Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bmw-e pedig sw-motech
Ha az FZ6-ra gondolsz, az givi volt...
néztem a galériádban a gépedet. Nagyon király. A bukócsöved milyen típus?
Nekem nem kő.
Ígyis elég magas a lábtartóm.
Előbb ér le a térd..............könyök,váll,sisak,tank,kormány,hátsó lábtartó.

Úgyhogy nem forszírozom.
Ha van valakinek egy jó kis lábtartó mintába, akkor csepelen van egy cég, akik simán megcsinálják, nem is olyan drágán...
Van egy nagyon komoly lézeres vágógépük, amivel akár 40 centi vastag anyagot is tudnak vágni, úgyhogy nem okoz gondot nekik semmi... Ha kell megadom a nevüket.
egy
rossi nem fékez senki kedvéért.
De ott nem az abs segitett hanem a gondviselo.
A másik kettőnél meg rossit játszottál
Nekem 3x mentette meg az eletem, ebbol egy nem az en hulyesegem volt, hanem egy S kanyarban dupla zarovonalon elozo auto. Na azt vedd ki abs nelkul termeszetesen ugy, hogy eppen iven vagy.
Persze, az sem csodaszer, de sokat segíthet.
Tulaj szerint simán lehet csúszni egy DL ABS-el is.

Nem annyira jók a régebbi fejlesztésűek hogy megérje.
Az újabbak meg inkább még luxuskategória.
Talán a honda oldotta meg a legjobban.
Nekem régen ha lett volna ABS-em, talán nem csúsztam volna ki vészfékezés közben az útra felhordott murván. Így nem sodortam volna veszélybe magamat és az utasomat, és az anyagi kár sem lett volna jelentős.
Talán most töltöttem 3-decit után egy 7000 Km-es intervallumban.10e lenne a limit.
Eddig nem volt hibám amit ne én okoztam volna neki.

Talán a vezérműlánc feszítő kivételével.
A street pont az ellenkezője.
Simán lehet napi 6-700Km ert legyűrni vele.
Persze szinte csak kanyargós szerpentinesen.
Nagyon laza a testhelyzet.Bár magasan van a lábtartó és spiccen guggolós.
Térdbetegeknek nem ideális.
mm Aha. Pedig szep 1 motor.... A street triple r 2012 feher-piros magasan veri szepsegben ezt az mt-09-et, de a japok muszakilag azert tudnak.... Most a turan volt 1 BMW R1200R hajnalonkent jart olajat utantolteni.... Sokat is fogyasztott, mondjuk a tiger1200 is...
Ezt teljes mértékben igazolom. Ültem rajta most osztrákiában. Azt hittem fejreesek. Arról nem is beszélve, hogy marha magas (nekem) és amúgy is nagy. De akkor is a legszebb motor, persze a 2010-es kék vázas fehérben Ennek az újnak már lent a kipuffja a trendeknek megfelelően.
Miert?
Tenyleg, lehet daytonat probalni a triumphbpnel? Streetet, speedet, tigert asszem lehet....
Van asszem daytona is.KB R6 szintű kézenállós segget a delelő nap felé lábbal a nyakadban könyök a térdnél.
Vérbeli szupersport motor ahonnan pályán 2x 20 perces etapokon vigyorogva szállsz le de KB Barcs-nál pesttől már utálni fogod mint az anyósodat.
Hacsak nem vagy vídia kemény és elkötelezett szuperssport rajongó.
Miert?
Tenyleg, lehet daytonat probalni a triumphbpnel? Streetet, speedet, tigert asszem lehet....
Igen, kicsit ilyen szupermotos, Ducati hypermotardos izeles. De jo az irany. Szerintem sorharommal a 600-as sornegyeket lehetne alazni, 5l fogyasztas 80LE, 180kg, ABS, ride by wire, kis szelvedelem, ez lenne az en gepem....
én is elkezdtem (megint) ps-el játszani
bár már alig találok meg benne valami
Ne akard csak ha mekdönciig akarsz menni vagy tényleg komolyan pályázol.
Ezt dobtam össze egy perc alatt. Érdemes vele tovább próbálkozni.
Az alap fényképet érdemes előtte megszerkeszteni.itt a program
Elég összvér a formavilág. Van ebbe minden ami mos a palettán van. A lámpa nekem se gyere be. Meg kicsit egyenesnke (magasnak) tűnik az ülés. Ha 3 henger, akkor 675... Daytona
Kormánymagasítás FZS 600-on: