Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Libertyt elővetted már ebben a jó időben?
ennyiért ha hupikék törpikék vannak rajta ,akkor is megéri
Csak a színe nem biztos, hogy passzol...
és nem utolsó sorban van a fickónak egy canon 350d dslr fényképezője 150 euro -ért (nálunk min.20 ezerrel drágább -persze expo függő )
itt egy jónak ígérkező : link
...nekem a V46 -ba nagyon passzentosan belemegy a 2db. n-102 -es ,de tényleg éppen csak !
De persze méret szempontjából az a tuti, ha viszed a sisakot és belepróbálod, mert elég, ha egy kicsit más az oldalfal szöge, aztán ha már egy centit kilóg, nem tudod lecsukni...

Na meg az se mindegy, mekkora fejed van.
Az oldaldobozokban hoztam már haza 15-15 kiló szőlőt Szolnokról, bírta a 130-at a 4-es autóútjain... Voltam már velük kifejezetten szar, kátyús úton is, azt is bírták. Tény, hogy rászegecselt fémlemezekkel preventív módon megerősítettem a felfogatási pontokat. Egyébként ezek az említett dobozok Monokey felfogatásúak, elég jó strapabírók a "noname" kategóriában.
Igen
akkor 45-47 literes kéne, mert minimum 1 felnyitós lesz. A "Noname" dobozok veszélyesek lehetnek? Lepottyanásra gondolok.
Tud valaki jó téligumit Fazerre?
A normális doboz alakja van, igen, 40-42 körül kezdődnek a kétsisakosok. Nekem az oldaldobozaim ilyenek, ebbe két zárt belefér, de az állból felnyitósak már nem. Az E52 topcaseben meg még az állból nyílósak is lötyögnek...
Na most pedig jojjon megint egy kis gumi tema ;)
Melyik az a minimum dobozméret amibe 2 zárt sisakot bele tudok préselni? 42-be már beleférne?
Szint, félszint, ásványi
Aki nem hiszi, annak utánajárunk!
Pont erről van szó urak
Én is a legjobb ár/érték arányú olajat teszem bele.
Csak nem értem miért "tíltja" néhány okos szerelő a régi motoroknál a szintetikus olajat.
Az, hogy vékony vagy sem, a viszkozitási osztálytól függ.
A szintetikust azért szeretjük, mert tovább őrzi a jó tulajdonságait (pl. viszkozitás).
Nem tesz semmi kárt, sőt...
Az olaj pedig azért fekete, mert dolgozik.
Azt mondta egy olajszaki egyszer, hogy amelyik nem fekete, az nem sokat dolgozik.
Elnézést, hogy felkavartam a témát.
Megyek gyorsítom az időt, hátha hamarabb jön a jó idő
Most is az van benne ! Tökéletes!
Semmi baja nem lesz. Tudunk itt oldalakon keresztül fecsegni a témáról, de ha nem valami pancsolt hamisított szart öntünk a motorba, akkor már bőven jók vagyunk. A divatos olajak felárát én inkább eltankolom.
Azt elmondaná valaki mi baja lesz a motoromnak(vagy a másénak), ha 10W-40-es szintetikus olaj kerül bele 10W-40 fészint vagy ásványi helyett? Azt értem, hogy felesleges, mert évenként cseréljük, de mit árthat?
Az én 17 éves motorom (ugyan nem Yamaha) amikor vettem Actevo volt benne. Csere után Repsol Syntetico-t kapott, már sokkal jobb lett, főleg a váltója. Majd miután belekerült az 5100-es Motul igazi Hondás lett a váltója és végre meglett rajta az üres is. Mindenki mást tapasztal. De azt nekem is mondták annó, hogy öreg vasba nem szabad szinti olajat rakni, max félszintet, mert vékonyabb vagy mi és a fúvókák nem ahhoz vannak méretezve, szépen lassan elkezdni csipegetni. És a repsollal nekem volt is egy kevés olaj a légszűrőbe, ami meg nem frankó. Motullal szinte semmi az első csere után. Két hét múlva meglássuk tavaly került-e bele...
félszintetikus az 5100-as..
Csak beszélgettünk az eladóval Worldben amikor vettem a kuplung bovdent... az olajat nem tőlük vettem..
a H.szallerbecknél a gyári kiszerelésű olaj mellett a Castrol van a polcon... ennyi...
sztem mindegy melyiket használjuk,csak ne legyen hamis
Ezt írtam... A hiper szuper alatt én a full szintetikust értem. A motul 5100 az ásványi. Ennél jobb nem kell beléjük... De a castrol actevot meglepő módon nekem sehol sem ajánlották. Se a szervizben se a kereskedésekben. Persze emögött lehet egy kis marketing is...
De a tapasztalatom is az volt, hogy a castrollal volt a leghangosabb a blokk...
hát az a jó olaj amelyik elszineződik... igy ellátja a feladatát..

Az volt nagyfazerem 50e km ig actevóval járt ....és makulátlan..
ha "tiz éves fejlesztés" is lenne ..az ős r1 blokk ennél több is van..
Pont a Márkaszervizben mondták,hogy ne tegyek bele hiper super olajat.....
Hát ez inkább futásteljesítmény függő. Láttam olyan motort, ahol néhány ezer után is átlátszó volt az olaj...csak a motor volt kicsit fiatalabb és sokkal drágább mint az enyém... De nálam elég gyorsan fekete lesz... És ez attól is függ, hogy előtte milyen olajat használtál !
A legjobb olaj is fekete lesz 500 km után