Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem fér alá, akkor mehet rá, pl. esőruha. Vagy az újságpapíros szigetelés sem vastag és ősidők óta szolgál
Hmmmmm van egy agyonperforált bűrrcim amibe magamon kívül max egy tizedmilis aláöltözőt tok préselni és hát a sima nyári szél nagyon nem zavar ez a sarkvidéki cug igen.
Így kihagynám ha lehet a lehetőséget egy tödőgyuszira némi túristáskodás lehetőségéért 30 csopperos és goldwinges között.
ezt a puhány, nyavalygos társaságot..

Azt azért ne felejtsük el, hogy pont a te motorodat a brittek ilyen időjárásra tervezték. Ráadásul egy leendő versenyzőnek minden lehetőséget meg kell ragadnia az edzésre.
Kétkilónál a rádrakódott jég féktávon letöredezik bekerül a kerekek alá és tömegbaleset is lehet.
Van értelme nyugdíjas tempónál megfagyva lődörögni a ringen?
Csak nem. Akkor nem hívnák élmény motorozának.
Micsoda tolakodás lesz ott a nagy semmiért...
Én Safetytől kaptam a levelet és abban részletesen le volt írva:
14:00 – 16:00 Élménymotorozás a Hungaroring versenypályáján – azok számára, akik saját motorkerékpárral látogatnak ki a helyszínre, bőr motorosruhával és megfelelő védőfelszereléssel rendelkeznek. A részvétel regisztrációhoz kötött, a rendelkezésre álló két óra alatt hat 40 fős csoport felvezetéssel, a biztonsági előírások maximális betartásával motorozhat végig a „csíkon”. A Hungaroring, így a rendezvény területén maximum 10 km/óra sebességgel lehet közlekedni és kizárólag a motorosok számára kijelölt útvonalon. A rendezvényre a Hungaroring főbejáratán keresztül lehet bejutni.

Ebből én csak azt szűrtem le, hogy 10-el lehet majd kőrözni
Mondjuk a regisztrációról itt sem írnak, de értelem szerűen majd a helyszínen lehet megejteni, gondolom.
Feltehettek volna valami arról. Egyáltalán hogy lesz a menet, ömlesztve, vagy csoportokban?
Gondolom 10-től indul a regisztráció. Ha minden igaz 280-an mehetnek fel. Gondolom mikor az betelik, akkor lezárják a regisztrációt. Pályázni viszont csak 14-től lehet.
Tervezek kinézni, de ez az előregisztráció nem egészen tiszta
hali

tán vettél esőgumit
vagy valami szöges gumit, hátha esik majd a hó
Éppen elraktam már a hószánom
Kimegy valaki vasárnap a hungaroringre?
ez a fokozatkijelző kicsit emlékeztet a korábban itt emlegetett német srác találmányára -ez működhet fzs -en is ? link
Még egy:
Fz600
Most találtam, hátha érdekel valakit, van bukócső is:
Fz6 cuccok
a télen egy fikarcnyit sem kopott
hmm...
Ok! De maradnék a relénél. Árban kb ugyanott vagyok és jobb az akksinak is. (mondjuk nem ezen múlik az akku élete )
A gép farát kb 10 perc szétszedni: 4 csavar a kapaszkodó, 1-1 csavar az fekete háromszögek, 2 csavar és 2 patent a faridom...
Nah nekem is lenne okos kérdésem. Led-es indexhez szeretnék relét venni, mert most picit gyorsan villog az index. Ellenállást nem szeretnék betenni, mert a gép farát teljesen szét kell szedni, hogy a fél percet igénylő műveletet elvégezzem.
Ezek a ledes relék minden indexhez jók? Vagy picit típusspecifikus (mármint az indexhez)? Mert azzal nem megyek sokra, ha csak 130at villog percenként.
Ismertek olyan rugalmas boltot, ahol esetleg visszacserélnék a relét, ha mégsem passzolna?
utána olvastam most neten, remélem csak a halott akksi miatt van... nem örülnék egy hibás ecunak.
azt hittem már tesztelés alatt áll
Er-1
ECU internal malfunction
(output signal error)
No signals are received from
the ECU.
Nekem kétszer volt vele baj. Menet közben pár tized másodpercekre levette a gyújtást, főleg autópályán, gondolom a rezonancia miatt.
Egyszer Ausztriában, egyszer törökországban. érdekes, mikor előzés közben elmegy a gyújtás 1-2 pillanatra. Bár addig évekig azzal állítottam le a motort, mikor fényképezgettem menet közben. Használtam pár százszor, megbántam.
A piros kapcsolóról Csíkos Béka volt márkatársnak is van egy jó kis sztorija a Kymcoval... :D
Jól van a kapcsoló, de köszi! :) Annó amikor még aprilia rs 50-em volt akkor én is leszívattam magam azzal a kapcsolóval és addig próbálkoztam amíg lemerült az aksi majd még a gyertyát is kicseréltem, hogy hátha az a baj... szóval akkor megjegyeztem egy életre