Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 8.-as úton emlékeim szerint simán lehetett tartani a 130-151-et csak figyelni kell a fényképészekre.
Ha klasszikus fejidomos, akkor nálam kinézetre a ZRX a nyerő.
Neki naked kell, nem szereti a fejidomos gépeket.
A CB1300ból a Naked is nagyon szép.
Cb1300-ból viszont a fejidomost venném. Gyönyőrű!
Köszönöm a tapasztalatmegosztásod, megmutatom neki amit írtál.
Én a helyébe vagy egy XJR1300-at vagy a Cb1300-at választanám. Ami nekem nagy kedvenc
Hát persze mivel nem is forgattad szét azért Nem kell sajnálni ezeket had forogjanak
Visszaolvasva a 2hszt, olyan mintha agyon dicsérném a motort. Amúgy nem vagyok elvakult, csak tényleg nem tudok hibát felsorolni ami zavarna benne. Drága a teljesítmény adója. De vannak még itt Fz1 tulajok, hátha Nekik van valami bajuk a motorral.
Én alacsonyabb vagyok (187cm) meg súlyban is 40kg-al könnyebb, Nekem tökéletes. 900km volt vele a legtöbb amit egy nap mentem vele. Gyári üléssel azért meg kell állni 200km után, szétülöd a segged, de 5-10perc után mindig mentem tovább. Igazából fel kellene ülnie egyre, meg menni vele, lehet ő az igényei teljesen másak, mint az enyémek. Sokan elrontják a választást aztán meg nyavalyognak, hogy sportmotoron fáj a csuklójuk alacsony sebességnél, naked-en nagy a menetszél és nem bírják magukat tartani 130felett csak 20 percig. Én ezeket nem szoktam úgymond figyelembe venni mert az adott kategória velejárói. Fznek (S-esnek) talán a legnagyobb baja ilyen szempontból, hogy kemény az első ülése. Hátul meg még sose ültem.
És szerinted egy ekkora embernek kényelmes lenne?
A GSX1400 méretben jó neki, ott nincs a majom a köszörűn effektus.

Hát igen,de lekopogom hétvégén mentem egy karikát és teljesen jól muzsikált.
Gyurikám, abban igazad van, hogy egy kicsivel könnyebben veszi fel a fordulatot a CBR-ed, de én anno amikor kipróbáltam a tiédet-emlékszel ugye-nem vettem észre olyan eget verő különbséget. Talán az tűnt fel, hogy mennyire szépen lehet a gázt adagolni, a Yam-nál egy kicsit darabosabb sztem. Persze, akkor még teljesen gyári volt a te gépsárkányod. :) Peace
Szerintem egy nagyon jó motor. Alul tényleg nyomatékszegénynek írják le, én is el tudnék viselni egy kicsivel többet belőle... De valószínű a normál célközönségnek tökéletes. Pont emiatt, hogy alul gyengébb nagyon felhasználóbarát. Kopó dolgokon kívül nem cseréltem még benne semmit. Fogyasztása se rossz. Bár én 7-8literrel járok, van akinek megelégszik 5-6al. Egyedül a várost nem szereti, sűrűn bekapcsol a ventilátor, elég egy piros máris 100felett van a hőmérséklet. Csak, hogy rosszat is írjak, bár ez a fejidomosoknál jelentkezik, műszerfal környékén valami idegesítően rezeg bizonyos fordulatszámnál. Nem kellene vele sokat váltogatni 6.ban elvan már 40-50től. Nemrég vittem egy srácot, akinek TDMje van, az is 80lovas mint haverod hondája, állítólag motorozott is már sokat, de azt mondta, hogy ezt a motort még utasként is szoknia kell, pedig el se forgattam nagyon.
Azt meghiszem hogy azon öröm az élet ha tépni akarod, CBR1000RR egy Spuersport gép.
Csak ő a 195cm és 135kg súlyával elég érdekesen festene a CBR-en.
