Akkor azt mondjátok, hogy a jövő heti mozaik utcai vizsgánál rakjam vissza a gyári kiput? Nincs kedvem szerelni, de a sportdobnak semmi E betűje nincs. Ezer helyen olvasom, hogy leszarják. De ha pont kifogok egy bal lábbal kelt barna köpenyest akkor szívás.
Jót gurultam a napokban: Kézdivásárhelyen voltam a barátaimnál. Tapasztalatok:
1. 700 km nekem qrva sok egy napra, főként, ha közben erős szél fúj, esik az eső és erős a kamionforgalom.
2. Kaptam ajándékba egy függőágyat, hosszabb megállókra ideális.
3. Korábban nekem is volt olyan gondom, hogy 70-nél csúnyán berázott az eleje. Gumicsere és centírozás után ez megszűnt. SŐT: már egyáltalán nem zsibbad a kezem, míg korábban 50 km után biztosan elkezdett jelentkezni. Biztos valami mikrovibrációkat okozott a korábbi gumi.
Az a baj, hogy itt úgy igazán csak a világítást nézik meg, ill. a féket.
Na majd 2 hét múlva beszámolok róla, észre vették-e.
Sok motor dupla szemű gyárilag, sőt a reklámfilmjében ez is.
Az előírások között sem találtam erre utalást, de valamiért az Eu-ban így forgalmazták.
Sziasztok.
Én vittem, Ceglédre és nem foglalkoztak vele. Én úgy tudom az r6-nak alapból ilyen. Szerintem ne parázz, nincs ott olyan ember, aki ezt biztosra meg tudná állapítani, hogy nem szabályos.
Vitt már valaki utólag "duplaszeműsített" motort NKH-hoz vizsgáztatni?
Ha jól tudom sok más országban alapból világít mindkét fényszóró, s nem tudom, itt mennyire harapnak rá. Debrecenben szinte csak a világítással foglalkoznak vizsgán, azért parázok egy kicsit.
Köszi, én is azért választottam ezt a plexit mert jól véd a menetszél ellen viszont cserébe nagyon zajos, ezért keresem a megoldást. Próbáltam MRA plexit is-t is ami a gyári és a givi közötti magasságú, azt meg az utasom nehezményezte, hogy nagyon szeles. Maradt a givi+füldugó egyenlőre.
A dolog elég érdekes és nem egyszerű!
A kiegészítő plexi a másik sisakomnál Nolan N90 tökéletes volt. Teljesen felnyitott és megtört állapotban.
Idén sisakot cseréltem és a Schubert olyan bugó hangokat adott ki ebben az állásban hogy gondolkodtam hogy visszaviszem mert szar.
Aztán kiderült hogy ha lecsukom a kiegészítő részt akkor megszűnik a zaj.....
Visszaraktam az eredeti plexit is azzal még jobb lett a bukó hangja.
De haladósabb sebességnél ez a plexi kevésbé tereli a vállakra a levegőt. Nem kell alá befeküdni stb. Szeretek kényelmesen motorozni nem szeretek a plexi mögé görnyedni
Amúgy 185cm vagyok!
Üdv!
A kiegészítő plexi mennyit csökkentett a menetzajon, milyen magas vagy és milyen típusú a magasító? Ugyanilyen plexim van de írtó zajos nekem, 174 cm magas vagyok Nolan N103 as bukóval hosszabb távon csak füldugóval kényelmes. Gondolkodtam további magasításon, a tiédet látva felkeltette az érdeklődésemet. köszi dombi
1. 700 km nekem qrva sok egy napra, főként, ha közben erős szél fúj, esik az eső és erős a kamionforgalom.
2. Kaptam ajándékba egy függőágyat, hosszabb megállókra ideális.
3. Korábban nekem is volt olyan gondom, hogy 70-nél csúnyán berázott az eleje. Gumicsere és centírozás után ez megszűnt. SŐT: már egyáltalán nem zsibbad a kezem, míg korábban 50 km után biztosan elkezdett jelentkezni. Biztos valami mikrovibrációkat okozott a korábbi gumi.
Na majd 2 hét múlva beszámolok róla, észre vették-e.
Sok motor dupla szemű gyárilag, sőt a reklámfilmjében ez is.
Az előírások között sem találtam erre utalást, de valamiért az Eu-ban így forgalmazták.
Én vittem, Ceglédre és nem foglalkoztak vele. Én úgy tudom az r6-nak alapból ilyen. Szerintem ne parázz, nincs ott olyan ember, aki ezt biztosra meg tudná állapítani, hogy nem szabályos.
Ha jól tudom sok más országban alapból világít mindkét fényszóró, s nem tudom, itt mennyire harapnak rá. Debrecenben szinte csak a világítással foglalkoznak vizsgán, azért parázok egy kicsit.
a hátsó rugódon mi ez a tuning
gyári vagy ki lett cserélve? vagy csak egy állítás lett kivezetve
A dolog elég érdekes és nem egyszerű!
A kiegészítő plexi a másik sisakomnál Nolan N90 tökéletes volt. Teljesen felnyitott és megtört állapotban.
Idén sisakot cseréltem és a Schubert olyan bugó hangokat adott ki ebben az állásban hogy gondolkodtam hogy visszaviszem mert szar.
Aztán kiderült hogy ha lecsukom a kiegészítő részt akkor megszűnik a zaj.....
Visszaraktam az eredeti plexit is azzal még jobb lett a bukó hangja.
De haladósabb sebességnél ez a plexi kevésbé tereli a vállakra a levegőt. Nem kell alá befeküdni stb. Szeretek kényelmesen motorozni nem szeretek a plexi mögé görnyedni
Amúgy 185cm vagyok!
Nem baj majd lesz másik!
A kiegészítő plexi mennyit csökkentett a menetzajon, milyen magas vagy és milyen típusú a magasító? Ugyanilyen plexim van de írtó zajos nekem, 174 cm magas vagyok Nolan N103 as bukóval hosszabb távon csak füldugóval kényelmes. Gondolkodtam további magasításon, a tiédet látva felkeltette az érdeklődésemet. köszi dombi
És mi lesz az utód, ha szabad megkérdezni?
úgy látom másnál is most jött el az ideje ennek
Eladó a motorom: 2006-os FZ6-S gyönyörű állapotban
Lefényképeztem a motort várom a vevőt.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...