BBkapitány nyári úti beszámolója megvan? Kárpátokon felfelé tolta a dongót, lefelé meg suhant vele 70-nel Nem is tudom hirtelen eldönteni melyik bír nagyobb sportértékkel a kettő közül
Ez egy robogó volt amin sok a plasztik.
Tele lett a t...m vele.
Így csak olyan motor jön szóba amin minnél kevesebb ilyen van.
Hála az istennek ez sikerült.
mióta kevés a műanyag tök jól érzem magam.
De egyébként jobban jársz, ha egy százas szöget megköszörülsz, meghajlítasz, mert ez a fogászati szonda törik. Még a szájban is, O-gyűrű kipiszkatúránál meg pláne.
Engem az őrületbe kergetett a gyári fényezés és a csiszolt rész közti átmenet.Műanyagalapozótól a fillerig minden volt de frankón kirajzolódott.
Inkább festőre bízom.
Ki tudja plasztikázni de elég formátlan lesz.Kell valami referencia.Milyen hogy,általában a fényező szokta befejezni.Legitteli és lecsiszolja.
De szerintem nem tudja ugyanolyanra megoldani.
Jobb lenne meglenne.
A használati útmutató szerint 10W-30 kell bele. A mennyiség szűrőcsere nélkül 2,5l, szűrőcserével 2,7l, motorbontás után a teljes mennyiség 3,5l. Praktikusan, ha most jó a szintje, nézd meg, hogy mennyi folyik ki belőle, ugyanannyit tölts vissza az újból. Az olajválasztás hitkérdés, én az utóbbi időben ilyet öntök bele, jó ára van, semmi gond vele.
Szűrőcserét csak minden második olajcserére javasolja a Yamaha, de ez az a pár száz forint, amin szerintem nem kell spórolni. Vigyázz, az olajszűrő nem az FZS600-éval (HF147) egyezik (aminek az olajhűtő miatt rövidebb a szűrője), hanem az FZS1000-ével és az FZ6-éval. Az FZ400-ba a HF303 típusú szűrő kell.
Ja nem dolgozik rosszul.Viszont ugyanígy dolgozót tuti találsz helyben is mert ez nem megvárós melós.Majd szól ha kész van.És két hét alatt kétszer jönni miskolcról.Viszont lehet kelleni fog a motor is neki ha olyan a sérülés hogy beállítsa a dolgokat.
Olyanon nem ülök amit nekem kell hajtani.
Tele lett a t...m vele.
Így csak olyan motor jön szóba amin minnél kevesebb ilyen van.
Hála az istennek ez sikerült.
mióta kevés a műanyag tök jól érzem magam.
(Most már értem miért heggesztették meg, de a hiányt nem pótolták )
Nekem mindegy mitől.
Bár én úgy megyek be hogy nem fog fájni?
Amúgy ilyen kis kampós bizbaszt amnit a fogászok használnak hol lehet olcsón venni?
O gyűrű kipiszkatúrára kéne.
Inkább festőre bízom.
De szerintem nem tudja ugyanolyanra megoldani.
Jobb lenne meglenne.
A használati útmutató szerint 10W-30 kell bele. A mennyiség szűrőcsere nélkül 2,5l, szűrőcserével 2,7l, motorbontás után a teljes mennyiség 3,5l. Praktikusan, ha most jó a szintje, nézd meg, hogy mennyi folyik ki belőle, ugyanannyit tölts vissza az újból. Az olajválasztás hitkérdés, én az utóbbi időben ilyet öntök bele, jó ára van, semmi gond vele.
Szűrőcserét csak minden második olajcserére javasolja a Yamaha, de ez az a pár száz forint, amin szerintem nem kell spórolni. Vigyázz, az olajszűrő nem az FZS600-éval (HF147) egyezik (aminek az olajhűtő miatt rövidebb a szűrője), hanem az FZS1000-ével és az FZ6-éval. Az FZ400-ba a HF303 típusú szűrő kell.
link