Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csakugyan, hatalmas kulonbseg.......
A cédés rádijót ne el ne felejcsétek!
És psx kell az irányításhoz.
azt kell venni, amiben van abs, kipörgésgátló rajtautomatika és egyéb hbr.
A sima nakedet is lehet kérni ótómatával.
Már melyik? Mert van 3 változata. Abból egy (a nagy robesz féle) az automta
automata 700-as olyat csak a legkeményebb állatok vesznek, akik már kinőtték a 1000es sportgépeket, akikre a busa tempója álmosítóan hat.
Ajajj! ettől féltem! :D Vállalható dolog?
Szerintem szét kéne szedned az egész műszerfalat. és hátulról támadni.
Gondoltam rá hogy leszedem róla a gumit csak nemtudom hogy van benne félek hogy nemtudom visszarakni
Szedd szét, hátha csak koszos. Meg legalább megpróbálod a gumi nélkül az állítgatást.
Az NC alacsonyabb,ingerszegényebb és autómata.
Pont mint egy kocsi.
Nem érzékeli a nyomkodást. A resetet talán még jobban fogja annál van olyan is hogy beragad és folyamatosan tekeri az órát de magától abbahaggya.
Power cruiser.
Nagy különbség.
Hogyne... Akkor már Diavel, az legalább chopper
Akkor már inkább az új CB. Jobban megy, kevesebbet fogyaszt és könnyebb
660-as ténéré nekem is jöhet!
Nc700.
Nemis... Csorgokigyo ducati !? S2R
Csopperem meg nem volt. Johet az 1.6-os drag star:)
Vagy a turaenduro feeling: xt660z szigoruan ultetve avagy f800gs
Esetleg a 800r
Majd úgyis vesz valamit jövőre. Nem bírja ki a kicsivel csak
egyszer tuti megverlek
Eladtam a BMW-t... WR az egyetlen lako :(
Telóolajat már cserélhetsz.
Nekem is 2 gombos van, a régebbi fejidomosból. A select-es gombbal az óra funkcióig kell léptetni a rendszert, aztán a select és reset gombot egyszerre, legalább 5 másodpercig folyamatosan nyomva elkezd villogni, aztán valamelyik gomb további nyomogatásával lehet állítani az időt. legalábbis így működött anno.