Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Venni?! Lelopod az első parkoló motorról!

Amúgy meg bontó, vagy ebay.
Én is ma cseréltem az olajat, de szerencsére nekem nem repedt el a sapka.
Egy kérdés!
Korábban volt itt szó róla, hogy az FZ6-S-re érdemes a fejidom nélküli kupplung bowdenét venni, mert azon felül nincs a 90 fokos törés, és ugyan úgy jó rá, és többet kibír, mert nem hajlik ekkorát. Így van?
Köszi a tippet. Jó lett volna a csere előtt. Elrepedt. Zár, de azért kicserélem. Hol tudok ilyet venni?
Jah, és nagyon vigyázz a betöltőnyílás kupakjával, nagyon gyenge anyagból van, egy másik motoron sikerült kézi erővel eltörnöm...
Ha megjáratod, az olaj szétmegy mindenhova, kell neki jó pár perc, mire visszafolyik a leengedő csavar környékére - emiatt maradhatott a régiből még.

Másik dolog, ami csalhat, hogy az új olajszűrőt ugyebár tök üresen cserélted ki - indítsd be a motort, járjon pár másodpercig, majd várj egy órát, és ismét ellenőrizd le a szintet - lehet, hogy még kell ráönteni.

Aztán azért ellenőrizd a szűrő környékét, nehogy valahol eresszen a cucc!
Ma megvolt a Zolajcsere. Cseréltem olajszűrőt is és így is csak 2.4 - 2.5 liter olaj ment bele. Ez miért lehet? Döntögettem mindenfelé. Vártam is vele. Megjárattam rendesen előtte. Én 2.7 litert vártam, hogy belemegy. Vagy a maximumszintnél megy bele a 2.7 liter?
mi is mentünk kb450km t Mátra ,Aggtelek, kis Szlovákia és haza
A Csallóközben jártunk:
link

onnan jöttünk
98-as FZS600-hoz keresek fekete fejidomot.
Nincs email cím az adatlapodon, de az info@motolog.hu címen elérsz!
Rhinoeli lenne hozzád egy privát kérdésem, tudnál esetleg adni valami elérhetőséget ahol ezt feltehetném? Van az adatlapomon egy mail cím oda tudnál jelezni.
Köszi!
Koszi!
Lassan kezdek kepbe jonni, csak bagster tankbor nem kapok hasznaltan
nah szóval hazafelé
Mocskos nagy forgalom volt,
mentünk haza fele,Dobogókő irányába
én bizony
Mire sikerült megfordulni ,már nem találtalak
Szeva Bocsi! holnap hívlak, elfelejtettelek visszahívni
ez lenne a gond
voltam ám Tibi Bácsi
te voltál a fekete xx el Esztergomba
Vigyázz, nehogy valami fossal eldugítsd az injektorokat, ha nem vagy biztos a dologban, inkább szerviz!
köszönöm a választ.közben szétszedtem a tankot és hát ami abból kijött nem szép :) nem csodálkoznék ha el lenne tömődve teljesen.kb fél cm-1cm kis darabkák voltak a tankban,a pumpa végén lévő ki szűrőtasakot kitisztitottam amennyire tudtam.De szerintem az egész üzemanyagrendszert ki kéne takaritani......azt hogyan lehet a legegyszerűbben?gondolom nem egy könnyű feladat és inkább szervizbe kéne vinni....
Találtam egy linket. Remélem, az angol megy egy kicsit.
http://www.motorcycleforums.ne...
Amiket írtál, azok a hidegen látható diagnosztikai kódok lehetnek.
Amikor leáll a masina, akkor talán kiír valamit. Ilyenkor ha indítózol, benzinben dús vagy szegény a keverék? Hátha ki tudjuk találni.
Csak ide Gödöllőre, Warpig azt mondta hogy lenne olyan jófej hogy Hatvanból átgurulna a géppel
Üdv! Nekem volt ilyen 2 szer is . a váltókarnál lévő imbuszkulcsos csapot kell kitekerni és kitakarítani a súrlódó alkatrészeket. összegyűjti a koszt emiatt ragad. Ha Váltani úgy tudsz, hogy lenyomod 5 be aztán felhúzod, mert magától nem képes felfele elmozdulni, és lenyomod4-be , felhúzod stb., akkor ez a baja. Szedd szét takarítsd ki összeszerled és jó lesz:-)
Köszi a tippet.
Elkelt.