Egyenes háttartásos gépet nézeget, pár alanya amit én mondtam neki.
GSX1400, Bandit1250, FZ1N, CBF1000, XJN1300, CB1300.
A helyében én ezekből választanék.
hát igen sajnos az útjaink néhol eléggé kifogásolhatóak. voltam már így én is mikor r6-tal mentem és egyenesen szenvedtem a motoron így is csak 60-al mentem erre meg haver jött az etz250-el lágy rugózásával és ott hagyott ennyit az utakról
Szerencsésebb vagy, van ~275 km előnyöd velem szemben Ausztria irányában. Ráadásul az a 275 km-es szakasz minőségileg pont szar és tele van kisvárosokkal. Ha legközelebb mennék Au-ba és én dönthetek, nem más szervezi az utat, a Mo-i szakaszt tuti pályán tenném meg. Sok gyötrelemtől szabadítana meg. A Balatontól lefele kezd el fososodni az út. Volt olyan szakasz, amiből annyira elegem volt és fájt mindenem, hogy nevetnem kellett. Szörnyű!
Én jól bírom a kiképzést. Szokták mondani elvetemült vagyok nagyon Burgenland Rechnitz Lockenhaus akkor ismerős neked
Nekem az idei leghosszabb egy 530 km-es út volt, de gyorsabb tempóban többet is ki lehetett volna hozni belőle, ott még lett volna kedvem menni.
Viszont az ausztriai 460 után golyózott a szemem, olyan utakon (Salzburg & Burgenland) bőven elég volt annyi.
Tudom hogy más a célközönség te Személyes véleményemet írom le mivel mindkettővel volt és van is tapasztalatom. Ha meg fáj szóljál nyugodtan nekem mindegy kinek mije van éppen. ha észrevetted volna az fz6 is még mindig egy kedvenc pedig az közelébe sincs a két motornak mégis szeretem mert jó és kész. Elárulom hogy nagy túrára is cbr-el megyek mivel én kijárok Osztrákokhoz is szóval nem csak a közértbe járok vele mint sokan mások. Nekem a napi 900 km nem akadály,inkább más előbb feladja szerintem
Nem rossz! Én R1, ZZR1400 vagy S1000R topikba hirdetném, hogy mennyivel jobb az CBR1000RR, mint egy FZ1, mert ez kicsi olyan, mintha én MT09-es topikba írogatnám, hogy "srácok, sokkal jobb motorom van, mint nektek", közben tök más a célközönség.
Én elmehetek 3.000 km-es túrára, sportmotoros haverok pedig 300 km-es sugárban motoroznak (átlag).
Nem azért írtam, mert fájó, csak akárhányszor szóba jön az FZ1 teljesítménye, megjelensz egy szupersport motorral és megemlíted, milyen gyenge az FZ1 és én a kettő közötti különbséget nem is vonom kétségbe, a CBR tényleg sokkal erősebb.
érzésre meg egész más lehet. de passz mennem kéne egy fzs1000-el is Majdnem dobogó de csak a 4.-ik. görbéja már nincs meg sajnos
A Dyno csak kicsi eltérést mutat: FZ1 vs. FZS1000
nem mentem Fzs1000-el de amit hallottam róla jóval nyomatékosabb lehet mint ez. ettől függetlenül nincs vele baj,mondjuk mindenki más és máshoz van hozzászokva és mást szeret szóval ez szubjektív dolog. próbálja ki ha tudja mert lehet bejön neki főleg ha nincs nagy tapasztalata. Cbr1000rr után visszaülve fz1re azért érezhető a különbség
Akkor ennyivel másabb lenne mint a régi FZS, az alul is erős volt.
Pont az végett mondtam neki hogy érdemes lenne ilyenben gondolkodnia mert az FZS alapjárat felett is nagyon jó volt, nem kellett pörgetni.
Ezek szerint ennyivel másabb a karakterük.
Köszönöm a tapasztalat megosztásod.