Köszi!
Mintha Te az utolsó próbáltad volna. ;-) Nem
sok változás az már? Nekem a hangyányi már elég lenne, túl magas túra fordulatot se szeretnék.
A 116/118 egyébként láncszem szám?
Ebayen keresgélek, gondolom ott lehet a legolcsóbban találni. Viszont a kitekben fazerhez nem látok a gyáritól eltérő konfigurációt. Variálni kell.
1. változat: 15/44/116
- 6,66% változás
- a kereket kb 4 mm-rel kell hátrébb vinni a gyárihoz képest
- hátrány: a kislánckeréken a lánc kisebb íven fordul, elméletileg jobban használódik
- hátrány: kevesebb helyed marad az utánfeszítésre
2. változat: 16/46/116
- 4,54% változás
- a kereket kb 8 mm-rel kell előrébb vinni a gyárihoz képest - ellenőrizni kell, hogy tudod-e: 670 mm lánckerék-távolság kell
- előny: több hely marad utánfeszíteni
- hátrány: kisebb változás az 1. változathoz képest
3. változat: 16/48/118
- 9,09% változás
- a kereket 1 mm-rel kell előrébb vinni a gyárihoz képest
- előny: érezhető változás
- előny: kismértékű tengelytáv-eltérés
Még egy láncos kérdés: jól tudom, hogy elől 16 hátul 44 fogú a lánckerék? Váltanék rövidebb áttételre. Melyik a jobb, elől eggyel kisebb vagy hátul kettővel nagyobb lánckerék?
Gondolom a márkát tekintve meg a DID lenne optimális.
Terveznem kéne egyet , és jó lenne valamiből kiindulni. Véletlen nem tudtok olyat , ami húzott , kent , lemezes? mert nekem húzott kéne , csak egy ilyen blokk van otthon egy quadba , és gondoltam hátha abba ilyen van....
Sziasztok , az FZS 600 nak a kuplungja pontosan milyen típusú? annyit tudok hogy lemezes , az érdekelne hogy húzott vagy nyomott az oldás iránya , kent vagy nem és hogy mekkora az átmérője? előre is köszi
Én még használnám a helyedben egy darabig. Főleg, hogy elég brutál ára van egy láncszettnek.
Nekem most lett vége a láncnak, indulásnál már ropog. És persze tojás is.
Tavasszal láncszett cserével inditom a szezont.
Egy részén elkezdett folyni belőle valamilyen rozsdás lé. Ott azon a részen van jobban megnyúlva.
52 ezernél még azt hittem, soha nem megy tönkre. Aztán egyik pillanatról a másikra rohamosan elkezdett romlani az állapota. Most 56 ezer van benne, ennyit birt.
Van egy dilemmám, nem tudom eldönteni, hogy kell-e láncot cserélnem vagy sem. FZS1000. Van benne kb 35000 km és én ennyire számítottam élettartam tekintetében de nem cserélem ha nem indokolt. A hátsó lánckeréken látom a fogprofilt, kb 1.5-2mm-es lapos teteje van, nem látszik cápafogasra kopottnak. A szemek sugárirányban nem lötyögnek ha megcibálom őket. A lánc persze nem egyenletesen nyúlt meg de ezt nem gondolom vészesnek mert ilyen volt 10000-nél az első gumicserénél is. Ráadásul a manual is azt írja, hogy feszesség állításnál keressük meg a legfeszesebb pontot a láncon.
Van valami jótanácsotok?
Egyszer azért próbáld ki milyen 200 kilót tűsarkakon tartani Több női csizma is van, ami direkt magassarkú, én szándékosan nem szereztem be ilyet. Akkor már inkább az a Daytona, aminek az egész talpa +4 cm
Mintha Te az utolsó próbáltad volna. ;-) Nem
sok változás az már? Nekem a hangyányi már elég lenne, túl magas túra fordulatot se szeretnék.
A 116/118 egyébként láncszem szám?
Ebayen keresgélek, gondolom ott lehet a legolcsóbban találni. Viszont a kitekben fazerhez nem látok a gyáritól eltérő konfigurációt. Variálni kell.