Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden motor szubjektiv erzesek alapjan iteltetik meg.
Szoval minden elofordulhat.
hááát éppen ez az...

r1 blokk nyomatékra hangolva...(reklám szerint)

Nekem fzs 1000 volt és alul tényleg kicsit gyengusz.. De jó kis moci
Ez is lehetséges vagy csak érzésre tűnik gyengébbnek, mondom az sokakat becsap.
Ez olyan mint amikor volt a VTR1000F gépem meg az FZS.
Érzésre a VTR-re azt mondtam hú ha milyen nyomatékos aztán ha kilométerórára pillantottál jóval lassabban emelkedett a mutató.
Megtörtént velem hogy egy Pesti srác elakarta cserélni velem a Hayabusát az FZS-re, Fehérváron találkoztunk az Auchannál.
Motort cseréltünk és az elkerülőn kipróbáltuk őket, egymás mellé állva 6.ban 80ról 180ig fej-fej mellett.Igaz az enyém nem volt gyári mert nyitott dob és fúvókázva a Haya totál gyári volt.
De hát akkor is, azért az nem rossz a Fazertől.
Ez a kis táblázat is azt mutatja hogy nem rossz gyári állapotban sem amikor egy X11el fut egy időt.
http://hondax11.blackcat.nl/uk...
Na a kompozast kiprobalnam.meg nem csinaltam.
Lehet kompozni is.., csak tudni kell a menetrendet, különben sokat kell várni
(Útban = nem lehet keresztül átmenni rajta. )
Nem, de mivel ÚTBAN van, vagy felette, vagy mellette, vagy alatta el kell menni, ha nem akar az ember nagyot kerülni, de itt nem is erről volt szó tulajdonképpen, hanem arról, hogy míg a turisták és a gazdagabb régiók miatt a Balaton "feletti" és körülötti utak elég jó állapotban vannak, sok helyen újszerűek, addig egyre távolodva a Balatontól - "lefelé", mert felette szintén ott van BP és annak a "kisugárzása" - jönnek a csóró konvergencia régiók a kiemelkedően szar útjaikkal.
Csak azt ne mond hogy direkt tokolodtel a balatonkerules nevu igenhulye motoros nepszokassal?
Szerintem az Fz1-et mindenki azért mondja nyomatékszegénynek, mert a blokkja miatt az ezres speedekhez hasonlítják, azok tényleg jobban tolnak alul, de közúton nem kell visszaváltogatni 6.ból vele. Egyszer meg is szívtam, haverom kiakarta próbálni, én meg a 600as hornetjével 6.ba elkezdtem előzni, mint ahogy az fz-vel szoktam. Gyorsan vissza is kellett pakolni 2.őt...
ha má' földrajzilag, akkor inkább dél-keletre
Földrajzilag alatta van.
Érdekes amit mondasz a GSX1400 FZS1000 viszonyáról.
Ezek inkább az érzések mert mérések alapján az FZS jobban húz 60-140 között legnagyobb fokozatban.
Bár hiába a számadatok ha mást érzünk és a legtöbb motorost ez érdekli.
Hát azért, mert ennél egy kicsit cizelláltabb az ország

..és a környéke
Balatontól lefelé nem is jutsz haza... Jobbra lefelé, na úgy már talán.
Nehéz veled.
Azért, hogy hazajussak Ausztriából.
most már nagyon kíváncsi lennék egy fz1 re,
nekem az fzs1000 en az alsó tartományával semmi bajom, főleg miután mentem a 800xc vel
egyszer mentem egy gsx1400es,nah az tol alulról
Minek balatontól lefelé menni?
Ezt értem, de még mindig nem a Balatontól "lefelé*" van


*maradva ennél kevéssé szabatos tájolási módnál
Emlékeim szerint nem rossz.............lehet haladni.
Nameg ha ausztria a cél és van bátorság a 3-as-Nullás-7-es-majd körmendig le lehet zúzni 5 óra alatt.
Csak figyelni kő a yardra.
Nekem eddig sikerült megoldani hogy ne legyen csekk.
Attól még ugyan az... csak magasabb osztályba lépett, az európai főúthálózat eleme lett
Na jó Valamiért csak körmend körnékén maradt 8.-as fehérvártól lefelé E66 lett.
Hát hogy képbe kerülj.. a "Balatontól lefelé fososodó" utakkal kapcsolatban. Bár tudom, a 8-as így is úgyis is 8-as
Mer?
Fordítsd meg a térképet!