Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na én az ilyen, vagy még hosszabb autópályázásoknál.. függetlenül a járműtől, és a leküzdött távolságtól,mindig úgy érzem, hogy na ez a nap is jól el lett cseszve
Magamra ismertem
Az nem az en keresztem.
Ja 7-21 ig.kivetel az az egyora mikor elrontotta a nikol az autopalyakaput.
hát én mindig utassal megyek nagyobb túrára...
így meg kell a hely..
autopálya?
Mondjuk en alapbol aramvonalas vagyok ehhez hozzajon a dobozallergia igy sose fogok ilyen dilemmaba esni.
Én azt nem értem, hogyha valaki egyébként a hétköznapokon (értsd, azokon a motorozásokon ahová pénztárcán kívül nem igazán kell mást vinni) szeret és szokott gyorsan motorozni, az miért pont akkor ne motorozna gyorsan, ha túrázni (értsd, több napig motorozni) van. Éppen azért van túrázni mert szeretne napokon keresztül szórakozni.. szóval én ezért érzek egy kis logikai bukfencet.
A bogar nem zavar, de elunom az eletem,a tavalyi 1000 egy menetben eleg volt egy eletre.
már a fazeren is sokkal nagyobb szél fúj ,pedig fejidomos volt...

Csodálkoztam is a mert nem sok bogár szokott lenni a ruhán,csak váll körül.
Aztán jött a felismerés..nincs idom
Nem tom,nekem herótom támad tőle.

Tudom túl gyáva és túl nakedes vagyok.
hát van ,hogy fogyóban a türelem hazafelé jövet és növelni kell az adrenalin szintet..

" van két barátunk,akik ha meglátják az autópályát ,rögtön sietősé válik a menet"

Részlet a VBKMSE fórum belső oldaláról

Nem.
De
Ohhhh.......bearanyozta a szar napom ez a fenyes ize.
Zoli, itt a napi kütyübizgere-betevőd.
Mondom, nem jellemző...
Ezt azért én nem merném így kijelenteni...
Aerodinamika: dobozokkal meg úgysem jellemző, hogy 150 felett közlekedik az ember.
hát én biztos nem költenék egy rakat lóvét ha megvannak (normál állapotban) a dobozok.

az aerodinamikát meg így is úgy is befolyásolja a doboz..
En regebben vegigneztem az internetet es nagyon keves olyan volt (150 kozul talan 2), amin nem ez a hajlitott konzol es doboz volt fent. Iszonyat ganyul neztek ki... Kontra: csunya, nem praktikus, rogzitesi pontok helye (stabil-e ugy) bizonytalan, megbontja az aerodinamikat stb.
A gond ezekkel az, hogy nem a váltó valós helyzetét mutatja (mivel az FZS-en nincs ilyen jel gyárilag), hanem a sebesség- és fordulatszám-adatokból számolja ki a váltófokozatot. Ezért szükséges a betanítás, és ezért bizonytalan a működés.
Köszi!
Na ez a dilemma....
Én ezt szereltem fel, inkább kiváncsiságból mint szükségszerűségből.
http://www.agomotors.hu/websho...

Beszerelése egyszerű, be kell tanítani a fokozatokat, de az sem egy ördöngösség.
Már rájöttem, hogy tök felesleges kiadás, kicsit lassú a kijelzés vagy én váltok túl gyorsan.
6-ban gurulva kis fordulaton néha 5-ödiket jelzi.