Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval azt a kis pöcsöt kellene a gumi alatt megkenni, és akkor nem fog nyöszörgősen fékezni? Mondjuk ahhoz szét kell szedni ahogy nézem...
Nincs szerelő ismerősöd? Te mondtad múltkor, hogy billeg a motor vagy nem stabil, de nincs ki kipróbálja?
Vásárlás után átesett kisebb-nagyobb szervizen?
Áááá nem kavartatok most meg egy cseppet sem...
felújító dugattyúval.

komplett munkahenger.


Amúgy ilyet adok 15 rugóért ha kő csak triumph felirattal a tetején + 10e-ért fém fék cső szettet.Gyárit,préselt fittingel.
Hát persze, hülye vagyok, de nem tudtam, hogy dugattyúnak hívják azt is, vagyis nincs más megkülönböztetőbb neve, mint a lentinek.
Van biza.

Talán még az angyalok is dugnak.
Van dugattyú "fent" is?
Egy kimaradt, ami a lényeg lett volna: a dugattyú és a folyadék közötti "karra" gondolhatott (szerintem). FZ1-nél nekem kicsit szorult a dugattyú és secperc alatt javítottak rajta. Nem én, mert nem tudtam, de akinek volt már ilyennel dolga, pikpak megoldja.
Kar nem nyomni folyadék.Mivagyte Karate külyök hogy elnyomod?

A kar nyomja a dugattyút dugattyú nyom folyadék folyadék nyom lenn dugattyút dugattyú nyom fékbetét fékbatét nyom tárcsát és lenni meleg meg megállni..............jobbára.

Vagy lenni pofáraesés.
Kezed nyomja a kart, a kar nyomja a folyadékot, a folyadék nyomja a dugattyút, a dugattyú nyomja a fékpofákat a tárcsára.
Ezt jó hallani viszont nem nagyon értem. Kar nyomja a dugattyút? Na mindjárt megnézem hátha úgy okosabb leszek
Volt bizony, ahol a kar nyomja a dugattyut, oda pici gèpzsir kell.
Üdv!
Olyat tapasztalt már valaki hogy az fékkar kicsit "akad"?
Nem szép folyamatos néha amikor húzom, hanem akadósan lehet húzni. Nem hiszem hogy fék baja lenne, inkább csak a fékkarra tippelek, mintha egy kis kenés kellene neki valahova. WD40? Ha igen, hova?
Bocsi, de a motolog oldal él még?
Sziasztok.
Nincsen valakinek elfekvőben otthon egy eladó hátsó rendszám tartója?
Egy '05-ös FZ6-S-re kellene?
Vagy esetleg valami oldal,bontó ahol tudnék keresni?
Köszi a segítséget!
Gyönyörű!
Hazajöttünk ma ausztriàból, több mint 500 km volt, szàllàson feltöltöttem
Maltatalnà kinyomta a felesleget ott volt egy rèsz ahol 1-2 be araszoltam, akkor kutyorog. Beàllt a szint fele körül ès hazàig ott is maradt, a 69-esen szèttèptem...
Nagyon szép
Meglepően "egészséges" külseje van. Nagyon szép!
Délutáni elfoglaltságként lemostam a gépszörnyet
A víz nem tűnik el gondolom, mert azt írta, hogy kinyomja a túlfolyón. Az asszony CB500-a csinálta ugyanezt egy bólyázós tréning alatt mikor felmelegedett. Azt feltöltöttük és azóta nem csinálja, de tudtommal az egyetlen nem gyári alkatrész a rendszerben az a hőgomba a kis Hondában (ha jól tudom a nevét). Elképzelhető, hogy az lehet a hiba forrása itt is. Meghibásodott, vagy spórolásból nem teljesen belevalót rakott bele valaki korábban. Nekünk is egy kontár szerelő rakta bele a nem belevalót (azóta semmit nem viszek hozzá), de annyira ritkán használjuk a motort, hogy még nem szereztem bele gyárit.
Valahova pedig csak tűnik az a víz. Vízpumpa hol van? Nem lehet, hogy az ereszt menet közben?
Remèlem nem hengerfejes, olaj tiszta, víz tiszta, gàzadàsra nem bugyog vissza
kipuból nem gőzöl. A magas hőfokjelző làmpa mès sohasem villant ki.
Vagy esetleg kezdődő hengerfejproblèma...
Itt többen jeladó vagy termosztàtra hibàra tippelnek...
nemtom...
That's my place: Black Bike Week 2012

Ezek meg néni kisebb-nagyobb motoron: Daytona Bike Week
FZS-eket nem ismerem, de FZ1 elég forrófejű. Ilyen időben, ahogy beérek a városba gyakran az első, ritkábban a második lámpánál máris dudorog és fújja a lábamra a forró levegőt. Menet közben 85-88 fokos. Ausztriában volt 78 fok körül esőben és hidegben.