Szerintem jó ötlet. Az egyik vásárlónak azért tetszik, mert mérheti a fejlődését, a másik el tud dicsekedni vele, hogy hol tart, a harmadikat boldoggá teszi, hogy az elefánt fülét vakargatja, a negyedik pedig lehet nem is olyan jó motoros, de majdnem a végén jár és ez önbizalmat ad neki.
Egy Pilot Power 3-at rendeltem végül. Revzillán 4,8 az értékelése 96 felhasználó szerint, és nagyobb felületen is kapott puha keveréket, szóval nem volt nehéz választás. Metzeler M5-tel is szemeztem, de eléggé megosztotta az embereket, ahogy olvastam. Tesztekben jó volt - ezekben nem mindig bízom -, az egyik felhasználói bázisnak barominak tetszett, a másik pedig rendkívülit csalódott. (PP-t meg ismerem már.)
Nekem az van benne. Igaz kb 100-150km-ert mentem vele mióta benne van és előtte a gyárival se mentem sokat. De én nem vettem észre semmit, bár lehet ez az én hibám.
takarod is és felx-szel vágom le a pirellit, hogy ilyenem legyen fent
a pirelli meg egyéni feliratokat tud a gumi szélébe tenni, az is poén. Én azt kérném, hogy Bridgestone-t írjanak rá
Köszönöm, ezt valamelyik nap megtaláltam én is, és meg is örültem, hogy "csak" dőlés érzékelő. De nincs a hibatátolóban. "0"-t ír a 61, 62 menüpont alatt is. Viszont a co-ra is ránéztem, és co1-en: -3-at, co2-n: 15-öt ír. Nektek mire van állíva? Tudok javítani rajt, vagy üzemanyagot spórolni, vagy egyebek, más beállítással?
Siófok. Ha esetleg tudsz elérhwtőséget, tel., vagy e-mail, azt megköszönném. Jelenleg itt figyel a nappalimban, majd márciusban szeretném forgalomba helyezni, addig javítgatok, karbantartok rajt pár apróságot.
Szia. Láttam neked is FZ-d van. Én nemrég vettem egy 2005ös FZ6N-t, és van vele egy kis bibi. Nyolcat villan az üzemanyag szintjelző. Valami hibaüzenet lehet. Értesz esetleg hozzá tanács szinten, vagy ismersz valakit, aki tudna esetleg segíteni?!
Sziasztok! Segítség kellene 2005-ös Yamaha FZ6N motoromhoz!
Olasz importos, teljesen rendben van, papirozás elött áll. Gyertyát, olajat cseréltem már, de egy dolog még maradt rajt, ami zavar. Villog az üzemanyag szintjelző! Nyolcat villan, majd szünet. Minden csatit visszadugtam, hibakódot nem ír a 62-es diag menüpontban, a szintjelző ellenállása halál pontos, és a csatiban is meg van a fesz. Nekem már nincs több ötletem...
Tényleg igazad van, az összsúly függvényében ajánlják megválasztani. Egy BMW-s fórumban találtam rá egy csevegésre, ami erről szólt. Hosszabb, nehezebb motorokra (sofőr, cumó, utas kombó) ajánlják a keményebbeket.
Ezek alapján valószínűleg maradok én is a B-nél, mert ugyan a motor nem kimondottan nehéz, inkább én teszek rá egy nagy lapáttal. (Az előbb említett fórumosok véleménye szerint a B-ssel 1.000 mérfölddel többet elmentek, mint mikor A-t használtak.)
Motorgumi! Akinek herótja van ettől, NE olvassa el.
Jobb motorgumis helyeken, adott gumitípusokból [mint esetemben a Pilot Power 2CT-nél (a CT 1 Euroval drágább, mint a hagyományos)] lehet rendelni A, B, C-s feliratozású gumikat, ami a keverék megjelöléséül szolgál; "A" a legpuhább, "C" a legkeményebb. Valaki ismeri ezeket a jelöléseket? Mennyire számít, melyiket rendelem meg? A Pilot Power amúgy is egy közepes darab (se kemény, se igazán puha), múltkor a "B"-t vettem belőle, de lehet nagyobb motornál elkél, ha kicsit még puhább, de túl gyakran sincs kedvem cserélni, gondolom megértitek. Valaki rendelkezni nálamnál nagyobb asszisztenciával a témában?
Szia! Valóban ez is Fz6-hoz készült, csak bizony ez 2001-ben lett kiadva, az én gépem pedig 2008-ban készült, pont azért kértem a szívességet mert itt ki lett emelve hogy ---S2 és magyar nyelvű--- !
TooCool reméltem hogy elektronikusan van meg, nem szeretnék felesleges vesződést okozni, ezért ha netán majd nyáron eszembe jut és meg tudjuk oldani akkor elkérném egy hétvégére, de azért köszi
Egy Pilot Power 3-at rendeltem végül. Revzillán 4,8 az értékelése 96 felhasználó szerint, és nagyobb felületen is kapott puha keveréket, szóval nem volt nehéz választás. Metzeler M5-tel is szemeztem, de eléggé megosztotta az embereket, ahogy olvastam. Tesztekben jó volt - ezekben nem mindig bízom -, az egyik felhasználói bázisnak barominak tetszett, a másik pedig rendkívülit csalódott. (PP-t meg ismerem már.)
A szennyeződéseket kiszűri a levegőből
van valakinek tapasztalata k&n légszűrővel?
érezhető javulás gázreakcióban vagy egyéb?
előre is köszi
Még nekem is sikerült az elefánt fülét is lekoptatnom.
a pirelli meg egyéni feliratokat tud a gumi szélébe tenni, az is poén. Én azt kérném, hogy Bridgestone-t írjanak rá
link
link
E szerint a villogások kódok:
link
link
Köszi! Karcsi
Olasz importos, teljesen rendben van, papirozás elött áll. Gyertyát, olajat cseréltem már, de egy dolog még maradt rajt, ami zavar. Villog az üzemanyag szintjelző! Nyolcat villan, majd szünet. Minden csatit visszadugtam, hibakódot nem ír a 62-es diag menüpontban, a szintjelző ellenállása halál pontos, és a csatiban is meg van a fesz. Nekem már nincs több ötletem...
Valakinek esetleg valami ötlete?
Előre is köszi!
Ezek alapján valószínűleg maradok én is a B-nél, mert ugyan a motor nem kimondottan nehéz, inkább én teszek rá egy nagy lapáttal. (Az előbb említett fórumosok véleménye szerint a B-ssel 1.000 mérfölddel többet elmentek, mint mikor A-t használtak.)
Köszi a véleményt!
Jobb motorgumis helyeken, adott gumitípusokból [mint esetemben a Pilot Power 2CT-nél (a CT 1 Euroval drágább, mint a hagyományos)] lehet rendelni A, B, C-s feliratozású gumikat, ami a keverék megjelöléséül szolgál; "A" a legpuhább, "C" a legkeményebb. Valaki ismeri ezeket a jelöléseket? Mennyire számít, melyiket rendelem meg? A Pilot Power amúgy is egy közepes darab (se kemény, se igazán puha), múltkor a "B"-t vettem belőle, de lehet nagyobb motornál elkél, ha kicsit még puhább, de túl gyakran sincs kedvem cserélni, gondolom megértitek. Valaki rendelkezni nálamnál nagyobb asszisztenciával a témában?
TooCool reméltem hogy elektronikusan van meg, nem szeretnék felesleges vesződést okozni, ezért ha netán majd nyáron eszembe jut és meg tudjuk oldani akkor elkérném egy hétvégére, de azért köszi