Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem csak az első 100-150 km a nyűgös... a második 100 már nem annyira... mint a harmadik 50
100-150 az nyűgös................pláne fz6-al ami sokkal többet elmegy 1 tankolással mint az én 250-em.
Az egy segg, az nekem egy nap-ot jelent. Nem azt, amikor lementem Szolnokra a barátnőhöz reggel, aztán este haza, mert az is 300km amúgy...
Hanem, amikor többé kevésbé folyamatosan haladunk. A Fz6-al még sok km-ünk nincs közösben, de én amúgy szeretek 100-150km után megállni. Tankolni is nyilván kell, és közte még egy-egy evés/ivás/fényképezés.
ez lazán teljesíthető eltévedésekkel,megállókkal fényképezésekkel,határátkelőkkel együtt kb 9:30-tól 21:00-ig úgy hogy este már a lecuccolás is megvan.
Mi az egy segg? Ha nincs két tankolás között (300km) két-három max 5 perces megállónál több, az még szerintem belefér az egyseggel kategóriába. Már csak azért is mert ha inni még lehet is a motoron, pisálni már nem...

Egyébként való igaz, én ezt a 700 kilométert kirándulós, szép helyen fotózás idejére megállós amúgy dinamikusan motorozós stílusra írtam, mint kényelmesen teljesíthető táv. Ebbe pedig lazán belefér 2 kisebb meg 1 nagyobb megállás is (mondjuk ebéd).
"Hogy érzed, ha a tankolás kényszere meg nem állítani, mennyit lennél képes utazni megállás nélkül?"

Itt a max napi távra, vagy a max egy seggel távra gondolsz? Mert itt a 700 km-ek nem az egy seggre vonatkoznak.
Az iden is megszervezodik a "Motorostura az arva gyerekekert" augusztus 23.
link:
Aki ebben az idoben erre jar szivesen latjuk!
Én meg akkor visszakérdezek... mertszámomra az ellentéte épp olyan furcsa.

Ha sokallod a 700-at, nyilván kevesebbet mennél egy nap alatt. Na szóval teszem azt mentek napi 300-at.. akkor mivel ütitek el az időt, ha nem motorozással, hogy elteljen a nap? (Nettó 5 óra körül lehet kényelmesen számolva a 300 km, szóval marad még kb 10-11 óra nyáron amikor még világos van, az azért elég sok idő) Számomra ez a furcsa..mert csak pihenőnapon szoktam ilyen keveset menni egy túrán (és akkor a nap másik felében valami egészen mást csinálunk)


Egyébként szerintem nem kell mindig másokhoz képest viszonyítani, hogy puhány vagy-e vagy sem...mert a motorozás nem erről szól. Szerintem ezek után is csak annyit menj amennyit jól esik (függetlenül a jelenlegi átlagaid és a kérdőív eredményétől); mondjuk ha vannak ambícióid, és csatlakozni akarsz valakinek a nyilvánosan meghirdetett túrájára, akkor arra azért ügyelj hogy ne, vagy ne sokkal haladja meg az ott várható motorozási idő és táv a te optimumod.

Én azért szoktam elmenni több napokra, hogy motorozzak.. akkor pedig evidens hogy reggel 5kor már jár a motor, és este 7-8 ig bóklászás van, az ilyet pedig elég nehéz kevés kilométerből kihozni.

Egyébként csak akkor rossz sokat menni ha útközben nincs semmi érdekes... vagy éjszaka van és még az út is egyenes.
U.i.: Nem a tiedre akartam válaszolni TooCool, hanem a 700km-es ötletre.
Néha olyan elképesztő számokkal (km-ekkel) dobálóztok, amit őszintén csodálok és idolizálok, de szeretném megtudni, hogy én vagyok az átlag alatt, vagy ti vagytok jóval felette?

Szavazzatok: link

Nem, mi 20-a után mennénk.

Igazából az egyik barát kapott egy jó ajánlatot ide:

http://www.szekelyfoldiinfo.ro...

Az időpontot is ő mondta, én pedig nem vitatkoztam. Így hogy szalma lettem, nem kell máshoz alkalmazkodnom, a munkahelyen pedig leadtam a szabadságigényt. Szét akarunk nézni a környéken is, Drakula kastély, stb. Szóval biztos lesz láblógázás, és aktív pihenés is.

Még a létszám sem teljes, de néhány sajnálatos esemény okán nem is foglalkoztatott a túra mélyebben.
Csak pihenni mentek vagy a Daimler M.C. által rendezett találkozó a cél?
Na igen, nekem se lesz egyszerű nyaram, de legalább ennek a mocsok egyetemnek vége... (remélhetőleg)

Valami balkánban gondolkodunk mi is, aztán, hogy mire lesz idő...
Nem Miskolc, de környéke. Köszönöm a tervet. Néhányan autóval jönnek, ők kétlem, hogy vevők lesznek, de a motoros szekciónak viszont szerintem tetszeni fog az ötlet.
..egyébként egy körbebulgária nagyon jó lenne.. 7-10 nap, 3-4k km. De az is idő.

Mondjuk ott is kezd felbomlani a rendszer... ahogy a többi általam favorizált országban is
Megszerezni az MSc-s diplomát

Egyébként nincs, mert nyáron lesz 4 hét irodai gyakorlat , utána meg a diplomához a mintaterületet kell helyszínelni (és véget is ért a nyár). Szóval ahogy esik úgy puffan.. szóval nem tervezek semmit.
Van komolyabb terv erre az évre?
Miskolci vagy ugye? Én elindulnék hajnali 5 fél6 körül.. és végig a kárpátok vonulatain keresztül közelíteném meg a helyszínt. Csak 700km, a hajnali indulással teljesen kényelmes tempóban kb este 7-re oda lehet érni. Végig kanyargós úton. Hazafelé meg ha már nagyon unnám a dolgot, kis kerülővel az Erdélyi szigethegységet keresztezve jönnék.. az csak olyan 600km lehet így saccra onnan.

Ha lesz rá időd nézegess bele a streetviewval is.. Nagybánya (Baia Mare) után a Gutinban van egy igazán kanyargós szakasz is.. egyike azon kevés helyeknek ahol még nem jártam Romániában. Sajnálom is. Mondjuk ami késik..
Annyit néztem csak egyelőre, hogy ne pályán menjünk... Augusztus még messze van.
Hat meg ha palyazna.
Azt vágod hogy főúton/legrövidebb úton van 500 körül? Jó szar ennyit főúton motorozni. 700 körül biztos ki lehetne hozni érdekesen is.. mondjuk a napi 700 se vész, csak korán kell kelni.
Meg sose volt kockas semmim.
mozogj ne csak ulj.
Zeteváralja-n kaptunk szinte ajándékba szállást. Oda pedig el kellene érni egy nap alatt. Ha zselés lesz végre az ülésem, akkor talán nem lesz kockás a seggem. .-)
Lehet olyat is, persze csak ha belemenne mindenki, hogy szezonnyitó itt, szezonzáró ott. Perszer csak, ha nem úgy áll hozzá a nép, hogy csak oda megy el, ami közel van.