Hmmmmm van egy agyonperforált bűrrcim amibe magamon kívül max egy tizedmilis aláöltözőt tok préselni és hát a sima nyári szél nagyon nem zavar ez a sarkvidéki cug igen.
Így kihagynám ha lehet a lehetőséget egy tödőgyuszira némi túristáskodás lehetőségéért 30 csopperos és goldwinges között.
Azt azért ne felejtsük el, hogy pont a te motorodat a brittek ilyen időjárásra tervezték. Ráadásul egy leendő versenyzőnek minden lehetőséget meg kell ragadnia az edzésre.
Kétkilónál a rádrakódott jég féktávon letöredezik bekerül a kerekek alá és tömegbaleset is lehet.
Van értelme nyugdíjas tempónál megfagyva lődörögni a ringen?
Én Safetytől kaptam a levelet és abban részletesen le volt írva:
14:00 – 16:00 Élménymotorozás a Hungaroring versenypályáján – azok számára, akik saját motorkerékpárral látogatnak ki a helyszínre, bőr motorosruhával és megfelelő védőfelszereléssel rendelkeznek. A részvétel regisztrációhoz kötött, a rendelkezésre álló két óra alatt hat 40 fős csoport felvezetéssel, a biztonsági előírások maximális betartásával motorozhat végig a „csíkon”. A Hungaroring, így a rendezvény területén maximum 10 km/óra sebességgel lehet közlekedni és kizárólag a motorosok számára kijelölt útvonalon. A rendezvényre a Hungaroring főbejáratán keresztül lehet bejutni.
Ebből én csak azt szűrtem le, hogy 10-el lehet majd kőrözni
Mondjuk a regisztrációról itt sem írnak, de értelem szerűen majd a helyszínen lehet megejteni, gondolom.
Feltehettek volna valami arról. Egyáltalán hogy lesz a menet, ömlesztve, vagy csoportokban?
Gondolom 10-től indul a regisztráció. Ha minden igaz 280-an mehetnek fel. Gondolom mikor az betelik, akkor lezárják a regisztrációt. Pályázni viszont csak 14-től lehet.
Nah nekem is lenne okos kérdésem. Led-es indexhez szeretnék relét venni, mert most picit gyorsan villog az index. Ellenállást nem szeretnék betenni, mert a gép farát teljesen szét kell szedni, hogy a fél percet igénylő műveletet elvégezzem.
Ezek a ledes relék minden indexhez jók? Vagy picit típusspecifikus (mármint az indexhez)? Mert azzal nem megyek sokra, ha csak 130at villog percenként.
Ismertek olyan rugalmas boltot, ahol esetleg visszacserélnék a relét, ha mégsem passzolna?
Nekem kétszer volt vele baj. Menet közben pár tized másodpercekre levette a gyújtást, főleg autópályán, gondolom a rezonancia miatt.
Egyszer Ausztriában, egyszer törökországban. érdekes, mikor előzés közben elmegy a gyújtás 1-2 pillanatra. Bár addig évekig azzal állítottam le a motort, mikor fényképezgettem menet közben. Használtam pár százszor, megbántam.
Jól van a kapcsoló, de köszi! :) Annó amikor még aprilia rs 50-em volt akkor én is leszívattam magam azzal a kapcsolóval és addig próbálkoztam amíg lemerült az aksi majd még a gyertyát is kicseréltem, hogy hátha az a baj... szóval akkor megjegyeztem egy életre
Így kihagynám ha lehet a lehetőséget egy tödőgyuszira némi túristáskodás lehetőségéért 30 csopperos és goldwinges között.
Azt azért ne felejtsük el, hogy pont a te motorodat a brittek ilyen időjárásra tervezték. Ráadásul egy leendő versenyzőnek minden lehetőséget meg kell ragadnia az edzésre.
Van értelme nyugdíjas tempónál megfagyva lődörögni a ringen?
14:00 – 16:00 Élménymotorozás a Hungaroring versenypályáján – azok számára, akik saját motorkerékpárral látogatnak ki a helyszínre, bőr motorosruhával és megfelelő védőfelszereléssel rendelkeznek. A részvétel regisztrációhoz kötött, a rendelkezésre álló két óra alatt hat 40 fős csoport felvezetéssel, a biztonsági előírások maximális betartásával motorozhat végig a „csíkon”. A Hungaroring, így a rendezvény területén maximum 10 km/óra sebességgel lehet közlekedni és kizárólag a motorosok számára kijelölt útvonalon. A rendezvényre a Hungaroring főbejáratán keresztül lehet bejutni.
Ebből én csak azt szűrtem le, hogy 10-el lehet majd kőrözni
Mondjuk a regisztrációról itt sem írnak, de értelem szerűen majd a helyszínen lehet megejteni, gondolom.
Gondolom 10-től indul a regisztráció. Ha minden igaz 280-an mehetnek fel. Gondolom mikor az betelik, akkor lezárják a regisztrációt. Pályázni viszont csak 14-től lehet.
tán vettél esőgumit
vagy valami szöges gumit, hátha esik majd a hó
Fz600
Fz6 cuccok
Ok! De maradnék a relénél. Árban kb ugyanott vagyok és jobb az akksinak is. (mondjuk nem ezen múlik az akku élete )
Ezek a ledes relék minden indexhez jók? Vagy picit típusspecifikus (mármint az indexhez)? Mert azzal nem megyek sokra, ha csak 130at villog percenként.
Ismertek olyan rugalmas boltot, ahol esetleg visszacserélnék a relét, ha mégsem passzolna?
ECU internal malfunction
(output signal error)
No signals are received from
the ECU.
Egyszer Ausztriában, egyszer törökországban. érdekes, mikor előzés közben elmegy a gyújtás 1-2 pillanatra. Bár addig évekig azzal állítottam le a motort, mikor fényképezgettem menet közben. Használtam pár százszor, megbántam.