Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Mintha Te az utolsó próbáltad volna. ;-) Nem
sok változás az már? Nekem a hangyányi már elég lenne, túl magas túra fordulatot se szeretnék.
A 116/118 egyébként láncszem szám?
Ebayen keresgélek, gondolom ott lehet a legolcsóbban találni. Viszont a kitekben fazerhez nem látok a gyáritól eltérő konfigurációt. Variálni kell.
Egyébként miért akarsz változtatni? Gyenge a gép?
Kiszámoltam neked a lehetőségeket:

0. változat (gyári): 16/44/116

1. változat: 15/44/116
- 6,66% változás
- a kereket kb 4 mm-rel kell hátrébb vinni a gyárihoz képest
- hátrány: a kislánckeréken a lánc kisebb íven fordul, elméletileg jobban használódik
- hátrány: kevesebb helyed marad az utánfeszítésre

2. változat: 16/46/116
- 4,54% változás
- a kereket kb 8 mm-rel kell előrébb vinni a gyárihoz képest - ellenőrizni kell, hogy tudod-e: 670 mm lánckerék-távolság kell
- előny: több hely marad utánfeszíteni
- hátrány: kisebb változás az 1. változathoz képest

3. változat: 16/48/118
- 9,09% változás
- a kereket 1 mm-rel kell előrébb vinni a gyárihoz képest
- előny: érezhető változás
- előny: kismértékű tengelytáv-eltérés
Még egy láncos kérdés: jól tudom, hogy elől 16 hátul 44 fogú a lánckerék? Váltanék rövidebb áttételre. Melyik a jobb, elől eggyel kisebb vagy hátul kettővel nagyobb lánckerék?
Gondolom a márkát tekintve meg a DID lenne optimális.
a simson megy 100al, csak kell egy kocsi/kamion ami tolja
Az F800R BMW megy
Van
Pannónia, MZ, Simson stb. Mondjuk a Pannóniánál elég masszív lánctokozás van.
A Simson meg ritkán megy 100-zal
De goni vagy...
Van jobbos láncos motor
Eladó!
Akrapovic Titán, szép állapotban Carbon felfogató bilincsel és összekötő csővel

Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Köszönöm mindenkinek a láncos válaszokat
"az egyik lábad"na és melyik,mit ír a net?
Tavasszal csere, és nyugodt az életed!
Olyan rozsdaszínű foltok mostanra megjelentek rajta pár szemnél. Más tünet nincs.
Akkor már vége?
Csereld le. Eleg szar dolog lenne 100 km/h-nal lanc szakadas miatt oda lenne a lengovillad, vagy ami a rosszabb az egyik labad....
Meger ez ennyit?
Terveznem kéne egyet , és jó lenne valamiből kiindulni. Véletlen nem tudtok olyat , ami húzott , kent , lemezes? mert nekem húzott kéne , csak egy ilyen blokk van otthon egy quadba , és gondoltam hátha abba ilyen van....
Nyomott, kent, átmérőt nem tudom, de az első tárcsa nagyobb, mint a többi hét. Miért kérded
"Gondos gazdától , költségmentesen eladó..."
Volt akinek ezen a típuson 55000 körül cseréltem le a láncszettet, de addigra háromszor elszakadt neki és olyankor patentszemekkel rakta össze....
Sziasztok , az FZS 600 nak a kuplungja pontosan milyen típusú? annyit tudok hogy lemezes , az érdekelne hogy húzott vagy nyomott az oldás iránya , kent vagy nem és hogy mekkora az átmérője? előre is köszi
Én még használnám a helyedben egy darabig. Főleg, hogy elég brutál ára van egy láncszettnek.
Nekem most lett vége a láncnak, indulásnál már ropog. És persze tojás is.
Tavasszal láncszett cserével inditom a szezont.
Egy részén elkezdett folyni belőle valamilyen rozsdás lé. Ott azon a részen van jobban megnyúlva.
52 ezernél még azt hittem, soha nem megy tönkre. Aztán egyik pillanatról a másikra rohamosan elkezdett romlani az állapota. Most 56 ezer van benne, ennyit birt.
Sziasztok!

Van egy dilemmám, nem tudom eldönteni, hogy kell-e láncot cserélnem vagy sem. FZS1000. Van benne kb 35000 km és én ennyire számítottam élettartam tekintetében de nem cserélem ha nem indokolt. A hátsó lánckeréken látom a fogprofilt, kb 1.5-2mm-es lapos teteje van, nem látszik cápafogasra kopottnak. A szemek sugárirányban nem lötyögnek ha megcibálom őket. A lánc persze nem egyenletesen nyúlt meg de ezt nem gondolom vészesnek mert ilyen volt 10000-nél az első gumicserénél is. Ráadásul a manual is azt írja, hogy feszesség állításnál keressük meg a legfeszesebb pontot a láncon.
Van valami jótanácsotok?

Köszi
Egyszer azért próbáld ki milyen 200 kilót tűsarkakon tartani Több női csizma is van, ami direkt magassarkú, én szándékosan nem szereztem be ilyet. Akkor már inkább az a Daytona, aminek az egész talpa +4 cm
Nem vagyok gyakorlott magassarkú viselésében... de szerintem nem sok különbség lehet eközött meg a pipiskedés között
most az miért az én hibám, hogy a rövid lábúak olyan motorra vágynak, ami még a 190cmeseknek is neccel

egyébként meg csajok könnyen megoldják, férfiak hülyén néznének ki magassarkúban