Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi (13-an) Lippára (Románia) motoroztunk, hagyományos évadnyitó és évadzáró motorozást szokott tartani a csapat, akivel voltam. Sajnos a közlekedési kultúra folyamatosan tartja a negatív szintjét. Az utak jók, a tájak szépek, de a forgalom kritikán aluli. Legveszélyesebb esemény az volt, mikor egy aránylag széles kanyarban, a kombi Opel olyan gyorsan jött, hogy elvesztette a tapadást és a hátsó kereke meg akarta előzni az autót, ergo driftelt, az orra átjött a mi sávunkba és majdnem elkaszált minket. Szerencsére jóval szélesebbek az utak, mint nálunk. Taxisok ott sem jómodorúak, illetve a kamionosok kihasználják, hogy sokkal nagyobbak és tudják, a motoros úgyis "megadja magát" és fékez, lehúzódik, vagy csak elsőbbséget ad neki...

Ebay-en sokan hirdetnek olyan fehér "festékceruzát", amivel ki lehet emelni a gumin az írásokat (pl. márkát), de sehogyse tudtam lefordítani magyarra. Tudjátok, nálunk milyen néven árulják?
Ki merre volt a hétvégén?
köszi
Rosszul emlékszel, csak tervben volt. A nyári túra itinerjét el tudom küldeni e-mailben, az alapján tudsz csinálni használhatót. Legalábbis mi nem tévedtünk el...
a motologon olyan lehetőség is van ,hogy itinert készítsek ?
minha régebben láttam volna ,de most nem találom ezt a beállítást de lehet csak rosszul emlékszem
megnézem mit tehetek
Ha kapok egy 1,6-os benzines turbomotorblokkot akkor megyeeeeeeek.
az utóbbi időben a gyárunkban a családi nap nyílt nappá nőtte ki magát ,igaz nem ide tartozik de lehet hogy valaki érdekesnek találja,sőt jövőre még lehet el is jön valaki a rendezvényre http://youtu.be/brisax11WdU
Hungária körút, én is annyival mentem...
Benéztél hozzá hogy mennyivel ment?
Ma kb 60-70-es tempónál lazán nekemjött egy furgonos... Szerencsére nem lett baj...
Milyen szépen megfogta: .-)

http://embed.indavideo.hu/play...

Pedig finom.
Ezt a csalamádét nem nézzük el, ha Yamahás lennél talán, de így semmi szín alatt! .-)
Jah, így már világos. Nem, nyilván ott nincs kül.
Jelentem én rántottcsirkére törtkrumplival és csalamádéval de én triumpos vagyok.
Jelentem én is FZ6S-re és N-re gondoltam. Mea culpa
Ülj le, egyes. .-)
Jelentem, amikor rosszul rögzítem, nekem a sátor szokott először leérni!
De még mindig nem kristályos, hogy mi köze van az indexeknek, meg az idomok árának ahhoz, hogy a kollégának az FzS600-on hamarabb ér le a lábtartó, mint a középsztender, míg az újságírónak az Fz6n-S2-n ez jelzi a döntögetési határt leghamarabb.

Meg hogy milyen pont van hol? Értem én, hogy merciből is drágább az S-class... .-)
legyen úgy
Pedig de.

Én ugyanis erre válaszoltam:

"vojnitomi
[55570] ma 17:55
Az fzs-en nem. Ott koptatócsavar nélkül is hamarabb ér le a lábtartó, mint a sztender."
mi köze van az fz6nak az fzs hez
nem az fz6n t hasonítottuk össze az fz6s el
Mivan? Elvesztettem a fonalat, ti miről beszéltek? Hogy jön ide az idom?
Hát én nem így látom:

http://en.wikipedia.org/wiki/Y...

http://en.wikipedia.org
/wiki/Y...


Az Fzs 130mm hasmagasság, az Fz6 pedig 145mm. Ez lehet akár pont a középsztender is.

Az FzS ülése is alacsonyabb némileg.