Valaki irídiumosat tesz bele (NGK CR9EIX, kb. 4500/db), de sztem a kézikönyv által hozottat kell beletenni, ami kb 2500/db-tól indul (NGK CR9EK). Ennél olcsóbban sehol sem láttam. Esetleg még ebay szóba jöhet, ott olcsóbban is találsz.
A nagyvas.hu -nál, motoralkatresz.eu-nál és az m0moto.hu-nál is jó árban vannak a gyertyák és egyéb alkatrészek (bár az olaj drága a nagyvasnál).
Én az m0moto.hu-tól szoktam vásárolni, mivel itt van a szomszédban és olcsók. Rájuk szólok telón , hogy van-e készleten. Ha nincs, másnapra beszerzik. . Nincs feltüntetve az oldalukon, de személyesen is át lehet venni a cuccokat ingyéééé
2007 FZ6N S2- nél olvastam, hogy 20ekm-nél gyertyákat kell cserélni.
Ki mit ajánl?
-bár gondolom a gyári ajánlás a legjobb ( NGK/CR9EK )
Illetve a nagyobb kérdés, hogy hol érdemes vásárolni, hol a legolcsóbb, ami még tuti nem hamisított?
...webáruház előnyben...
Letéliesítettem a kicsikét, csak gondoltam tavaszig a gyertyacserét is elvégzem.
Én a prop technél szereltettem fokozatkijelzőt Esztergomban. link
18 ezer volt beszerelve. Minden típusra tudnak, és mindenféle színben. Megmutatják a beprogramozást hogyan kell csinálni, ha megzavarodna, de nekem egy éve hibátlanul működik. A testvérem FZR-jébe is tudtak bekötni, de ott kellett egy jeladó a hátsó féktárcsához, ami számolja a sebességet, mert neki még a 94-es gépen mechanikus kilóméteróra van. Az én FZ6-osomba is tökéletesen működik, a cimborám Kawa Z1000-sébe is. Csak ajánlani tudom őket, gyorsak, profik, olcsók. Garanciát vállalnak a készülékre (kijelzőre) ameddig nálad van.
eladó egy givi plexy nekem feleslegessé vált 2007-es fz6n ezen volt. a villahídra kellcsavarozni. kinek mit érne meg cserét is meghalgatok. eredeti ára 30ezer körül van larcolás van rajta a képen látszik.
Azokra a motorokra, amelyikben se fokozatkapcsoló, sem pedig diagnosztikai/szerviz csatlakozó sincs, azokra csak az univerzális fokozatkijelzőket lehet felszerelni. Ezen fokozatkijelzők betanítás után a sebesség és a fordulatszám arányából számolják ki az aktuális fokozatot. Mivel a fent említett adatokra szükség van a fokozat kijelzéséhez, ezért a megfelelő jeladók vezetékére (sebesség jeladó, főtengely jeladó, fordulatszám jel, trafó vezérlő jel, stb) kell rákötni a kijelzőt a kapcsolt +12V és a testen kívül. Ez természetesen nem a legegyszerűbb feladat, de mivel ezen motorokba csak ilyen típusú fokozatkijelzőket lehet beszerelni, ezért sok választásunk nincs.
A megfelelő beszerelés után ezeket a fokozatkijelzőket meg kell tanítani, hogy eltárolják az sebesség/fordulatszám arányát a későbbi kijelzéshez. Mivel ezen kijelzők a fent említett adatokból számolják ki a kijelzendő értéket, „kissé” lassan jelzik ki az adott fokozatot, illetve ha nem életszerűen motorozunk (például behúzott kuplunggal gurulunk, stb), akkor tévednek is. De hát valamit valamiért...
Az univerzális fokozatkijelzők nagy részénél találhatunk egyéb funkciókat is, mint például a villanófény (shift light) funkció. Ezek általában az előre beprogramozott fordulatszámnál nagy teljesítményű LED-del jeleznek a váltás megkezdésére. Az ilyen kijelzők beszerelése a legbonyolultabb, illetve a legnagyobb a méretük.
Legismertebb gyártók: HealTech Electronics, G.P.T, GPCrono
Átlagár: bruttó 23.000 HUF"
Nem lengéscsillapítóra gondoltam, h rossz lenne. Hanem, hogy keményebbre hangolni, ha utassal vagy, akkor nem ül le annyira a segge, nem fog felfelé világítani.
Nekem a hatso lengescsillapittoval semmi gondom...
Meg el is beszeltuk a Babammal, hogy sokkal masszivabb a hatso resze mint a Z-en... gondolom a hosszabb lengovilla es a jo alittas miatt...
En alitgattam volt a Z-en, de nem volt tokeletes sose....
Meg kell nezni, hatha van video rola, hogy hogyan kell alittani, vagy szakavatott kezekre biszni szerintem..... igy lesz a legjobb...
A plexi polírozás nem túl bonyolult dolog, vagy veszel a Louis-ban ilyen kis készletet amiben van paszta vízpapír meg kicsi kendő is, vagy simán felcsiszolod vízben és mondjuk nanopasztával lepolírozod, igaz hogy az uv álló réteget leszeded, de pl a vaterán tudsz vásárolni uv álló víztiszta lamináló fóliát, ami jó plexire karosszériára vagy amire akarod, a felhelyezéséről és a polírozásról számtalan videót találsz a youtubon.... Sok szerencsét.
Írd be a google-ba, hogy plexipolírozás, kiad pár céget. Én az enyémet szigetszentmiklósra vittem, és üvegtisztára polírozták. Nincsen rajta semmi UV réteg.
Políroztatta már valaki az első plexijét? (esetleg saját maga?)
Az enyém elég karcos, és az előző tulaj szerintem egy autópálya matricát úgy dörzsölt le róla, hogy ott bemattult. Azt mondják az autólámpáknál, hogy ha lepolíroztatod, mert karcos, és mattos, akkor utána kis idő múlva ismét bemattul, mert az UV védő réteget leszedik róla.
Leszereltem a pleximet, és meglepődtem, hogy csak 5db műanyag csavar fogja.
Nekem olyan könnyű a standard utasom, és annyira "rám rázza" a Fazer, mintha egy személy ülne rajta. Én meg szeretem, ha hozzám simul kicsit jobban. ,-))
Nekem az Fz6 kormányát tökig balra fordítva a lámpa jobb oldalán hátul látszik egy csavar. Nem emléxem, hogy lenne ott nagyon a környékén másik csavar. Azt tekergetve lehet állítani. Relaíve sokat kell forgatni, hogy lásd az eredményét.
Csak nemrég vettem a gépet és szeretem rendben tudni. A csere meg biztosan nem árt, max. a pénztárcának.
- végül is, egész télen agyalhatok a cserén.