A fékmunkahenger a lábtartón van általában.A tartály talán nem ennek a rögzítését lehet módosítani kell.
A váltókarnál a rudat kell idomítani a változtatáshoz.
B.Tibor ! Ismét szeretném elkérni a mail címed ! Az enyém fent van az adatlapomon ,a srác aki xx1100 -at vett most írt ,hogy eddig nem akadt olyan dolog amivel háborgasson ,most viszont szeretne kérdezni .
Köszönöm !
Üdv!
Tudna valaki tippet adni, hogy a bal lábtartóm egy kis része letört ezért lekonyul, és cserére szorul, de egy ideje az a poblémám, hogy én dönteném mélyebbre a motort, de a lábtartó és így a csizmám is leér a földre (ami nem mellesleg szép lassan a csizmám is tönkre teszi), esetleg lehet ezzel kezdeni valamit, hogy a lábtartó magasabban legyen vagy ilyesmi?
Nem mellékesen egy 2005-ös Fz6N-ről van szó.
Nekem annyi van, hogy ültem egy olyanon, aminek szélesebb, de laposabb volt a kormánya, és a markolatok bezárt szöge nagyobb volt, mint a gyári (tehát közelített az egyeneshez).
Nekem kényelmetlen volt , én inkább egy kormánymagasító/hátrébb hozón gondolkodom...
Azt nem tudom, hogy a bowdenekkel mennyi gond lenne, nagyon nem vizsgáltam még a dolgot...
Múltkor észrevettem, hogy az egyik szellőző nyitva maradt a sisakon (új) Ma bezártam és igaz csak 80-90 körül mentem max, de sokkal halkabbnak hallottam. Ez lehetséges? Kell egy éles teszt végre, ki kell mennem a 0-ásra
Nekem szinte az összes idomon kellett hegeszteni, és tökéletesen sikerült még az anyaghiány pótlása is! Lealapoztam, festettem, lakkoztam, eddig nem repedt meg!
A váltókarnál a rudat kell idomítani a változtatáshoz.
A másik variáció egy R6 beszerzése.