Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy ilyet fel lehetne hekkelni fz-re is.
Ha tetszik.
A piroson valóban jobban mutat, de nem a fejidom miatt? Azzal együtt valahogy kiadja.
Nem fordítva tetted fel véletlen?
Nekem is volt ilyen oldalsó takaró Viszont van a másik fajta gyári ami 2006 osokhoz azokat nem értem szerintem bénán néz ki nagyon :D
Ha oda eljutok pénzügyileg nem fog érdekelni,addig van taiwani utángyártott,Talán 6-7 rugó és a gyárival ellentétesen a kuplng állítható,a fékem meg ugyis R1-ről való.Szerintem a világ minden táján kapható.
Csak akkor vegyel ASV karokat, ha az aranak a duplaja a zsebedben van, mert ha letorod, nem fog erdekelni, hanem azonnal mehetsz az ujert. ( )
A felhajlósat elvetettem,ha leér nem törik de csúnya,és kicseréli az ember,akkormeg marad a gyári,6 rugó ugy,van tartalék,pofáraesek akkor kicserélem,magyarországon meg hazajutok kar nélkül is.

Ha felvet a píz szerzek egy ASV készletet.
nekem az első megérzésem az, hogy ez a kütyü felhajlik a picsába és a fékkarod meg letörik
Miért nem veszel inkább egy rövidített mart fék és kuplung kart a kicsi kínaiaktól
az enyém 2.4d 5hengeres szívó
jól megy 142 , 285000 van benne
110-120 utazó kényelmesen.
és Csíkszereda oda vissza 1 teli tank+ 10 liter --kb 90 literrel teljesítem
1400km bár ez országúton 80-100 km/h
Erre meg jo a felhajlos kar is, talan kenyelmesebb egy fokkal. Ebbe nem akad bele az ember keze? En gyakran logatom a mancsaimat, neha csak a kuplung veget huzom meg (bal szelenel), ez meg elveszi ezt a lehetoseget.
Jól gondolod, a fék és kuplung kart. A védő törik így nem ragadsz az uton. :D
Igen.
De remélem nem bedugós univerzális.
jól gondolom hogy ez arra való,hogy a fékkart megvédje eséskor
Ha engem kérdezel, a tükör miatt cinkes lett volna, de hogy nálad a kormányon van, nem akadályozná a forgást semmi. Mivel hosszra pedig olyan, mint a gyári csillapító, másik irányba is gond nélkül fordítható lenne a kormány.
Szeretem, hogy nincs egy "hozzászólás módosítás" gomb. :D
* biztos akarok lenni benne
Bocsi, elírtam. :D
Igen, pontosan arra várok. :)) Mivel, hogy az én drágaságom Erdélyben a garázsban alszik, amíg én Londonban vagyok. Szeretném meglepni pár aprósággal majd tavasszal, de biztos akarok lenne benne, hogy találni fog rá. :D

Az oldal idomot nem én raktam fel, így vettem, így nem tudom, de gondolom ha egy csavarhúzóval óvatosan benyúlsz alája akkor lepattan. Csak ne a festék pattanjon helyette. :))
Az idomot ezzel a módszerrel kell levenni.

Ami azt illeti el is hiszem, hogy ölnének érte, nagyon szexi ezzel a kiegészítővel. :D
Szóval most arra vársz, hogy valaki elfordítsa helyetted a kormányát és megnézze?
Az oldalsó takaróidomodért sokan ölnének, olvastam fórumokon, hogy nagy kevés van belőle, de annál több embernek tetszik. Te raktad fel? A két csavar alatt, ami a vázon tartja, volt egy másik "takaró" vagy nevezzük akárhogy... azt hogy lehet lepattintani?
Sziasztok.

Valaki használ Pro Guard-ot?
2k6-os Fazeremre szeretnék.
Kérdés: Meg fog botlani az első idomban a kormány teljes elfordításánál?

Egy ilyet néztem ki: http://www.ebay.co.uk/itm/Univ...

Vélemények, tapasztalatok jöhetnek. Köszi előre is! :D
Ez így van.
Köszi szépen -akkor 3-liter olaj elég lehet de a leengedésnél lemérem!
Lett helyette 2,5 szívó hándéj.
Az alacsonyabbb és jóval nagyobb plató meggyőzött csak ne lenne ilyen kurva keskeny és kényelmetlen,meg persze kib...tt rozsdás.
Az se megy 110-nél gyorsabban,és 8,5-el elmegy.
Viszont azon tényleg nem kell turbót keresni,de nyáron is driftel keményen.
Az az 1.9 td blokk az nem igazi turbo.. max lágy fuvallatal van erősítve. 68 ló és a nyomatéka sincs 200 nm.. közel se. A szívó változat meg 60 lovas. Fél perc alatt éri el a 100-at.. viszont 80-és 110 között (magához képes) egész fürge. Kisebb sebességnél teljesen mindegy mennyire nyomod a gázt, ugyan annyira nem megy. Viszont 9 fővel, megpakolva is elmegy 7 liter alatt.. 100-105ös utazóval. Tetű lassú autó, de nem rossz.
Csak ha az 1100-as piros multistradat hajt.
Akkor várjál egy kicsit, hátha lesz egy idős pap amelyik Ducatiját akarja eladni
Az LT-ben 927e km van és bontatlan blokk az eredeti porlasztó csúcsokkal