szeva Tomi!
Hétvégén csapattam egyet a gg vel, úgy elszálltam mint a győzelmi zászló
tavasszal bele kéne csapni a lecsóba!
van már első fékem! futóművet most hangolom,,,
még kell egy gumi, egy lánc és kuplunglamella...
emlékszel még hogy te milyen láncot vettél
Igen talán a Versys de abból is a nagyobbik, de az meg nagyon magas nekem... Én csak a saját véleményemet írtam le egy típusról, és egy márkáról. Nekem nem tetszenek. Túl futurisztikus pl. az új Z1000-is. Biztos király gép, de nem megyek el egy szalonba felülni rá.
Én szertettem a sorkettőt.. és egy kései TRX 850-re bármikor felülnék most, pláne ha nem első számú motornak kéne tartani, hanem lenne mellette valami puha futóműves országátszelős rohangálómotorom is.
Régebben találtam egy weboldalt, ahol motorok teljesítmény-nyomaték görbéit lehetett megnézni. Esetleg ismeri valaki? Most nem találom meg, el kellett volna menteni
Egyébként meg minden motor fasza, amíg az van ráírva, hogy YAMAHA Najó nem vagyok márkabúzi.
Én a sor2-essel kapcsolatban szkeptikus vagyok. Ha csak 2 hengerünk van, akkor azt rakjuk vö betű formába.
Pár sor csak az Er-5-ről.
Dobfék hátul, dupla teló hátul. Igaz hogy vízhűtéses, de sor kettő. Állandóan váltogathatsz, mert rángat kis sebességnél, muszály visszakapcsolni. Olyan helyeken képes rozsdásodni ahol az életben sem gondolnád. Röviden csak ennyi. Ez az ÉN véleményem! Biztosan szereti akinek ilyen van, de nekem nem kellene semmi a Kawától.
Sziasztok!
VENNÉK egy Yamaha FZ6-S masinát végre. Jó állapotú legyen, lehetőleg szervizkönyvvel, fekete avagy szürke színben. Köszönöm.
Ide írjatok: huszaklaci@gmail.com
Még én se vettem semmit, még mindig nem tudom eldönteni mit akarok...
Ellenben múlthéten volt szerencsém egy régebbi Transalp-al csapni kb egy 100km-es karikát, nagyon élveztem
Kérem kifejtené egy 2-3000 szavas irományban.
Engem a sor2 zavar, de ez én vagyok. Én is er5-n tanultam vezetni. Azt mondják igénytelen motor, nem nagyon romlik el.
TooCool: fákkk, költői volt
arra utaltam, hogy nem kell gixerekig menni, hogy ilyet találjunk.
köhöm fzs600 és fz6. ugyanaz a két modell?
a hondákról semmit se tudok
a cb400sf nem fogaskerekes?
egyébként a srác még er5ös kawákat nézett, kb ennyi pénzért, csak azok sokkal fiatalabbak. 2001-2003asok vannak 400ezer alatt.
Hétvégén csapattam egyet a gg vel, úgy elszálltam mint a győzelmi zászló
tavasszal bele kéne csapni a lecsóba!
van már első fékem! futóművet most hangolom,,,
még kell egy gumi, egy lánc és kuplunglamella...
emlékszel még hogy te milyen láncot vettél
Egyébként meg minden motor fasza, amíg az van ráírva, hogy YAMAHA Najó nem vagyok márkabúzi.
Én a sor2-essel kapcsolatban szkeptikus vagyok. Ha csak 2 hengerünk van, akkor azt rakjuk vö betű formába.
Megnéztem most az aktuális kínálatuk... hát a literes Versysen kívül, még próba erejéig se érdekelne egyik sem. De bennem van a hiba, ezt is tudom
Egy versys-t bármikor elfogadnék.
Dobfék hátul, dupla teló hátul. Igaz hogy vízhűtéses, de sor kettő. Állandóan váltogathatsz, mert rángat kis sebességnél, muszály visszakapcsolni. Olyan helyeken képes rozsdásodni ahol az életben sem gondolnád. Röviden csak ennyi. Ez az ÉN véleményem! Biztosan szereti akinek ilyen van, de nekem nem kellene semmi a Kawától.
VENNÉK egy Yamaha FZ6-S masinát végre. Jó állapotú legyen, lehetőleg szervizkönyvvel, fekete avagy szürke színben. Köszönöm.
Ide írjatok: huszaklaci@gmail.com
Ellenben múlthéten volt szerencsém egy régebbi Transalp-al csapni kb egy 100km-es karikát, nagyon élveztem
Engem a sor2 zavar, de ez én vagyok. Én is er5-n tanultam vezetni. Azt mondják igénytelen motor, nem nagyon romlik el.
TooCool: fákkk, költői volt
arra utaltam, hogy nem kell gixerekig menni, hogy ilyet találjunk.
ugyan hagyjuk kérem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Y...
http://en.wikipedia.org/wik
i/Y...
A Hondákról én sem. .-)
a hondákról semmit se tudok
a cb400sf nem fogaskerekes?
egyébként a srác még er5ös kawákat nézett, kb ennyi pénzért, csak azok sokkal fiatalabbak. 2001-2003asok vannak 400ezer alatt.
..mert kb ugyan ennyi közük van egymáshoz.