Mi (13-an) Lippára (Románia) motoroztunk, hagyományos évadnyitó és évadzáró motorozást szokott tartani a csapat, akivel voltam. Sajnos a közlekedési kultúra folyamatosan tartja a negatív szintjét. Az utak jók, a tájak szépek, de a forgalom kritikán aluli. Legveszélyesebb esemény az volt, mikor egy aránylag széles kanyarban, a kombi Opel olyan gyorsan jött, hogy elvesztette a tapadást és a hátsó kereke meg akarta előzni az autót, ergo driftelt, az orra átjött a mi sávunkba és majdnem elkaszált minket. Szerencsére jóval szélesebbek az utak, mint nálunk. Taxisok ott sem jómodorúak, illetve a kamionosok kihasználják, hogy sokkal nagyobbak és tudják, a motoros úgyis "megadja magát" és fékez, lehúzódik, vagy csak elsőbbséget ad neki...
Ebay-en sokan hirdetnek olyan fehér "festékceruzát", amivel ki lehet emelni a gumin az írásokat (pl. márkát), de sehogyse tudtam lefordítani magyarra. Tudjátok, nálunk milyen néven árulják?
Rosszul emlékszel, csak tervben volt. A nyári túra itinerjét el tudom küldeni e-mailben, az alapján tudsz csinálni használhatót. Legalábbis mi nem tévedtünk el...
a motologon olyan lehetőség is van ,hogy itinert készítsek ?
minha régebben láttam volna ,de most nem találom ezt a beállítást de lehet csak rosszul emlékszem
az utóbbi időben a gyárunkban a családi nap nyílt nappá nőtte ki magát ,igaz nem ide tartozik de lehet hogy valaki érdekesnek találja,sőt jövőre még lehet el is jön valaki a rendezvényre http://youtu.be/brisax11WdU
De még mindig nem kristályos, hogy mi köze van az indexeknek, meg az idomok árának ahhoz, hogy a kollégának az FzS600-on hamarabb ér le a lábtartó, mint a középsztender, míg az újságírónak az Fz6n-S2-n ez jelzi a döntögetési határt leghamarabb.
Meg hogy milyen pont van hol? Értem én, hogy merciből is drágább az S-class... .-)
Ebay-en sokan hirdetnek olyan fehér "festékceruzát", amivel ki lehet emelni a gumin az írásokat (pl. márkát), de sehogyse tudtam lefordítani magyarra. Tudjátok, nálunk milyen néven árulják?