Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek már gépek: link
szeva Tomi!
Hétvégén csapattam egyet a gg vel, úgy elszálltam mint a győzelmi zászló
tavasszal bele kéne csapni a lecsóba!
van már első fékem! futóművet most hangolom,,,
még kell egy gumi, egy lánc és kuplunglamella...
emlékszel még hogy te milyen láncot vettél
Igen talán a Versys de abból is a nagyobbik, de az meg nagyon magas nekem... Én csak a saját véleményemet írtam le egy típusról, és egy márkáról. Nekem nem tetszenek. Túl futurisztikus pl. az új Z1000-is. Biztos király gép, de nem megyek el egy szalonba felülni rá.
Én szertettem a sorkettőt.. és egy kései TRX 850-re bármikor felülnék most, pláne ha nem első számú motornak kéne tartani, hanem lenne mellette valami puha futóműves országátszelős rohangálómotorom is.
Ez a része nem érdekel. Van egy yamahám, de nem vagyok yamahás, mint ahogy nem voltam soha hondás, kawasakis, ktm-es se.
Régebben találtam egy weboldalt, ahol motorok teljesítmény-nyomaték görbéit lehetett megnézni. Esetleg ismeri valaki? Most nem találom meg, el kellett volna menteni

Egyébként meg minden motor fasza, amíg az van ráírva, hogy YAMAHA Najó nem vagyok márkabúzi.

Én a sor2-essel kapcsolatban szkeptikus vagyok. Ha csak 2 hengerünk van, akkor azt rakjuk vö betű formába.
Igen.
En total raporogtem egy Honda Zoomer-re. Lehet velem van a gond....
A Kawához kell egyfajta személyiség is... nem ám úgy van, hogy elmegyek, veszek egy Kawasakit aztán már Kawás is vagyok

Megnéztem most az aktuális kínálatuk... hát a literes Versysen kívül, még próba erejéig se érdekelne egyik sem. De bennem van a hiba, ezt is tudom
Én meg egy új KLR-t. Nem forgalmazzák Európában...
sose értettem, mikor emberek egész motor márkákat írnak le.
Egy versys-t bármikor elfogadnék.
Pár sor csak az Er-5-ről.
Dobfék hátul, dupla teló hátul. Igaz hogy vízhűtéses, de sor kettő. Állandóan váltogathatsz, mert rángat kis sebességnél, muszály visszakapcsolni. Olyan helyeken képes rozsdásodni ahol az életben sem gondolnád. Röviden csak ennyi. Ez az ÉN véleményem! Biztosan szereti akinek ilyen van, de nekem nem kellene semmi a Kawától.
Sziasztok!
VENNÉK egy Yamaha FZ6-S masinát végre. Jó állapotú legyen, lehetőleg szervizkönyvvel, fekete avagy szürke színben. Köszönöm.
Ide írjatok: huszaklaci@gmail.com
De van! Mind a kettő Honda!
FZ1 kapcsolók 5e ft/db és egy közép sztender 10e ft-ért eladó.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Még én se vettem semmit, még mindig nem tudom eldönteni mit akarok...
Ellenben múlthéten volt szerencsém egy régebbi Transalp-al csapni kb egy 100km-es karikát, nagyon élveztem
Akkor már inkább egy Suzuki GS.
Kérem kifejtené egy 2-3000 szavas irományban.
Engem a sor2 zavar, de ez én vagyok. Én is er5-n tanultam vezetni. Azt mondják igénytelen motor, nem nagyon romlik el.

TooCool: fákkk, költői volt
arra utaltam, hogy nem kell gixerekig menni, hogy ilyet találjunk.
Kawasaki?
ugyan hagyjuk kérem.
Jó, oké, nyertetek. Semmi köze egymáshoz a két motornak
Én százszor inkább venném a CB-t mint az ER5-öt.
köhöm fzs600 és fz6. ugyanaz a két modell?
a hondákról semmit se tudok

a cb400sf nem fogaskerekes?
egyébként a srác még er5ös kawákat nézett, kb ennyi pénzért, csak azok sokkal fiatalabbak. 2001-2003asok vannak 400ezer alatt.
Amennyiben a GSXR1100 és a Hayabusa is "ugyan az a két modell", akkor igen. Egyébként meg nem

..mert kb ugyan ennyi közük van egymáshoz.
Tehát egymás utódai, vagyis ugyanaz a két modell. Vagy csak az én logikám szerint?