel. De ezek közt is van nagyon jó tulajdonságù, a sportosabb kategória felé hùzó
gumi. Ilyen pl:Road sorozat. Vannak pálya gumik, amik nagyon puha keverékből vannak. Pl: Racing sorozat. Közùton szabálytalanok, viszont száraz ùton versenyző válik segítségükkel a mezei motorosból. Szerintem mindenki ki tudja választani a vezetési stílusának megfelelőt. Kérdés, hogy a pénztárcája mit szól ehhez. Mert egy power gumit egy pár ezres tùrán durva meleg aszfalton meg lehet etetni. Ilyenkor jön, a hátra tùra gumi. Így kb az első, és hátsó gumi egyszerre kopik el. Viszont ha az ember nekiáll kanyarban döntögetni, hogy mikor ér már le a blokk a földre, akkor jó ha van egy biztosan tapadó gumink elöl, mert ha a hátsó csùszik meg a tapasztalatlan motiros alatt, több esélye van összeszedni az életét
életét, mindha az első csúszna meg.
Telóról írok, bocsi, hogy nem fejtem ki jobban.
Hja kerem nehezebb es erosebb a gepem mint az xx.
a sport elsőtől még a hátsó gumid is gyorsabban kopott el ..mint nekem
A kerdesfelvetes az volt hogy kiegyensujozatlan e........de nem.
Oszt annyi.
Persze hogy más. elöl hátul.. de nem is ez volt a kérdés. Ha nem az lenne, akkor nem gyártanának külön első meg hátsó gumit..csak lenne rajta egy nyíl (mint a régi gumikon) hogy merre álljon ha előre és merre ha hátra szerelik fel.
Bizton allithatom hogy nem igy van.Semmifele kiegyenlitetlenseget nem eszleltem.
Es mint irtam a front es rear gumiknal mas a keverek,szerketlzet eloszlasa es minta és is.Mar a paros tervezesekor is.
Viszont van osszahasonlitasom es erezhetoen jobbnak talaltam a power-pr2 parost a tisztan pr2 nel.
De megengedem hogy ne erts egyet velem.
Barmit feltehetsz a divire,en is ezt teszem az enyemmel.
Akkor potyára büntették meg

Furcsa egy életfilozófia.
Pedig tavalyi elmeny, ismerosomnel nem volt jelen a csekk/igazolas igazoltataskor, es a rendor megbuntette, mert nem kotelessege megnezi, neked kell bizonyitanod, hogy van. Volt kis veszekedes, es akkor derult ki, hogy mindenre ralatnak, ha akarnak, de nem kotelesseguk gepen ellenorizni, neked kell atadnod a bizonylatot.

Tobbiek: ha netan egyszer motoron halok meg, inkabb legyen egy "szep" motorom, mint az ara a bankszamlamon. Addig is tudtam elvezni.
Én úgy gondolom (hogy jól vagy rosszul az most mellékes), hogy függetlenül az adott abroncspár abszolút jóságától, úgy találták ki a mérnökök a dolgot, hogy a lehető legkiegyensúlyozottabban dolgozzon együtt az első és hátsó gumiabroncs (valamint többé-kevésbé egyszerre is kopjanak el).

Szóval ha előre hátra más abroncsot teszünk (volt már nekem is így..mondjuk kategória ugrás nem volt, csak azonnal kellett egy hátsó gumi, és nem volt olyan mint ami elöl volt) akkor szinte biztos hogy az a kiegyensúlyozottság rovására fog menni.
Eleve mas keverek az elso es hatso abroncs pl a mislennel.
De a többi iek is diferencialjak meg a minta is mas a pr2-3 nal.
Szoval mi csak tovabbgondoljuk.
Viszont nem kotelezo kovetni minket.
En elore mindig sportot teszek.
hát sporolnak a hátsóval,meg szeretnek driftelni