Amúgy Martin 80-90 körül csinál Neked, a Te igényeidre szabottat, savállóból, TÜV E-betű, hangtompító és egyéb úri huncutságokkal. Szóval a nem annyira nagy magyar gyártók keze munkája is ügyes és nem feltétlen rossz. Érdemes lehet érdeklődni náluk
Szia.
El kell, h keserítselek. Sztem nem is fogsz találni . Legolcsóbban sztem 80-90e körül kapsz használtat. (Feltéve, ha találsz). Én is végigjártam ezt az utat (sokáig keresgéltem Én is). Minél olcsóbban E-szabványos sportdobot találni FZ6-ra, ami szépen is szól (és nem gányolt munka).....hát ez a "misön impasszibl" kategória . Egyébként nézzük más szemszögből:
2db(!) dob kell rá, nem pedig egy! Ráadásul ennél a típusnál nem nagyon kell izgulni, h megsérül, hiszen jól el van rejtve az ülés alá (bár el lehet úgy esni, h egy ép darabja sem marad a motornak).
Akinek oldalra van kivezetve a kipuff, az olcsóbban kap dobot, mert nagy a választék. Ráadásul egy dobot szerelnek fel rá, aminél viszont fennáll a sérülés veszélye.
Az FZ6-ra ennyibe kerül. Ez van. Ha sikerül találnod, akkor együtt örülünk Veled, de ha nem, akkor bizony ki kell érte csengetni a lóvét. Sok sikert!
Az Arrow se olcsóbb, meg a Leo se meg az Akra. Ha nevet is szeretnél a minőség mellé azt meg kell fizetni. Ha nem fontos hogy új legyen, akkor nézegethetsz bontottat, kb. felébe mérik ott az árat. Azért azt ne várd, hogy gombokért találsz, de sose lehet tudni
Nekem volt Fz1N-em. Kettő között van különbség főleg hogy 600 meg 1000 azért nem mind1:D 1000-sen alapbol jobb a fék a futómű de hát egyértelmű hisz árba se ugyanaz. Típushibát nem hallottam és nekem gondom se volt vele talán annyi hogy alsó fordulaton nyomatékszegény de ki használja ott. R1 blokk szóval felül ment ahogy azt kell. De orvosolni lehet -1 lánckerék előre és más motorod lesz. Egyedül a terhelésváltási reakciót emlegették sokan 2006-os verziónál de ezt se tapasztaltam. Későbbi évjáratokon ez javítva volt. Kanyarodásba Fz1 jobb a futómű miatt. Ha nem vagy rossi akkor így is sok lesz az amit tud szóval nem kell félni tőle.Csak vigyázni kell mert hamar kopik a lábtartó is Pár fotót nyomok nekem milyen volt
Megmondom nektek őszintén nem vagyok nagy motormágus, használom,elhordom a szerelőhöz ha esedékes a szerviz. Autóhoz bármikor hozzányúlok :D Most hogy
jön a hideg meg kellene nézetnem a hűtőfolyadék fagyállóságát.
A kiegyenlítő tartály az ülés alatt van kb, de nem igazán lehet hozzáférni. Tudtok segíteni ebben a dologban? fazer 600
Sziasztok!
Először is bocsi, ha olyat kérdezek ami már volt, most találtam rá erre a topicra, és 2000 oldalt nincs időm sajnos visszaolvasni :)...
FZ1 tipushibákról hallottatok-e már? Ha egyáltalán létezik ilyen... ha ha össze kellene hasonlítani az fz6 és fz1 kanyartulajdonságait, mit mondanátok? Komoly dilemma, hogy mit kellene venni.... előre is köszi
Én csak a megállás-elindulásnál-felszállás hármasnál paráztam, mert tulajdonképpen egyáltalán nem ér le róla a lábam.
Szóval motor áll oldalsztenderen, ekkor felmászok rá (mert erre ráülni nekem képtelenség), elhelyezkedem és igyekszem a súlyommal a baloldaláról úgy átbillenteni a motort, hogy a bal lábammal közben felcsukjam a sztendert is, de közben már át is kell csúsznom teljesen a jobb oldalra, hogy majd lábujjheggyel meg tudjam tartani a dögöt, ne boruljunk el. Na ezek után lehet megpróbálkozni az elindulással. Ha az ment, utána már nincs probléma. Viccen kívül.. szerintem a látszat ellenére is meg tudnám szokni.
Szerintem egyébként még neked se biztos hogy menne vele a kétlábas telitalpas megállás.
