Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arrow kipufogó: 171.200HUF
Kié az az XJR-fényezésű FZS a háttérben? Van róla teljes képed?
Szerintem az a baromság, ha a teljesent, és a rendesent dupla s-sel írod! Rá lehet tenni a givi doboznak is a monorack (korábbi) változatát, nem is írtam, hogy nem lehet. Ha hátulról megmozgatod fel le a dobozt a tartóval együtt hajlik fel le, mert hajlik az egész együtt a fogantyún. Lehet bele pakolni, én is túráztam vele nem is keveset. Sajnálom, ha ennyire elviselhetetlen számodra, hogy nekem a négy ponton felcsavarozott fém tartó kar jobban bevált.
Urak, próbáltam ma generátor fedelet cserélni.. Le is jött szépen a régi, viszont a belsejéből nem tudtam kiszedni a "motyót". Milyen 4 db torx szerű csavar fogja belülről? Szedte már vki szét?
Szia Norci !
Ez amit irtál nem teljessen igaz, baromság
A givi dobozt is rá lehet tenni simán!
Erdélyi túránkon is stabilan megálta a hejyét semivel nem masszivabb a givi rendszere.Pedig meg volt pakolva rendessen !
Az a lényeg, hogy nem lett bajotok, motort lehet venni másikat, egészséget nem!
Mert sajnos autora lenne szükségem, és sajnos most anyagi helyzetem, is inkább az autót preferálja. Sajnos nem nagyon volt kihasználva a motor. Jó volt élveztem, de sajnos luxuscikk. Autó se olcsó, de az árumozgatás miatt szükség lenne rá. :) Ha újra tehetem újra veszek :) Nem szerencsére semmi bajom nem lett. a barátnőm térdéről szakadt ki bőr, de szerencsére, a protektorok védtek. :)
Ajánlani tudom a fazer.hu-t itt is talász bontott cuccokat.
Azért mert eldobtad a vasat miért adod fel? Ha szeretted a kis fazékot inkább csináld meg és élvezd amíg lehet. Engem 2007-ben ilyenkor ütöttek el, majdnem meghaltam a balesetben rengeteg zúzódással töréssel részleges jobb kar bénulással megúsztam idén ültem vissza megint a kis fazékra júliusban azóta mentem már kb 10 000km-t de nem tudom megunni illetve feladni. Azért remélem te nem sérültél meg?
Valakinek vannak 2004-es Fazerhez alkatrészei?
Több minden érdekel, nem baj ha karcos.
Főleg az első idom, lámpák, kormány, index, lábtartók, sárvédő.
Sajnos eldobtam a gépet, de szerencsére, csak a műanyagok sérűltek, meg a tank, bukócső megmentette a motor életét is.
Ha esetleg valakit érdekelne így is eladó. És minden motoros kellékem hozzáadom,kesztű, csizma, 2 bukó( plexicsere, szüksésges, festéssel) Börruha, tanktáska, gyári szélterelő plexi, motorostáska, protektoros ing.
Email: dreamhunter42@gmail.com
Szép napot.
Rendben!Köszönöm az infót!A gyáriját nem ismertem,azt hittem bir annyit mint a givi monorack kar.Köszönöm,de oldaldobozok egyenlöre nem kellenek,csak 1 monokey topcase :) ha majd egyszer kevés lesz az a következő :)
azért ne bízd el magad!
én tavasszal voltam, és előttem buktattak meg egy dl1000et mert a gyári át volt alakítva, de nem az a őrült fajta volt....
Van hozzá való oldaldoboz tartó konzolom eladó, ha érdekel. :-)
A hátsó doboztartóból nem javaslom a gyári Yamahát. A kapaszkodóra kell felszerelni, és csak kevés súlyt bír el. Csak a régebbi típusó monorack rögzítésű dobozt tudod rátenni. Én lecseréltem, egy givi rendszerre, és sokkal masszívabb lett.
Annak ellenére hogy nem vagyok híve a sportdoboknak, meglepve tapasztaltam az NKH-nál hogy a sokat rettegett Mozaik utcában olyan gépek mentek át vizsgán amelyek...finoman szólva sem voltak csendesek.
Csak pislogtam én magam is . Elnézést hogy belevau.

www.darazsgarazs.hu
Itt is érdemes körülnézni új hátsó dob ügyben:
Sakáldob 60 ezer a Fazerre!vagy Raptor.
Kiskunlacházán a PRC-nél a te gyári dobodat alakítják át kedvező áron.
Itt az én dobom képekkel, és hanggal:
link
illetve 30 -40 et mondtak az átalakítás költésgére és úgy is 70-80nál vagyok amiért meg csak kapok használt sport dobot valahol....
Igen erre én is gondoltam, de lebeszéltek róla mert akkor már a műszaki vizsgán lehet h nem megy majd át....
Hasonló cipőben jártam én is!Még a motor megvásárlása előtt elkezdtem a dobokat nézegetni és fél év után sikerült találnom egyet! Érdemes használtban gondolkozni mert gyártótól most a hazaiakra gondolok 80-150ezer forintig beszélgetnek!Jó megoldás lehet a gyári dob átalakítása amit 20-30e között használtan már megkapsz!Egy ügyes hozzáértő kéz ki tud belőle hozni szép hangokat.
Köszi a segítséget!
Halli
A doboztartó is gyári meg a doboz is /Kappa/ 46l-es
2db bukó belefér.
Üdv!

Fz6-nál gyenge pont a futómű és a fék. ezeken lehet segíteni de szerintem jobb akkor az fz1. Mentem is Fz6-al onnan tudom havernak volt egy leo dobbal,igaz a hang ami jött belőle az orgia volt :D Ajánlom az fz1-et nagyon :)
Tatus!
Szép a dob!De másrol kérdeznék :)
A képen látszik a doboztarto konzolod....az ugye gyári yamaha?Mert a givinek nem a kapaszkodora van csinálva sajnos.Ez milyen rendszer?Valamit én is szeretnék venni az FZ6omra.
Köszi a válaszért! .... szimpatikusabb az fz1... habár a családban, ismerősöknek fz6-juk van.... nekem fz400am volt. de valahogy nem szerettem bele az fz6-ba, ráadásul a futóműve nem a legjobb... illetve a kirugózás, sokszor "elpattog" a hátulja legalábbis ilyet hallottam, meg magam is láttam, nameg kanyarban sem nagyon virgonc... ahogy nekem mondták, "egyenes futásra lett tervezve" de mindezt leszámítva az fz1-en kívül az egyetlen motor amit megvennék.
Jelcsa telefonszáma :06-70-317-9083