Na én az ilyen, vagy még hosszabb autópályázásoknál.. függetlenül a járműtől, és a leküzdött távolságtól,mindig úgy érzem, hogy na ez a nap is jól el lett cseszve
Én azt nem értem, hogyha valaki egyébként a hétköznapokon (értsd, azokon a motorozásokon ahová pénztárcán kívül nem igazán kell mást vinni) szeret és szokott gyorsan motorozni, az miért pont akkor ne motorozna gyorsan, ha túrázni (értsd, több napig motorozni) van. Éppen azért van túrázni mert szeretne napokon keresztül szórakozni.. szóval én ezért érzek egy kis logikai bukfencet.
En regebben vegigneztem az internetet es nagyon keves olyan volt (150 kozul talan 2), amin nem ez a hajlitott konzol es doboz volt fent. Iszonyat ganyul neztek ki... Kontra: csunya, nem praktikus, rogzitesi pontok helye (stabil-e ugy) bizonytalan, megbontja az aerodinamikat stb.
A gond ezekkel az, hogy nem a váltó valós helyzetét mutatja (mivel az FZS-en nincs ilyen jel gyárilag), hanem a sebesség- és fordulatszám-adatokból számolja ki a váltófokozatot. Ezért szükséges a betanítás, és ezért bizonytalan a működés.
Beszerelése egyszerű, be kell tanítani a fokozatokat, de az sem egy ördöngösség.
Már rájöttem, hogy tök felesleges kiadás, kicsit lassú a kijelzés vagy én váltok túl gyorsan.
6-ban gurulva kis fordulaton néha 5-ödiket jelzi.
így meg kell a hely..
Csodálkoztam is a mert nem sok bogár szokott lenni a ruhán,csak váll körül.
Aztán jött a felismerés..nincs idom
Tudom túl gyáva és túl nakedes vagyok.
" van két barátunk,akik ha meglátják az autópályát ,rögtön sietősé válik a menet"
Részlet a VBKMSE fórum belső oldaláról
Nem.
az aerodinamikát meg így is úgy is befolyásolja a doboz..
Na ez a dilemma....
http://www.agomotors.hu/websho...
Beszerelése egyszerű, be kell tanítani a fokozatokat, de az sem egy ördöngösség.
Már rájöttem, hogy tök felesleges kiadás, kicsit lassú a kijelzés vagy én váltok túl gyorsan.
6-ban gurulva kis fordulaton néha 5-ödiket jelzi.