Mentél már ilyennel? Én igen. Szerintem kurva jó Nálad még valószínű a hirdetett álomfogyasztás is teljesülne. Tol mint egy mozdony, egyáltalán nem kell forgatni. Mondjuk kicsit magas meg nehéz..de ez csak a mélynövésűeknek adhat némi aggodalomra okot.
E betüs típusbizonyitvánnyal
tüv engedélyes kártyával !
Nagyon király hangal nem fogsz benne csalodni
Amúgy Martin 80-90 körül csinál Neked, a Te igényeidre szabottat, savállóból, TÜV E-betű, hangtompító és egyéb úri huncutságokkal. Szóval a nem annyira nagy magyar gyártók keze munkája is ügyes és nem feltétlen rossz. Érdemes lehet érdeklődni náluk
El kell, h keserítselek. Sztem nem is fogsz találni . Legolcsóbban sztem 80-90e körül kapsz használtat. (Feltéve, ha találsz). Én is végigjártam ezt az utat (sokáig keresgéltem Én is). Minél olcsóbban E-szabványos sportdobot találni FZ6-ra, ami szépen is szól (és nem gányolt munka).....hát ez a "misön impasszibl" kategória . Egyébként nézzük más szemszögből:
2db(!) dob kell rá, nem pedig egy! Ráadásul ennél a típusnál nem nagyon kell izgulni, h megsérül, hiszen jól el van rejtve az ülés alá (bár el lehet úgy esni, h egy ép darabja sem marad a motornak).
Akinek oldalra van kivezetve a kipuff, az olcsóbban kap dobot, mert nagy a választék. Ráadásul egy dobot szerelnek fel rá, aminél viszont fennáll a sérülés veszélye.
Az FZ6-ra ennyibe kerül. Ez van. Ha sikerül találnod, akkor együtt örülünk Veled, de ha nem, akkor bizony ki kell érte csengetni a lóvét. Sok sikert!
Nekem volt Fz1N-em. Kettő között van különbség főleg hogy 600 meg 1000 azért nem mind1:D 1000-sen alapbol jobb a fék a futómű de hát egyértelmű hisz árba se ugyanaz. Típushibát nem hallottam és nekem gondom se volt vele talán annyi hogy alsó fordulaton nyomatékszegény de ki használja ott. R1 blokk szóval felül ment ahogy azt kell. De orvosolni lehet -1 lánckerék előre és más motorod lesz. Egyedül a terhelésváltási reakciót emlegették sokan 2006-os verziónál de ezt se tapasztaltam. Későbbi évjáratokon ez javítva volt. Kanyarodásba Fz1 jobb a futómű miatt. Ha nem vagy rossi akkor így is sok lesz az amit tud szóval nem kell félni tőle.Csak vigyázni kell mert hamar kopik a lábtartó is Pár fotót nyomok nekem milyen volt
Megmondom nektek őszintén nem vagyok nagy motormágus, használom,elhordom a szerelőhöz ha esedékes a szerviz. Autóhoz bármikor hozzányúlok :D Most hogy
jön a hideg meg kellene nézetnem a hűtőfolyadék fagyállóságát.
A kiegyenlítő tartály az ülés alatt van kb, de nem igazán lehet hozzáférni. Tudtok segíteni ebben a dologban? fazer 600
köszi
Először is bocsi, ha olyat kérdezek ami már volt, most találtam rá erre a topicra, és 2000 oldalt nincs időm sajnos visszaolvasni :)...
FZ1 tipushibákról hallottatok-e már? Ha egyáltalán létezik ilyen... ha ha össze kellene hasonlítani az fz6 és fz1 kanyartulajdonságait, mit mondanátok? Komoly dilemma, hogy mit kellene venni.... előre is köszi
http://www.youtube.com/watch?v...
"BODIS"
Arrow-ban tudunk segíteni:
http://www.arrow.it/eng/prodot...
FZ6 2006os-ra szeretnék sport dobot, valaki esetleg tudna valamit?
Köszi előre is
Szóval motor áll oldalsztenderen, ekkor felmászok rá (mert erre ráülni nekem képtelenség), elhelyezkedem és igyekszem a súlyommal a baloldaláról úgy átbillenteni a motort, hogy a bal lábammal közben felcsukjam a sztendert is, de közben már át is kell csúsznom teljesen a jobb oldalra, hogy majd lábujjheggyel meg tudjam tartani a dögöt, ne boruljunk el. Na ezek után lehet megpróbálkozni az elindulással. Ha az ment, utána már nincs probléma. Viccen kívül.. szerintem a látszat ellenére is meg tudnám szokni.
Szerintem egyébként még neked se biztos hogy menne vele a kétlábas telitalpas megállás.