Na bazz volt ilyen T4 platós nézésem is.
1,9 turbó.
Autószerelő tartozás fejében kapta meg.
Persze elmondás alapján felújította a motort minden patent.
Na ja a gép nem ment,döglassú volt a turbo mikor indult már megütötte egy reumás teve sebességét,azz olajnyomás lámpa égett,a fék nem fogott,semmit sem.szervó nem volt benne így guvadt a szemem mert lépésben araszoltam nehogy alattam lehelje ki a lelkét.
Persze duma volt.
Biztos felújításkor spén szorult az olajnyomás gombába,sokat állt picit rozsdásak a tárcsák,lehet bele szervót tenni ha kell,izzadt törölközőszaga volt.
KB a halál után útban a zombilét felé fílingje volt így gondoltam menekülj,menekülj.
16v twinport,2005 már classic.
Igen érdekes mert ez van a H-ban is.
Mégis más.
Mind menettulajdonság mind tartósság.
Talán mert egy bácsitól vettem a szomszédban és filozófiája volt a leszarom semmit nem cserélek rajta.Olajat is a 57e km alatt 2x tette.És a 2. az eladás előtt volt.
Viszont olcsó volt,de tényleg.
A használt jármű kétesélyes.
Olyan mint anno az olcsó ukrán gázolaj.
Mindig volt haver aki olcsón tudott beszerzni ilyet dögivel de mikor nekem kellett volna csak a kúton tudtam tankolni.
Mindenkinek van ismerős akinek bejött a nem dohányzó idős pap sosem használt mindig szervizelt templomi verdája fillérekért csak mikor én kerestem ducatot 4 kilóért olyanok jöttek sembe hogy a szélvédőn át láttam a füves placcot és már az eladó mondta hogy ne vegyem meg.
1,6.KB 8 körül de akkor csak civilizáltan.Öcsém kitapossa a lelkét akkor 9-10.Nehéz.
A G kombi valahogy élettelibb ha lehet egy ilyen átlagsemmit így nevezni.Talán mert könnyebb.Az 7,5-ből elvan és gyorsabb.
Nem élményautózára kell hanem közlekedni.Arra untigjó.
A bontók tömve vannak olcsó cuccal,ugy.új alaktrész filléres,beleférek,megy,dudál,világít stb.
Nem egy 3,as bmw de megfelel.
végül is egyről beszélünk..
Nekem anno nem fájt egy öt éves makulátlan gépet megvenni,csak azért mert nem én vagyok az első tulaj jól alszom,és most is megkapnám azt az árat amit adtam érte...kb
Természetesen pontosan tudni kell az anyagi helyzetet pontosan értékelni.
Összesen 3 új autót toltunk ki családilag.
Az első egy KB csak nálunk 330e (amúgy ki tudja mennyi) Km-t futott A omega után ami egy kész anyagi csőd volt annyit törtük rommá,után 1,4-es ésszerű astra amit utáltunk.
Ezt beszámítva egy g amit elloptak. Mind hiteles.De akkor volt miből.Fájt mind de nem volt gond.
Utána a nagy mélyrepülés idején egy H ami telitalálat.
Izzó sem nyiffant ki benne és most nyikorog a balegy ajtóhatárolója.
KP egy összegben igen akciósan.Bármikor elindulhatok bárhova.És nem terheli meg a pénztárcát egy-egy nem várt gond ami használtnál bármikor előjöhet.
Lehet hogy kevesen vagytok így, de ez azt jelenti, hogy többet vállaltok be mint én (nyilván mindenki máshogy ítéli meg ilyen, és más esetben is a rizikót..ki alul ki meg túlbecsüli) Ahogy az utolsó 10 ezer forintunkból nem szokás pénztárcát venni, úgy megtakarított 8 milliót sem ildomos elfüstölni egy 6-7 milliós járműre (ha az nem egy pénzt hozó eszköz)
az első tulajnak (sajnos ) 25000km közel 4 misibe fájt...Van szkönyv számlák minden, sérülésmentes (még csak el sem dölt soha)
nálam a a második 25000(most 50e) semmibe
piaci értéket figyelve...
értelemszerűen üzemeltetést nem számítva.
Én is arányokról írtam. Ha valaki totálkárra tör egy motort, amit a lehetőségeihez képest 400-ért, vagy 4M-ért vett, kb. ugyanakkora eséllyel lesz neki könnyű pótolni vagy fájdalmas, ha a te logikád szerint megyünk. Mert vegyük azt, hogy mindenki haszonmaximalizál. Amit én leszűrök a te mondandóból az az, ha valaki 400-ért vesz motort, előbb gyűjtsön 800-at, ha valaki pedig 7M-ért, akkor legyen 14 a számláján, és ekkor, csak ekkor nem fog félni kimenni az utcára és ha lesz bármi baj, nevetve meg tudja oldani a következményekkel járó anyagi kárt. Ezzel szerintem kevesen vagyunk így.
Nem teljesen értek egyet.
Az új az biztos,te bontod ki,te ülsz rá,te szervízeled,te cserélteted benne amit kell,és minden nyűgjéért te felelsz.
Az értékesés csak akkor zavaró ha abban gondolkozol hogy x év mulva megválsz tőle.
De van aki egyszerűen nem akar megválni tőle.Minek?
Jól döntött,élvezi amit nyujt,nem vágyik másra.Csak használja mint eszközt.
Neki sokkal többet ér az hogy ujkora óta rá van bízva mint egy elméleti szám hogy mi lenne ha eladná.Mert nem adja el.
Teljesen igaza van, az újnak is 2 kereke van, 94 lóereje meg 700eft-osnak is. A ha eldobod a károd az elsőnél 1 millió a másiknál 200eFt
És a használtot bütykölheted egész télen, addig is "motorozol"
Az újjal nincs mit tenni
1,9 turbó.
Autószerelő tartozás fejében kapta meg.
Persze elmondás alapján felújította a motort minden patent.
Na ja a gép nem ment,döglassú volt a turbo mikor indult már megütötte egy reumás teve sebességét,azz olajnyomás lámpa égett,a fék nem fogott,semmit sem.szervó nem volt benne így guvadt a szemem mert lépésben araszoltam nehogy alattam lehelje ki a lelkét.
Persze duma volt.
Biztos felújításkor spén szorult az olajnyomás gombába,sokat állt picit rozsdásak a tárcsák,lehet bele szervót tenni ha kell,izzadt törölközőszaga volt.
KB a halál után útban a zombilét felé fílingje volt így gondoltam menekülj,menekülj.