Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ettől én még nem szeretem meg a motortolást,biciklitolást,molnárkocsitolást stb.
BBkapitány nyári úti beszámolója megvan? Kárpátokon felfelé tolta a dongót, lefelé meg suhant vele 70-nel Nem is tudom hirtelen eldönteni melyik bír nagyobb sportértékkel a kettő közül
nincsen sajnos
Mondtam már hogy gyalogolni is rühellek,pláne tolni?
Hajtani nem kell. Dombnak tolod, lejtőn meg gurulsz. Keveset is eszik. Az ember meg motoron is megéhezik...
Nono............lusta is vagyok.
Olyanon nem ülök amit nekem kell hajtani.
Biciklin akkor még jobban éreznéd.
Ez egy robogó volt amin sok a plasztik.
Tele lett a t...m vele.
Így csak olyan motor jön szóba amin minnél kevesebb ilyen van.
Hála az istennek ez sikerült.
mióta kevés a műanyag tök jól érzem magam.
Szerintem inkább majd az utat nézegetem
(Most már értem miért heggesztették meg, de a hiányt nem pótolták )
Néha érzem.Akkor löknek be még egy adag nyugit.
És, nem szokott?
De egyébként jobban jársz, ha egy százas szöget megköszörülsz, meghajlítasz, mert ez a fogászati szonda törik. Még a szájban is, O-gyűrű kipiszkatúránál meg pláne.
Én vagyok a végfelhasználó.
Nekem mindegy mitől.
Bár én úgy megyek be hogy nem fog fájni?
Az a baj, nem ettől drága.
Egy ilyen darab acél bizgere ...........ezé drága muri a fogászat.
Fogászati eszköz bolt. Szonda. Egy Mátyás.
Ja,de ez nem fogászat,át kell másolni,pláne ha valamihez kapcsolódik akkor látszik hogy nem az igazi.

Amúgy ilyen kis kampós bizbaszt amnit a fogászok használnak hol lehet olcsón venni?
O gyűrű kipiszkatúrára kéne.
A festést én is.
Engem az őrületbe kergetett a gyári fényezés és a csiszolt rész közti átmenet.Műanyagalapozótól a fillerig minden volt de frankón kirajzolódott.
Inkább festőre bízom.
Van referencia. Már, ha a másik oldal ép.
A műanyagjavítós tudni fogja. Megfoltozza, meghegeszti. Ha nem nagyon nagy darab hiányzik, csak szilánkok, akkor házilag is lehet sikereket elérni.
Ki tudja plasztikázni de elég formátlan lesz.Kell valami referencia.Milyen hogy,általában a fényező szokta befejezni.Legitteli és lecsiszolja.
De szerintem nem tudja ugyanolyanra megoldani.
Jobb lenne meglenne.
Azzal mit lehet csinálni, ha hiányzik belőle anyag (sarka)?
Szia!

A használati útmutató szerint 10W-30 kell bele. A mennyiség szűrőcsere nélkül 2,5l, szűrőcserével 2,7l, motorbontás után a teljes mennyiség 3,5l. Praktikusan, ha most jó a szintje, nézd meg, hogy mennyi folyik ki belőle, ugyanannyit tölts vissza az újból. Az olajválasztás hitkérdés, én az utóbbi időben ilyet öntök bele, jó ára van, semmi gond vele.

Szűrőcserét csak minden második olajcserére javasolja a Yamaha, de ez az a pár száz forint, amin szerintem nem kell spórolni. Vigyázz, az olajszűrő nem az FZS600-éval (HF147) egyezik (aminek az olajhűtő miatt rövidebb a szűrője), hanem az FZS1000-ével és az FZ6-éval. Az FZ400-ba a HF303 típusú szűrő kell.
Ja nem dolgozik rosszul.Viszont ugyanígy dolgozót tuti találsz helyben is mert ez nem megvárós melós.Majd szól ha kész van.És két hét alatt kétszer jönni miskolcról.Viszont lehet kelleni fog a motor is neki ha olyan a sérülés hogy beállítsa a dolgokat.

link