Ha az első lánckerékhez akarsz hozzáférni, akkor emlékeim szerint IGEN! Le kell venni a váltókar rudazatát az FZS-nél! Azt hiszem egy 10-es hatlapfejű (vagy talán imbuszos ) csavarral van felfogatva, amit nem elég meglazítani, hanem ki kell csavarni teljesen és úgy lehúzni! Mivel úgy találták ki biztonsági okokból, hogy ha meg is lazul a csavar, még nem esik le/rázódik le a rudazat.
De még, ha alapjáraton feltételezzük, hogy elégtelen lenne a töltés, akkor sem állsz órákat alapjáraton, hogy az a néhány tíz watt meg a szikra leszívja az akksit. No para!
Régi Fazer, szintén dupla fényszóróval nincs töltési probléma, pedig sokszor a telefon is be van dugva a szivargyújtóba, plusz pótféklámpa van nekem is a dobozban (bár az kevés watt és keveset ég...) Ennyi tartalékot azért kell, hogy hagyjanak a gyárban.
Más kérdés, hogy esetleg kiegészítő lámpát, markolatfűtést, GPS-t és ki tudja még mit nem biztos, hogy már elbírna...
Egy hozzáértő barátom - aki a Yamahában dolgozott, és nyilván szintén Fazer-e van - azt mondta, hogy ha bekötöm a másik izzót is, akkor alapjáraton nem tölt annyit a gép, hogy elég legyen mindkét izzónak... Ami pl. egy városi furikázás közepette megviccelhet.
Nem tapasztaltatok esetleg ilyet?
Én első körben az elöl eredetileg nem világító lámpa élesztését javaslom (leírás), majd vásárolnék kék (hideg) fényű H4, és H7-es izzókat bele.
Én az előző télen variáltam ezeket végig.
Nem mintha sokat vezetném majd a masinát sötétben, mert az nem a kedvenc elfoglaltságaim egyike, mégis...
Valakinek van esetleg azzal tapasztalata, hogy milyen izzókat érdemes előre tenni? Amik jól világítanak, de az elektronyos rendszert sem terhelik halálra? Kösszenet!
Garanciával meg szívsz. Én is így jártam, Bécsben vettem a Lajosnál a bukómat...Ha itthon vettem volna akkor már első nap vittem volna vissza...Most már a króm is leázott róla egy egyszerű esőben, nem beszélve arról, hogy úgy van megragasztva, ahol csavarnak kellene tartania :D (a Pattex nagyon jól tart :D)
Csak egy tipp, ha valaki véletlenül agv bukósisakot szeretne venni, nézzen szét az angol ebayen. Pl most az agv horizon bukót néztem, shoxnál 110, kintről postával 80ezer durván. A cross bukómat is így vettem shoxnál méretet próbáltam aztán megrendeltem az ebayről. Vámot se kellett fizetnem.
1106 Bp, Kerepesi út 73. Itt még van 5-6 db ponyva és kb. 10 töltő. ha nem tudsz érte eljönni, holnap átmegyek és megveszem Neked. Én is így jutottam az enyémhez. Rhinoeli vette meg, Én meg elmentem érte
Szia, én vettem és hátsódobozzal együtt betakarja a motort, szóval elég nagy. A minőségére egyenlőre nincs panaszom, ennyi pénzért teljesen elfogadható. Belül puha anyagból van, kívül vízálló.
A honlapon Én sem láttam, de 30 perce jöttünk át az Aldiból és volt még pár db fekete színű. Minőségre kb olyan, mint amit anno a bázismotornál vettem Louis-osat még a GS-re 7-8000-ért. Nekem ezüst színű van, és befedi a motort a dobozzal együtt, szóval elég nagy.
http://img.index.hu/imgfrm/7/6...
Elolvastam a honlapon a lán karbantartását is. Szerintem egyszerűbb rálépni a hátsó fékpedálra, mint egy karót tenni a küllők közé.
Mellesleg szerintem nappal is hamarabb észre vesznek így.
Más kérdés, hogy esetleg kiegészítő lámpát, markolatfűtést, GPS-t és ki tudja még mit nem biztos, hogy már elbírna...
Nem tapasztaltatok esetleg ilyet?
Én az előző télen variáltam ezeket végig.
Valakinek van esetleg azzal tapasztalata, hogy milyen izzókat érdemes előre tenni? Amik jól világítanak, de az elektronyos rendszert sem terhelik halálra? Kösszenet!
Shox